Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hahaha, lagde I mærke til hvor MANGE gange, hun skulle vise sin invitation da hun kom ind i kirken?
Manner, hvor så hun bare fornærmet ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sommerbird skriver: Hahaha, lagde I mærke til hvor MANGE gange, hun skulle vise sin invitation da hun kom ind i kirken? Manner, hvor så hun bare fornærmet ud
hahaha...
kan simpelhen ikk snuppe hende...
Baby-støv skriver: hahaha... kan simpelhen ikk snuppe hende...
Heller ikke jeg, det er så fedt at hun blev pillet lidt ned
En anden ting, hvorfor kalder de Jarlens kone højgravid hele tiden? Tidligere sagde de at hun har termin i juli Man er højgravid de sidste 3 uger
Og Ulla Therkelsens kommentar om at Bendtner nok var "ude og øve sig" var da bare for sjov
Sommerbird skriver: Heller ikke jeg, det er så fedt at hun blev pillet lidt ned En anden ting, hvorfor kalder de Jarlens kone højgravid hele tiden? Tidligere sagde de at hun har termin i juli Man er højgravid de sidste 3 uger Og Ulla Therkelsens kommentar om at Bendtner nok var "ude og øve sig" var da bare for sjov
hehe... jaah de er gode nogengange de kommentatorer...
Er Bendtner og Caroline sammen igen?
Hun er ik andet end en medie..... men åbenbart stadig inde i varmen trods hun ik er Baronesse mere.
Faktisk pænt underlig hun stadig nogen gange tiltales i medierne
Hahaha Ja, det passede ikke lige fruen
Pilles ned?
Hvorfor dog? Hva har hun gjort forkert?(Tror heller ikke lige, det er at blive pillet ned, man har brug for når man netop er blevet mor igen, og så alene....)
Underlig kommentar syns jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128