Caroline Flemming!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

132319

VIPpigen skriver:

Meget... Bare de selv ved det...

Men Helt enig med jer... Spørger i MIG har JEG aldrig været højgravid, og ville jeg såååååå gerne Så vi må prøve igen når Lilje er lidt ældre.

Men syntes vi skulle skrive til en eller anden med det spørgsmål, der må da være en ved "de højre magter" som ved hvornår man er højgravid

Altså min underviser i pædiatri på sygeplejestudiet sagde 37+0, så hende sætter jeg min lid til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

N&J

Sommerbird skriver:

Heller ikke jeg, det er så fedt at hun blev pillet lidt ned 

En anden ting, hvorfor kalder de Jarlens kone højgravid hele tiden? Tidligere sagde de at hun har termin i juli  Man er højgravid de sidste 3 uger  

Og Ulla Therkelsens kommentar om at Bendtner nok var "ude og øve sig" var da bare for sjov 

Mary var også højgravid i flere måneder, så det må være der forskellen ligger, er du kendt er du højgravid længere end hvis du ikke er

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe... jaah det vil jeg sige...  vi kommer til at sidde i kørestol....

Uden at joke, så har min læge sagt, at hun nok skulle sørge for en kørestol til mig, når det nu bliver nødvendigt. Jamen tak da, hehe.

Anmeld

14. april 2011

VIPpigen

N&J skriver:

Mary var også højgravid i flere måneder, så det må være der forskellen ligger, er du kendt er du højgravid længere end hvis du ikke er

Den holder jeg med på. Det må være den eneste forklaring

Anmeld

14. april 2011

VIPpigen

132319 skriver:

Altså min underviser i pædiatri på sygeplejestudiet sagde 37+0, så hende sætter jeg min lid til 

Okai... Så skriver jeg til Peter "something" fra dr1 og ser hvad han svare..... Ej JK.... Vi satser på hun har ret så... Jeg er hvertfald enig med hende, FOR JEG VAR IKKE HØJGRAVID DA JEG FØDTE......

Anmeld

14. april 2011

N&J

Sissel skriver:

Jeg ELSKER Caroline!! Synes hun er super cool.. Men i et land som Danmark og med vores jantelov er der desværre ikke plads til folk som hende.. Ihvertfald ikke uden at hun skal rakkes gevaldigt ned på..

Jeg forstår ikke hvor janteloven kommer ind henne, nogle kan lide hende andre kan ikke, men vi kan ikke komme udenom at hun nok tros alt har haft et lettere liv økonomisk end mange andre, og ja så kan det godt være svært at have empati til at sætte sig ind i hvordan andre ikke syntes det er hyggeligt at svinge støvsugeren og lave mad hver aften.. 

Jeg kunne godt lide hende indtil alt det her med Bendtner og deres fælles barn.. nu kan jeg ikke, det har ikke noget med hendes status og misundelse, men mere om at jeg ikke syntes man som fornuftig forældre bare kan lukke den anden forældre ude af den fælles opgave det er at få et barn.. 

Anmeld

14. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Uden at joke, så har min læge sagt, at hun nok skulle sørge for en kørestol til mig, når det nu bliver nødvendigt. Jamen tak da, hehe.

hehe... jordemoderen sagde også idag, at jeg ihvertfald skulle sygemeldes fra uge 28. da min krop ikke ville kunne klare presset med to...  så skal jeg bare ligge og vende mig i sengen som en skildpadde der ligger på ryggen og ikk kan komme om på maven.. hehe

Anmeld

14. april 2011

Cris

Jeg kender hende ikke, men jeg kan ikke set, at hun har gjord noget forkert offenligt... Hun spiller en rolle i hendes program og hun virker også ret sikkert, på det hun laver. Nogle kan misforstå det. Jeg gætter på, at allesammen skulle vise invitationen i dag, ikke kun hende. Og det kunne være, at der var et eller andet fejl og derfor skulle de tjekke igen...

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe... jordemoderen sagde også idag, at jeg ihvertfald skulle sygemeldes fra uge 28. da min krop ikke ville kunne klare presset med to...  så skal jeg bare ligge og vende mig i sengen som en skildpadde der ligger på ryggen og ikk kan komme om på maven.. hehe

Det gør jeg da allerede eller sådan føles det i hvert fald

Anmeld

14. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Det gør jeg da allerede eller sådan føles det i hvert fald

hehe..... så bliver det godt nok kedeligt for dig i uge 28 og frem...

vi bliver to store badeænder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.