min kæreste er lidt blandet hvad det angår. han vil ikke have at ligger ude i haven og tager sol, fordi folk ikke må kigge på mig.
det er nok den værste. 
ellers har jeg make-up på når jeg tager i skole, og ser for det meste også normal ud, men har da nogle gange de dejlige afslapnings dage hvor man intet gider, også i skolen d:
og når vi skal nogen steder gør jeg selvfølgelig noget ud af mig selv, så jeg kan repræsentere "ulriks kæreste" på en god og positiv måde. og hvis nu der var nogen som vendte sig, ville det da bare være prikken over iét
- selvom det sjældent sker eftersom at lille blyp allerede fylder en lille smule.
men min kæreste kan så tilgengæld heller ikke lide alt mit tøj, han syntes jeg har en mærkelig tøjstil. ( han vil hellere have at jeg har cowboy bukser og en pæn bluse på ) - ALDRIG I LIVET! giv mig mine gamacher, en sød længere top,t-shirt el.lign. og en blazer, så er jeg glad. Han mener iøvrigt også at hvis man går i cowboybukser så ligner det at man har mange penge eller en god økonomi. ehm. ja hvis man er dreng, men vi piger har det altså anderledes 
- men hvis han ikke er tilfreds med noget, så får han bare af vide at han kan få lov til at købe noget nyt til mig
- så holder han mund. ( det er selvfølgelig en joke
)
sorry for det lange indlæg 
Anmeld