Sommerbird skriver:
En teori herfra:
I England er det moderen der enerådig bestemmer hvor meget/lidt/intet samvær barnet skal have med sin far. Samtidig skal faderen betale kæmpe summer penge til dette barn.
JEG tror ikke det er tilfældigt at hun har fået børn med en meget ung mand der samtidig er rig. På den måde kan HUN bestemme hvor meget han ser barnet og samtidig plukke ham.
Jeg tror det er planlagt ned til mindste detalje af hende og tror at hun er en værre Dominella.
Blot min teori 
Bendtner virker så sød og mild -SLET ikke en mand for hende.
Hmmm.... ja det er skisme ikke godt at vide, hvad baggrunden er. Men sjovt at komme med teorier ;-) Tror dog næppe det er så planlagt. Hun har penge nok fra Fleming-familien.
Og Bendtner? Tja...jeg synes jo at han er sådan rigtigt smart-i-en-fart-københavneragtig, men det har vel også sin charme?? Han er da sikkert en sød, men bare lidt ung, fyr for hende. Hvem ved??
Men ja....det er altså sjovt at diskutere hende. Synes hun er lidt en interessant person. Mine svigerfamilie bor lige op ad Valdemar slot og mødte hende højgravid på travetur i skoven bag slottet, hvor hun havde et jagtparty, som jeg var ved at vade ind i. Og pludseligt stod hun der lige foran mig og sagde: Hej ;-) Sikke en fin mave du har dig der. Og så måtte jeg jo bare sige tak. Og vidste ikke lige hvad jeg skulle sige. Så....sagde jeg bare hej hej! Ha en god jagt! Og så gik jeg videre. Synes hun virkede sød og nærværende. Det havde hun ikke behøvet. Der var fyldt med engelske jagt herrer og damer, som så meget vigtige og rige ud, vil jeg lige understrege.
Tja...jeg ved det ikke, men umiddelbart har jeg da et godt indtryk af hende.
Tak for dialogen.... sjovt at høre, hvad andre synes ;-)
Anmeld