Caroline Flemming!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

chael

Bondepigen skriver:

Aaarh, mener nu nok at lægen kalder det at være højgravid i sidste trimester, hvilket er de sidste tre mdr....

Enig, det har både min læge og jordemoder også altid sagt, at i 3. Trimester eller fra ca uge 30 er man højgravid.

*Camilla 16+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

132319

VIPpigen skriver:

Læger og jordemødre siger du er højgravid i 3 trimester...

Har heller ikke selv forstået den da jeg ikke mener jeg nåede at blive højgravid. Men sådan lyder meldingen fra de "professionelle"

Ikke de professionelle jeg "kender" 

Vil nu også mene at det er lige drastisk nok at kalde sig højgravid i tre måneder 

For mig hænger ordet sammen med at man kan føde når som helst, som en anden skriver= 37+0-42+0

Anmeld

14. april 2011

Sissel

Jeg ELSKER Caroline!! Synes hun er super cool.. Men i et land som Danmark og med vores jantelov er der desværre ikke plads til folk som hende.. Ihvertfald ikke uden at hun skal rakkes gevaldigt ned på..

Anmeld

14. april 2011

VIPpigen

132319 skriver:

Vil nu også mene at det er lige drastisk nok at kalde sig højgravid i tre måneder 

For mig hænger ordet sammen med at man kan føde når som helst, som en anden skriver= 37+0-42+0

Ved bare samtlige læger og jordemødre der passede på mig under problemer i graviditeten kaldte mig højgravid da jeg rundede 3 trimester. Og tro mig, sagde også til dem jeg BESTEMT ikke var højgravid, for var netop ikke klar til at føde. Men hver gang fik jeg at vide at når jeg var i 3 trimester, så er du højgravid.

Så om det kun er her i trekantsområdet de siger dette ved jeg ikke, men jeg fik den at vide hver gang jeg snakkede med en læge, jordemoder, var indlagt, da jeg lå i fødsel, OG på neo efter fødslen selvom hun er født 5 uger før tid... I deres betegnelse var jeg højgravid... Dont get it.....

Men holder med jer, jeg vil også selv mene jeg burde være længere henne

Anmeld

14. april 2011

twinny

132319 skriver:

hvad jeg kan læse mig til på nettet om hvad folk skriver... er det den sidste måned eller 37+0...

det lyder også voldsomt hele 3. trimester at man er højgravid.... det er dælme lang tid...

Anmeld

14. april 2011

132319

VIPpigen skriver:

Ved bare samtlige læger og jordemødre der passede på mig under problemer i graviditeten kaldte mig højgravid da jeg rundede 3 trimester. Og tro mig, sagde også til dem jeg BESTEMT ikke var højgravid, for var netop ikke klar til at føde. Men hver gang fik jeg at vide at når jeg var i 3 trimester, så er du højgravid.

Så om det kun er her i trekantsområdet de siger dette ved jeg ikke, men jeg fik den at vide hver gang jeg snakkede med en læge, jordemoder, var indlagt, da jeg lå i fødsel, OG på neo efter fødslen selvom hun er født 5 uger før tid... I deres betegnelse var jeg højgravid... Dont get it.....

Men holder med jer, jeg vil også selv mene jeg burde være længere henne

Tsk tsk, jyske læger  

Da jeg havde født anden gang, sagde min jordemoder "Tænk at du i din unge alder og gode helbred, aldrig har været højgravid" 

Forvirring 

Anmeld

14. april 2011

VIPpigen

132319 skriver:

Tsk tsk, jyske læger  

Da jeg havde født anden gang, sagde min jordemoder "Tænk at du i din unge alder og gode helbred, aldrig har været højgravid" 

Forvirring 

Meget... Bare de selv ved det...

Men Helt enig med jer... Spørger i MIG har JEG aldrig været højgravid, og ville jeg såååååå gerne Så vi må prøve igen når Lilje er lidt ældre.

Men syntes vi skulle skrive til en eller anden med det spørgsmål, der må da være en ved "de højre magter" som ved hvornår man er højgravid

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hvad jeg kan læse mig til på nettet om hvad folk skriver... er det den sidste måned eller 37+0...

det lyder også voldsomt hele 3. trimester at man er højgravid.... det er dælme lang tid...

Hvor bliver vi det? det mest normale er, at tvillinger bliver født i 38. uge, er vi så først højgravide fra 34+0? Vi bliver jo gigantisk til den tid, hehe.

Anmeld

14. april 2011

Ni-ko-li-ne

Tror faktisk nærmere hun skulle vise den seddel flere gange fordi de skulle finde ud af hvor hun skulle sidde

Anmeld

14. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Hvor bliver vi det? det mest normale er, at tvillinger bliver født i 38. uge, er vi så først højgravide fra 34+0? Vi bliver jo gigantisk til den tid, hehe.

hehe... jaah det vil jeg sige...  vi kommer til at sidde i kørestol....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.