Caroline Flemming!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

132319

Aaarh, mener nu nok at lægen kalder det at være højgravid i sidste trimester, hvilket er de sidste tre mdr....

Det er vist forskelligt. Jeg har også altid hørt de sidste tre uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Sommerbird

SpunkenJo skriver:

Pilles ned? 

Hvorfor dog? Hva har hun gjort forkert?
(Tror heller ikke lige, det er at blive pillet ned, man har brug for når man netop er blevet mor igen, og så alene....)

Underlig kommentar syns jeg 

Udfra hvad jeg ser og læser, synes jeg hun er et frygteligt menneske. Men kender hende jo naturligvis ikke personligt.

Hun er en offentlig person og jeg synes hun er for højt på strå. Du må gerne have en anden mening  Dét med at være alene eller ej, er der jo ingen der ved.

Anmeld

14. april 2011

HopinWishin

Jeg kan nu godt li Caroline Hun er både utrolig flot, og virker altid så glad og positiv =)

Anmeld

14. april 2011

twinny

Sommerbird skriver:

Udfra hvad jeg ser og læser, synes jeg hun er et frygteligt menneske. Men kender hende jo naturligvis ikke personligt.

Hun er en offentlig person og jeg synes hun er for højt på strå. Du må gerne have en anden mening  Dét med at være alene eller ej, er der jo ingen der ved.

helt enig...

hun virker som et forfærdelig menneske efter min smag, altså men kan kun udtale mig efter hvad jeg har set og læst ..

Anmeld

14. april 2011

Bondepigen

132319 skriver:

Ok, osse forskelligt fra læge til læge eller?

Jeg føler mig i hvert fald højgravid nu i uge 28...

Anmeld

14. april 2011

132319

Bondepigen skriver:

Ja, jeg har født 34+1 og 36+6 og er aldrig blevet kaldt eller har følt mig som højgravid -Tværtimod 

I forbindelse med mit studie har jeg også altid lært at højgravid er når man er 37+0 eller mere.

Men det er jo ret irrelevant 

Anmeld

14. april 2011

Fru Dinesen

HopinWishin skriver:

Jeg kan nu godt li Caroline Hun er både utrolig flot, og virker altid så glad og positiv =)

Anmeld

14. april 2011

Halbschön

Bondepigen skriver:

Man er højgravid i den tid, hvor det er normalt at føde, hvilket vil sige 37+0-42+0...

Anmeld

14. april 2011

132319

R&N skriver:

Man er højgravid i den tid, hvor det er normalt at føde, hvilket vil sige 37+0-42+0...

Præcis 

Anmeld

14. april 2011

VIPpigen

132319 skriver:

Læger og jordemødre siger du er højgravid i 3 trimester...

Har heller ikke selv forstået den da jeg ikke mener jeg nåede at blive højgravid. Men sådan lyder meldingen fra de "professionelle"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.