Caroline Flemming!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

sne190810

CamillaRH skriver:

caroline er bare for lækker

og elskeeeer hendes måde at være på - selvom hun godt kan virke en smule overdrevet..

Gaaaanske enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

SpunkenJo

Sommerbird skriver:

Eeeej, at jeg synes det er fint at hun bliver pillet lidt ned af det pedistal hun selv mener hun sidder på, har da intet med at ønske hende ulykke. Jeg har jo ikke sagt at jeg ville ønske hun døde, vel? 

Jeg forstår godt du ikke ønsker hende død og ulykke, men at mene hun skal pilles ned, er at ønske negativt for andre, og det forstår jeg simpelthen ikke hvorfor man gør 

- Det er lidt "fattigt" i mine øjne........

Anmeld

14. april 2011

klmf

svanen73 skriver:

Hun er ik andet end en medie..... men åbenbart stadig inde i varmen trods hun ik er Baronesse mere.

Faktisk pænt underlig hun stadig nogen gange tiltales i medierne

Er hun ikke stadig baronesse da? Hendes titel hænger jo ikke sammen med ægteskabet med den engelske dims som jeg ikke kan huske navnet på...

Anmeld

14. april 2011

Laulund87

Sissel skriver:

Jeg ELSKER Caroline!! Synes hun er super cool.. Men i et land som Danmark og med vores jantelov er der desværre ikke plads til folk som hende.. Ihvertfald ikke uden at hun skal rakkes gevaldigt ned på..

Anmeld

14. april 2011

lisbethita

Sissel skriver:

Jeg ELSKER Caroline!! Synes hun er super cool.. Men i et land som Danmark og med vores jantelov er der desværre ikke plads til folk som hende.. Ihvertfald ikke uden at hun skal rakkes gevaldigt ned på..

HØRT!!!!! Men jeg hader så også janteloven! Synes det er noget mærkeligt noget vi har i vores land her. Jeg synes hun virker som et godt menneske med et godt hjerte. Heller ikke jeg kender hende, men det er udelukkende ud fra hvad jeg har set og læst. Og så synes jeg, at hun er mega smuk. Men nå....vi har jo alle lov at have hver sin mening ;-) Heldigvis da! 

Ha en fantastisk aften!! ;-)

Anmeld

14. april 2011

_-Kathrine-_

Sommerbird skriver:

Det var måden det blev gjort på -Hende vagten blev ved med at gå over til hende  

Det så ud som om at Caroline ikke rigtig kunne tåle at hun da "ikke kunne se hvem hun var" som om det var unødvendigt at vise invitation fordi hun er den hun er 

Jeg VED ikke om hun tænkte sådan, men det så sådan ud, med hendes hønserøvs attitude 

Tror faktisk at vagten var/er rimelig ligeglad med hvem hun viser på plads, for alle gæster er sikkerhedstjekket i hoved og r** inden de træder ind i kirken og de busser der kørte dem til kirken...(Som de sagde i DR studiet-Ved ikke hvilken kanal du så det på) 

Hvis du lagde mærke til det, så havde alle andre deres pladsanvisning fremme hele tiden, hvor fru Fleming blev ved med at putte hendes ned i tasken.... havde hun nu beholdt den oppe og viste den lidt bedre til vagten , var det nok ikke nødvendigt at spørge flere gange om hun måtte se den

Men vil gi dig ret - hun så sgu lidt stram ud fordi hun skulle blive ved med at vise den, men synes lidt det er hendes egen skyld

Mvh Kathrine

Anmeld

14. april 2011

lisbethita

N&J skriver:

Jeg forstår ikke hvor janteloven kommer ind henne, nogle kan lide hende andre kan ikke, men vi kan ikke komme udenom at hun nok tros alt har haft et lettere liv økonomisk end mange andre, og ja så kan det godt være svært at have empati til at sætte sig ind i hvordan andre ikke syntes det er hyggeligt at svinge støvsugeren og lave mad hver aften.. 

Jeg kunne godt lide hende indtil alt det her med Bendtner og deres fælles barn.. nu kan jeg ikke, det har ikke noget med hendes status og misundelse, men mere om at jeg ikke syntes man som fornuftig forældre bare kan lukke den anden forældre ude af den fælles opgave det er at få et barn.. 

Et eller andet sted kan jeg godt følge dig.... men jeg tænker også, at vi jo ikke ved, hvad der er sket?? Og jeg tænker, at hun sgu må have haft en god grund til at vælge, som hun gør. Ellers tror jeg simpelthen ikke på, at man vælger at lukke den anden ude. Men ja...det er skisme nok ikke lige nemt at stå i den situation... 

Kram

Anmeld

14. april 2011

svanen73

lotchen skriver:

Er hun ikke stadig baronesse da? Hendes titel hænger jo ikke sammen med ægteskabet med den engelske dims som jeg ikke kan huske navnet på...

Hun mistede titlen da hun giftede sig med ham. Det sagde de under dåben i dag

Anmeld

14. april 2011

bagger26

Sommerbird skriver:

Det var måden det blev gjort på -Hende vagten blev ved med at gå over til hende  

Det så ud som om at Caroline ikke rigtig kunne tåle at hun da "ikke kunne se hvem hun var" som om det var unødvendigt at vise invitation fordi hun er den hun er 

Jeg VED ikke om hun tænkte sådan, men det så sådan ud, med hendes hønserøvs attitude 

Det var ikke invitationen hun skulle vise flere gange, men hendes pladsnummer, altså hvor i kirken hun skulle sidde... Det var vagten der blev ved med at glemme hvor hun skulle sidde, måske vagten bare var nervøs og derfor glemte det flere gange...

Anmeld

14. april 2011

Mischa

Sommerbird skriver:

Hahaha, lagde I mærke til hvor MANGE gange, hun skulle vise sin invitation da hun kom ind i kirken?

Manner, hvor så hun bare fornærmet ud 

kan ikke snuppe hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.