Caroline Flemming!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Mischa

svanen73 skriver:

Hun mistede titlen da hun giftede sig med ham. Det sagde de under dåben i dag

ja og hun er single i dag er hun ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

klmf

svanen73 skriver:

Hun mistede titlen da hun giftede sig med ham. Det sagde de under dåben i dag

Det var ******, det vidste jeg ikke, ha ha

Nå, jamen så må vi jo bare kalde hende x-baronessen

Synes altså hun er flot, jeg bliver så frygtelig træt i ørerne efter ca. 10 sekunders snak....

Anmeld

14. april 2011

N&J

lisbethita skriver:

Et eller andet sted kan jeg godt følge dig.... men jeg tænker også, at vi jo ikke ved, hvad der er sket?? Og jeg tænker, at hun sgu må have haft en god grund til at vælge, som hun gør. Ellers tror jeg simpelthen ikke på, at man vælger at lukke den anden ude. Men ja...det er skisme nok ikke lige nemt at stå i den situation... 

Kram

Jeg tvivler på at det er mere end "vi er blevet uvenner og jeg gider ikke skulle kæmpe for at mit barn har en mand som måske har frasagts sig sine rettigheder", men det mener jeg faktisk at man bør, da det jo handler om barnet og ikke ens egne behov.. 

Anmeld

14. april 2011

lisbethita

N&J skriver:

Jeg tvivler på at det er mere end "vi er blevet uvenner og jeg gider ikke skulle kæmpe for at mit barn har en mand som måske har frasagts sig sine rettigheder", men det mener jeg faktisk at man bør, da det jo handler om barnet og ikke ens egne behov.. 

Enig...for det tror jeg også! Ikke godt at vide, hvad der ligger bag den beslutning.... manden KAN jo have lavet lort i den. Hvem ved?? Og så indrømmer jeg blankt, at så var jeg også skredet med barnet under armen. Men måske er det slet ikke sådan noget? EJ...hvor lyder jeg dog nysgerrig. Alle mine teorier her, he he he! 

Det er synd for barnet, at den ikke får et forhold til sin far fra start af. Det ønsker jeg ikke for nogen børn. Kram

Anmeld

14. april 2011

Sommerbird

SpunkenJo skriver:

Jeg forstår godt du ikke ønsker hende død og ulykke, men at mene hun skal pilles ned, er at ønske negativt for andre, og det forstår jeg simpelthen ikke hvorfor man gør 

- Det er lidt "fattigt" i mine øjne........

Så må jeg jo være et fattigt menneske 

Det er hendes attitude jeg ikke kan snuppe, ikke dét at hun er rig.

Anmeld

14. april 2011

Sommerbird

_-Kathrine-_ skriver:

Tror faktisk at vagten var/er rimelig ligeglad med hvem hun viser på plads, for alle gæster er sikkerhedstjekket i hoved og r** inden de træder ind i kirken og de busser der kørte dem til kirken...(Som de sagde i DR studiet-Ved ikke hvilken kanal du så det på) 

Hvis du lagde mærke til det, så havde alle andre deres pladsanvisning fremme hele tiden, hvor fru Fleming blev ved med at putte hendes ned i tasken.... havde hun nu beholdt den oppe og viste den lidt bedre til vagten , var det nok ikke nødvendigt at spørge flere gange om hun måtte se den

Men vil gi dig ret - hun så sgu lidt stram ud fordi hun skulle blive ved med at vise den, men synes lidt det er hendes egen skyld

Mvh Kathrine

Åhh ok, på den måde.

Men ja, det ændrer stadig ikke på hønserøvsfjæset 

Anmeld

14. april 2011

_-Kathrine-_

Sommerbird skriver:

Åhh ok, på den måde.

Men ja, det ændrer stadig ikke på hønserøvsfjæset 

Haha... absolut ikke

Anmeld

14. april 2011

Sommerbird

lisbethita skriver:

Enig...for det tror jeg også! Ikke godt at vide, hvad der ligger bag den beslutning.... manden KAN jo have lavet lort i den. Hvem ved?? Og så indrømmer jeg blankt, at så var jeg også skredet med barnet under armen. Men måske er det slet ikke sådan noget? EJ...hvor lyder jeg dog nysgerrig. Alle mine teorier her, he he he! 

Det er synd for barnet, at den ikke får et forhold til sin far fra start af. Det ønsker jeg ikke for nogen børn. Kram

En teori herfra:

I England er det moderen der enerådig bestemmer hvor meget/lidt/intet samvær barnet skal have med sin far. Samtidig skal faderen betale kæmpe summer penge til dette barn.

JEG tror ikke det er tilfældigt at hun har fået børn med en meget ung mand der samtidig er rig. På den måde kan HUN bestemme hvor meget han ser barnet og samtidig plukke ham.

Jeg tror det er planlagt ned til mindste detalje af hende og tror at hun er en værre Dominella.

Blot min teori 

Bendtner virker så sød og mild -SLET ikke en mand for hende.

Anmeld

14. april 2011

lisbethita

Sommerbird skriver:

En teori herfra:

I England er det moderen der enerådig bestemmer hvor meget/lidt/intet samvær barnet skal have med sin far. Samtidig skal faderen betale kæmpe summer penge til dette barn.

JEG tror ikke det er tilfældigt at hun har fået børn med en meget ung mand der samtidig er rig. På den måde kan HUN bestemme hvor meget han ser barnet og samtidig plukke ham.

Jeg tror det er planlagt ned til mindste detalje af hende og tror at hun er en værre Dominella.

Blot min teori 

Bendtner virker så sød og mild -SLET ikke en mand for hende.

Hmmm.... ja det er skisme ikke godt at vide, hvad baggrunden er. Men sjovt at komme med teorier ;-) Tror dog næppe det er så planlagt. Hun har penge nok fra Fleming-familien. 

Og Bendtner? Tja...jeg synes jo at han er sådan rigtigt smart-i-en-fart-københavneragtig, men det har vel også sin charme?? Han er da sikkert en sød, men bare lidt ung, fyr for hende. Hvem ved?? 

Men ja....det er altså sjovt at diskutere hende. Synes hun er lidt en interessant person. Mine svigerfamilie bor lige op ad Valdemar slot og mødte hende højgravid på travetur i skoven bag slottet, hvor hun havde et jagtparty, som jeg var ved at vade ind i. Og pludseligt stod hun der lige foran mig og sagde: Hej ;-) Sikke en fin mave du har dig der. Og så måtte jeg jo bare sige tak. Og vidste ikke lige hvad jeg skulle sige. Så....sagde jeg bare hej hej! Ha en god jagt! Og så gik jeg videre. Synes hun virkede sød og nærværende. Det havde hun ikke behøvet. Der var fyldt med engelske jagt herrer og damer, som så meget vigtige og rige ud, vil jeg lige understrege.  

Tja...jeg ved det ikke, men umiddelbart har jeg da et godt indtryk af hende. 

Tak for dialogen.... sjovt at høre, hvad andre synes ;-)

Anmeld

14. april 2011

svanen73

Michelle&Michael skriver:

ja og hun er single i dag er hun ikke??

Det ved jeg så ik om hun er...hørte kun de sagde hun ik var baronesse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.