Honnie's Wife:) skriver:
Hejsa 
Jeg har aldrig deltaget i et møde, som sådan, men har været i en slags Kristen friklub, ved ikke lige hvordan jeg ellers skal beskrive det. Der blev der bedt, i alle tænkelige sprog og heel'et(staves) , og det var faktisk meget spændene
Er de det samme i laver??
Og bliver virkelig nød til at spørge dig
Hvad synes du om Ruth Eversen??
Kram S
uha, en kristen friklub, lyder da ellers også spændende, kristen må betyde noget med læren om jesus kristus? Det vil sige Jesus har din interesse? Vil lige skynde mig at indskyde at jeg synes det er super fedt du stiller dig frem og spørger så frimodigt om en masse ting, det blev jeg virkelig glad over at se 
I Jehovas Vidners rigssale, beder vi også en bøn til vores gud, igennem Kristus. Det foregår sådan at der er én på podiet, og han beder en bøn, som vi alle høre, mens han beder er vi alle stille, og lytter til det han beder om, når han er færdig med sin bøn, slutter han den af med et amen, som betyder: Jeg er enig. Vi siger så alle sammen ammen, fordi vi er enige i den bøn han har fremført. De bønner vi beder om til møderne handler fx. om at bede om forståelse for det vi gennemgår til møderne, beder om at dem der ikke kunne være til stede til mødet, ville blive set til, og hjulpet, for vi ved at vi alle kan have det svært i hverdagene. Vi beder også for vores trosfæller verden over, i lande hvor de direkte bliver modarbejdet eller forfulgt.
Ruth Eversen, mener du Ruth Evensen?
Jeg kender hende ikke som person, og har faktisk ikke bidt mærke i hvem hun er, så jeg har lige googlet hende, og det jo ikke altid den rette vej at søge informationer om folk, eller folkeslag. Men så vidt jeg kan læse mig frem til er hun præst.
Det er svært for mig at have en mening om en bestemt person, jeg heller ikke kender, så jeg vil nødig udtale mig.
Som Jehovas vidner ligger vi ikke vægt på kendte folk eller politikere. Vi lægger vægt på det vi lære i biblen, og det er det vigtigste for os. Da vi ikke mener det står til mennesker at føre andre mennesker. (Jeremias 10:23 - Jeg ved, Jehova, at menneskets vej ikke står til ham selv. Det står ikke til en mand der vandrer, at styre sine skridt.)
Håber det var noget af det du fiskede efter, jeg er ked af jeg ikke fik svaret lidt før, men har haft influenxa, og er stadig ikke helt frisk, så har bare ligget og sovet hele dagen.
Det er ret hårdt at være sidst i graviditeten, med influenza må man sige