Må man være lækker selvom man har en kæreste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Wimmie

Jeg er i chok. Tænkt at han kan få lov til at behandle dig sådan...og at du finder dig i det

Ofte synes jeg at folk herinde er lidt hurtige til at skrive "skrid fra ham" når en person fortæller om et kæreste/mande-problem, men i dette tilfælde må jeg indrømme at det er lige præcis hvad jeg havde gjort; jeg ville på ingen måder finde mig i den slags behandling

Gravid eller ej, jeg var smuttet.

Jeg tror simpelthen ikke på at den slags på nogen måder er godt for et forhold, for din selvtillid/selvværd eller for jeres barn. Tænkt at se sin far behandle og nedgøre sin mor på den måde og kalde hende de værste skældsord

Tænk på dig selv og dit barn, jeg er helt sikker på at du fortjener bedre, og hvis du ikke "bare" lige kan forlade ham, så stil ham et ultimatum - hvis han ikke vil acceptere dig som du er, så skal du jo gøre op med dig selv om du vil leve efter hans regler resten af jeres dage, for hvis han først får lov til at bestemme hvad du skal gå i, hvad fører det så til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Sitrani

Har ikke så meget andet at sige end, at en rigtig kvinde ikke behøver korte kjoler, nedringet toppe pg lignende for at føle sig lækker - det er den måde en kvinde bærer sig selv på, der gør hende smuk!!!! Man kan sagtens være lækker med stil... Det er jeg overbevist om!

(Dermed ikke sagt, at ens kæreste skal bestemme hvad tøj man skal have på. Jeg går ikke selv udfordrende klædt, for det er bare ikke min stil, synes ikke jeg bliver mere lækker af den grund..)

Anmeld

16. april 2011

mn

IsjaLuna skriver:

Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

nu er jeg godt nok ikke mor, men har da en kæreste du kan da sagtens være pæn selvom du har en kæreste og der findes pænt tøj som nok lever op til begge jeres krav f.eks. er der figursyet tøj som fremhæver de kvindeligeformer uden at være nedringet eller noget. taler af erfaing jeg var hende som gik under pigen der altid havde nedringet bluser på, fordi det syntes jeg var pænt. så mødte jeg min nuværende kæreste som mener at det kun er ham der skal se mine bryster(må dog godt bruge bikini) så jeg måtte jo nærmest ud og finde en helt ny gaderobe, men jeg lærte meget af det, folk ser mig ikke som hende med de nedringet bluser mere og jeg føler stadig jeg opfylder mine krav trods det jeg ikke viser bryster (kavalergang).

Anmeld

16. april 2011

nannanadja

selvfølgelig skal du har lov til at være lækker i kjole her til sommer.. du er 18 og har hele livet foran dig  lyder lidt som en gammel kone med det har du altså... jeg er selv 25 , kæreste  og har 3 børn... efter vores 8 år i forhold har jeg da også stadig behov for at være/ føle mig lækker i kjole- shorts osv og min kæreste siger snak med ham og se om i ikke kan finde en løsning på det for når det går dig på så er det jo ikke til at leve med..  

Anmeld

17. april 2011

Millah

IsjaLuna skriver:

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

Jeg har en mand der er meget julux til tider, så hvis jeg evt skal være sammen med nogen og ligge hopper ud og sætter hår, og smider en make up, får jeg tit kommentaren "hvorfor skal du være så lækker?" svare ham bare gerne med "jeg ser da ud som jeg plejer"

Da jeg er vesignet med en stor barm går ha meget op i hvad for t-shirts, toppe o.s.v. jeg har på, han plejer om kommentere på det, som regl fortæller jeg har bare st det er det tøj jeg kan lide og gå i, så det gør jeg altså, så er der ikke mere i det

Prøv og forklar din kæresten at du gerne vil have lov til at se forholdsvis godt ud (som du selv beskriver det) da det får dig til at have det bedre med dig selv

Anmeld

17. april 2011

IsjaLuna

Millah skriver:

Jeg har en mand der er meget julux til tider, så hvis jeg evt skal være sammen med nogen og ligge hopper ud og sætter hår, og smider en make up, får jeg tit kommentaren "hvorfor skal du være så lækker?" svare ham bare gerne med "jeg ser da ud som jeg plejer"

Da jeg er vesignet med en stor barm går ha meget op i hvad for t-shirts, toppe o.s.v. jeg har på, han plejer om kommentere på det, som regl fortæller jeg har bare st det er det tøj jeg kan lide og gå i, så det gør jeg altså, så er der ikke mere i det

Prøv og forklar din kæresten at du gerne vil have lov til at se forholdsvis godt ud (som du selv beskriver det) da det får dig til at have det bedre med dig selv

Jaa, men tror jeg har fundet hvilken stil tøj jeg kan gå i, hvor jeg stadig kan være pæn og hvor jeg ikke viser mig for meget, så han ikke bliver jaloux  Det er pænt og så brokker han sig ikke, men lidt kommer han dog til at brokke sig 

X Isja

Anmeld

27. april 2011

Maddox

Man SKAL da se godt ud, når man har en kæreste!!!

Min kæreste eeelsker, når jeg gør noget ekstra ud af mig selv og trækker i den korte kjole og stilletterne, inden jeg skal i byen

Ofte er det endda ham, som foreslår eller køber det tøj til mig, som han synes komplimenterer min krop bedst (han er selv tøjmand og går derfor meget op i det)  Og som han sagde sidst vi var i byen, så elsker han når andre fyre kigger efter hans kæreste , så længe han ved at jeg er hans

Anmeld

27. april 2011

twinny

STN skriver:

Har ikke så meget andet at sige end, at en rigtig kvinde ikke behøver korte kjoler, nedringet toppe pg lignende for at føle sig lækker - det er den måde en kvinde bærer sig selv på, der gør hende smuk!!!! Man kan sagtens være lækker med stil... Det er jeg overbevist om!

(Dermed ikke sagt, at ens kæreste skal bestemme hvad tøj man skal have på. Jeg går ikke selv udfordrende klædt, for det er bare ikke min stil, synes ikke jeg bliver mere lækker af den grund..)

meget meget enig her...  selvom det er en ældre tråd... heh

Anmeld

27. april 2011

SpunkenJo

o1Mutte skriver:

Tror ikke min kæreste vil være så tilfreds hvis jeg rendte nøgen rundt Men udover det rager det ham en høstblomst Jeg går i korte kjoler osv til fester det er han ligeglad med

Ditto

Anmeld

27. april 2011

Sabina

IsjaLuna skriver:

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

Jeg kan godt forstå dig. 100 % . Selvfølgelig har man det bedst hvis man føler sig lækker. Og af egen erfaring, jeg er gravid nu. Og jeg gider heller ikke gøre så meget ud af mig selv lige pt. har jeg faktisk ikke overskud til . Men motionere stadig, og spiser sundt osv.

Men ligeså snart jeg har født skal kiloene også af med det samme. Og synes ikke det er fair du ikke engang må gå i en bluse hvor man kan se lidt barm.

Min kæreste er ligeglad om jeg går uden tøj. hvis det nu var det jeg havde lyst til Han er bare stolt at jeg er hans, og omvendt.

Håber du finder ud af det med kæresten .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.