Caroline Flemming!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

twinny

svanen73 skriver:

Det ved jeg så ik om hun er...hørte kun de sagde hun ik var baronesse.

http://da.wikipedia.org/wiki/Caroline_Fleming

hun er født ind i det fis...

det er også sandt, men hvis hun ikk havde giftet sig med ham, havde hun stadigvæk været det...  Men jeg ville også hellere have 400 mio. pund, frem for at være baronesse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

svanen73

Baby-støv skriver:

http://da.wikipedia.org/wiki/Caroline_Fleming

hun er født ind i det fis...

det er også sandt, men hvis hun ikk havde giftet sig med ham, havde hun stadigvæk været det...  Men jeg ville også hellere have 400 mio. pund, frem for at være baronesse...

Har lige præcis selv fundet det link

Man kan jo sige meget om hende...men hun er da dygtig, til at forblive på de riges sti og inde i varmen hos jetset.

Jeg må indrømme jeg ikke gider se hende i hendes programmer...jeg syns hun er wannabe agtig i top model og det der "baronessen" (som hun jo ikke er) flytter ind, er nok mest det urealistiske jeg til dato har set

En kvinde som til daglig har barnepiger og stuepiger...skal gi råd om hvordan vi andre får vores til tider stressende hverdag til at fungere...year right

Anmeld

14. april 2011

twinny

svanen73 skriver:

Har lige præcis selv fundet det link

Man kan jo sige meget om hende...men hun er da dygtig, til at forblive på de riges sti og inde i varmen hos jetset.

Jeg må indrømme jeg ikke gider se hende i hendes programmer...jeg syns hun er wannabe agtig i top model og det der "baronessen" (som hun jo ikke er) flytter ind, er nok mest det urealistiske jeg til dato har set

En kvinde som til daglig har barnepiger og stuepiger...skal gi råd om hvordan vi andre får vores til tider stressende hverdag til at fungere...year right

hehe....

jeg kunne ikk være mere enig... det er noget fis.. hun har da aldrig løftet en finger. også skal hun begynde at fortælle folk hvordan de skal leve.  og hun har skrevet en kogebog...  hun har da kokke til at lave mad for hende... det er helt væk....

Anmeld

14. april 2011

N&J

Sommerbird skriver:

En teori herfra:

I England er det moderen der enerådig bestemmer hvor meget/lidt/intet samvær barnet skal have med sin far. Samtidig skal faderen betale kæmpe summer penge til dette barn.

JEG tror ikke det er tilfældigt at hun har fået børn med en meget ung mand der samtidig er rig. På den måde kan HUN bestemme hvor meget han ser barnet og samtidig plukke ham.

Jeg tror det er planlagt ned til mindste detalje af hende og tror at hun er en værre Dominella.

Blot min teori 

Bendtner virker så sød og mild -SLET ikke en mand for hende.

Det håber jeg virkelig ikke..  fandme synd for den unge.. 

Anmeld

15. april 2011

SpunkenJo

Sommerbird skriver:

Så må jeg jo være et fattigt menneske 

Det er hendes attitude jeg ikke kan snuppe, ikke dét at hun er rig.

Det er da næsten heller ikke til at holde ud når nu folk er så glade og positive hele tiden - Det burde jo næsten forbydes at være så glad som hende

Anmeld

15. april 2011

Ox.

Jeg kan ikke fordrage hende, magen til snob skal man lede længe efter altså ...

Min moster var den første der var med i Baronessen flytter ind, CHRIST, jeg SIGER jer piger! På tv ser hun så sød ud, og "Mmmm frysepizzam anderledes men smager faktisk godt!" Det man så ikke ser er, at de slukker kameraerne, hun går direkte hen, smider hendes pizza ud imens hun jamre og går så ud i hendes vogn imens hun får en af kamerafolkene til at hente sushi!

Der var så mange småting ...

Anmeld

15. april 2011

Dinna88

Haha, hvor er det en sjov tråd... Jeg kan bare ikke holde ud at høre på hende: hun har den mest FALSKE negelske accent jeg nogensinde har hørt.

Anmeld

15. april 2011

jydeinden

i starten syntes jeg hun virkede okay.. nu kan jeg ikke snuppe hende, synes hun virker som typen der gerne vil i medierne for en hver pris... nej tak du

Anmeld

15. april 2011

Stumpen

Ox. skriver:

Jeg kan ikke fordrage hende, magen til snob skal man lede længe efter altså ...

Min moster var den første der var med i Baronessen flytter ind, CHRIST, jeg SIGER jer piger! På tv ser hun så sød ud, og "Mmmm frysepizzam anderledes men smager faktisk godt!" Det man så ikke ser er, at de slukker kameraerne, hun går direkte hen, smider hendes pizza ud imens hun jamre og går så ud i hendes vogn imens hun får en af kamerafolkene til at hente sushi!

Der var så mange småting ...

mere sladder mere sladder 

Anmeld

15. april 2011

Wish upon a star

CamillaRH skriver:

caroline er bare for lækker

og elskeeeer hendes måde at være på - selvom hun godt kan virke en smule overdrevet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.