Må man være lækker selvom man har en kæreste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

IsjaLuna

qp skriver:

Ja jeg forstår skam godt det du skriver - men jeg er også sikker på, at det ikke vil vare ved... Jeg er ked af, at sige det - men jeg tror, at når du bliver mor og lidt ældre, så vil du begynde at se tingene lidt anderledes - det håber jeg ihvertfald for dig

Jeg er allerede mor, har været det i 2 år Før vi kom sammen var jeg enlig i 1 år, hvor jeg gik og følte mig smuk hver dag  

Nu handler det bare om at komme tilbage til det, men så bare hvor han er med i billedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Lunae

IsjaLuna skriver:

Har bare brug for at vælge flot tøj frem om morgenen i stedet for at hoppe i de gamle joggingbukser og den store trøje...  

Vil ha den gode følelse når jeg kigger mig i spejlet i stedet for aldrig at kigge mig i spejlet, fordi der ikke er noget særligt at se på.. 

Forstår du hvad jeg mener? 

X Isja

Ja helt sikkert - Jeg synes da bare, at du skal gøre hvad du føler for! Hvis det ødelægger dit selvværd at gå i joggingtøj, så skal du da ikke have det på! Du er en voksen kvinde og du bestemmer selv, hvordan du vil gå klædt!

Anmeld

15. april 2011

IsjaLuna

Lunae skriver:

Ja helt sikkert - Jeg synes da bare, at du skal gøre hvad du føler for! Hvis det ødelægger dit selvværd at gå i joggingtøj, så skal du da ikke have det på! Du er en voksen kvinde og du bestemmer selv, hvordan du vil gå klædt!

Ja tak !

Anmeld

15. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

IsjaLuna skriver:

Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

Jeg vil da mene at man SKAL prøve på at se godt ud. Primært for en selv, men også for sin mand 

Min mand kan godt lide jeg gør noget ud af mig selv, men han er heller ikke den jaloux type. Det ved jeg ikke om din mand er? Men det lyder som om han er bange for at nogen løber med dig? 

Anmeld

15. april 2011

NinaNymannMadsen

min kæreste er lidt lige glad. skal bare ikk rende nøgen rundt. han kan da godt finde på at spørge hvorfor jeg ser så godt ud en dag fordi man ahr gjort lidt ekstra. men det er så det han syntes om det og kan godt li det for det gør lidt for ham også jo. han får øjene op for mig når jeg gør noget mere end bare det daglige.

Anmeld

15. april 2011

sarahb

min mand elsker når jeg er lækker men vi to har et forskelligt syn på lækker. Jeg er ikke nedringet og viser heller ikke mave.. Men man kan sagtens være lækker uden at vise for meget.

Anmeld

15. april 2011

IsjaLuna

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg vil da mene at man SKAL prøve på at se godt ud. Primært for en selv, men også for sin mand 

Min mand kan godt lide jeg gør noget ud af mig selv, men han er heller ikke den jaloux type. Det ved jeg ikke om din mand er? Men det lyder som om han er bange for at nogen løber med dig? 

Han er MEGET jaloux, og det er ved at blive et stort problem. 

Du har ret, jeg har også lyst til at være flot for hans skyld, så jeg ikke er en kedelig, grim og ufeminin kæreste (og mor), men det er åbenbart det han vil ha! Er ikke typen der går med masser make-up, vil vil gerne tage høje sko på en gang imellem og lidt strammere tøj end mine joggingbukser og store trøjer. Er træt af det. 

Især fordi det snart er sommer så skal man ud i varmen med køligt / lidt tøj

Anmeld

15. april 2011

Anette&Sophia

min kæreste er lidt blandet hvad det angår. han vil ikke have at ligger ude i haven og tager sol, fordi folk ikke må kigge på mig. det er nok den værste.

ellers har jeg make-up på når jeg tager i skole, og ser for det meste også normal ud, men har da nogle gange de dejlige afslapnings dage hvor man intet gider, også i skolen d:

og når vi skal nogen steder gør jeg selvfølgelig noget ud af mig selv, så jeg kan repræsentere "ulriks kæreste" på en god og positiv måde. og hvis nu der var nogen som vendte sig, ville det da bare være prikken over iét - selvom det sjældent sker eftersom at lille blyp allerede fylder en lille smule.

men min kæreste kan så tilgengæld heller ikke lide alt mit tøj, han syntes jeg har en mærkelig tøjstil. ( han vil hellere have at jeg har cowboy bukser og en pæn bluse på ) - ALDRIG I LIVET! giv mig mine gamacher, en sød længere top,t-shirt el.lign. og en blazer, så er jeg glad. Han mener iøvrigt også at hvis man går i cowboybukser så ligner det at man har mange penge eller en god økonomi. ehm. ja hvis man er dreng, men vi piger har det altså anderledes

- men hvis han ikke er tilfreds med noget, så får han bare af vide at han kan få lov til at købe noget nyt til mig - så holder han mund. ( det er selvfølgelig en joke )

sorry for det lange indlæg

Anmeld

15. april 2011

Mikkel's mor <3

qp skriver:

Din kæreste er satme ikke rask oveni, undskyld men det han gør her er fandme ikke i orden... Og at du finder dig i hans diktatur gør jo bare, at han fortsætter. - You teach people how to treat you!

Og ved du hvad... Du er en rigtig køn ung pige, meget køn endda - du skal simpelthen slippe dig af med den stodder!

kunne ikke have sagt det bedre selv:

til ts. hold da helt op et problem han har, kan det måske have noget at gøre med at en tidligere kæreste har gjort noget ? som han måske er bange for skulle ske igen ?
tænker også lidt hvad så når i er ude at bade ? eller det kommer i måske ikke 
ligegyldig hvad har alle ret til at føle sig lækker

Anmeld

15. april 2011

.....

IsjaLuna skriver:

Ja det er jo lige det. Hospants er 100% uaccepteret fra hans side. Så sent som igår da jeg prøvede at snakke med ham om det, mindede jeg ham om en dag i sidste sommer hvor jeg var på støget med min veninde og skulle mødes med ham efter. Da han så jeg havde taget trøjen af pga VARMEN og 'KUN' havde stropbluse på (ikke nedringet eller gennemsigtig) løb han hen til mig og tog trøjen om mig og hev mig ind til side, han skældte mig ud og sagde jeg lignede en LUDER !! VI var uvenner resten af den dag kan jeg huske, fordi vi begge blev så sure på hinanden. Men nu synes han stadig der er uacceptabelt med bare en stropbluse hvis det er varmt, han siger at jeg gør det for at få opmærksomhed på gaden, hvilket ikke passer ! Havde det varmt ! OG kommer også til at få det varmt til sommer hvis jeg skal have trøjer på heletiden !! 

Puha, nej nej nej

Må du så i det mindste ikke tage leggins på, som går til lige under knæet? Så viser du jo stadigvæk ikke "det hele" ? , og så en luftig t-shirt som selvfølgelig dækker bagdelen osv. . Der er overhovedet ikke noget luder i at gå med strop bluse , det kaldes NORMALT om sommeren , ellers får man hedeslag - Det ville jeg hvertfald gøre. Han overreagere hvertfald sindsygt meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.