Caroline Flemming!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe..... så bliver det godt nok kedeligt for dig i uge 28 og frem...

vi bliver to store badeænder....

Synes vi skal mødes i odense til sommer/sen sommer, hehe, to kæmper på indkøb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Synes vi skal mødes i odense til sommer/sen sommer, hehe, to kæmper på indkøb

helt sikkert. vi må bare advare hele fyn inden...  vi kan slet ikk komme igennem gangene, hvis vi skal gå ved siden af hinanden..

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

helt sikkert. vi må bare advare hele fyn inden...  vi kan slet ikk komme igennem gangene, hvis vi skal gå ved siden af hinanden..

Nope, men det er jo det sjove, hehe.

Anmeld

14. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Nope, men det er jo det sjove, hehe.

hehe... folk bliver bare bange for kæmperne..

Anmeld

14. april 2011

SpunkenJo

Sommerbird skriver:

Udfra hvad jeg ser og læser, synes jeg hun er et frygteligt menneske. Men kender hende jo naturligvis ikke personligt.

Hun er en offentlig person og jeg synes hun er for højt på strå. Du må gerne have en anden mening  Dét med at være alene eller ej, er der jo ingen der ved.

Hun er højt på strå, men uanset hvad, så skal man da ikke ønske "ulykke" for andre tænker jeg...... 

Anmeld

14. april 2011

Sommerbird

SpunkenJo skriver:

Hun er højt på strå, men uanset hvad, så skal man da ikke ønske "ulykke" for andre tænker jeg...... 

Eeeej, at jeg synes det er fint at hun bliver pillet lidt ned af det pedistal hun selv mener hun sidder på, har da intet med at ønske hende ulykke. Jeg har jo ikke sagt at jeg ville ønske hun døde, vel? 

Anmeld

14. april 2011

Sommerbird

Cris skriver:

Jeg kender hende ikke, men jeg kan ikke set, at hun har gjord noget forkert offenligt... Hun spiller en rolle i hendes program og hun virker også ret sikkert, på det hun laver. Nogle kan misforstå det. Jeg gætter på, at allesammen skulle vise invitationen i dag, ikke kun hende. Og det kunne være, at der var et eller andet fejl og derfor skulle de tjekke igen...

Det var måden det blev gjort på -Hende vagten blev ved med at gå over til hende  

Det så ud som om at Caroline ikke rigtig kunne tåle at hun da "ikke kunne se hvem hun var" som om det var unødvendigt at vise invitation fordi hun er den hun er 

Jeg VED ikke om hun tænkte sådan, men det så sådan ud, med hendes hønserøvs attitude 

Anmeld

14. april 2011

Stumpen

Nu er jeg heller ikke Caroline-fan, men jeg så det mere som om hun ikke fattede hvor hun skulle sidde, end at hun var fornærmet over hvor hun skulle sidde.. Men hvad jeg mest bed mærke i var at hun så usandsynlig sur ud, sådan plejer man ikke at se hende på tv...

Anmeld

14. april 2011

Zeus

Sissel skriver:

Jeg ELSKER Caroline!! Synes hun er super cool.. Men i et land som Danmark og med vores jantelov er der desværre ikke plads til folk som hende.. Ihvertfald ikke uden at hun skal rakkes gevaldigt ned på..

Anmeld

14. april 2011

MaliksMor

caroline er bare for lækker

og elskeeeer hendes måde at være på - selvom hun godt kan virke en smule overdrevet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.