En invitation til jer alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
DLM skriver:

tak for invitationen

Selv om jeg er nysgerrig efter at vide hvad din religion handler om, og hvorfor i praktiserer den (hvorfor nogen i det hele taget praktiserer religion) må jeg nok takke nej religion er bare ikke lige mig synes det er utrolig spændende at debatere om hvorfor folk tror.

Velbekomme, er super glad for du har brugt tid på at læse den 

Jeg kan godt  forstå det til tider kan være svært at have lyst til at sætte sig ind i religion, især fordi det har været grundlag for mange dårlig ting som er sket, og desværre stadig sker.

Men jeg vil lige fremhæve at det der er vigtigst for Jehovas Vidner er kærlighed, kærlighed til hinanden i troen, og til vores med mennesker, ligesom Jesus da han gik på jorden, og det er hans eksempel vi prøver at følge, selvom det jo er et meget stort fodspor at prøve at fylde ud.

Vi mener man kommer langt med næstekærlighed.

-Skovrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Laura.

Bshizzle skriver:

Ellers tak..
Her hjemme er "JV" ikke et godt emne.. ( sorry min pinlig ærlighed ). 

Sådan er det også her...

Anmeld

13. april 2011

Skovrup

Anneiris skriver:

.. & det er det heller ikke hjemme ved os!

som sagt er det jo en ærlig sag 

men ville også gøre opmærksom på at det jo er et åbent møde, det er alle vores møder, og det synes jeg personligt sender et signal om at vi på ingen måde er lyssky over for andre udefrakommende 

men tak fordi du læste invitationen, det er jeg glad for du tog dig tid til 

Anmeld

13. april 2011

Skovrup

Dk_lady skriver:

Sådan er det også her...

al ære og respekt til det, men invitationen skulle du da lige se  og det gjorde du, hvilket jeg er glad for 

god dag til dig

Anmeld

13. april 2011

twinny

tak for invitationen...

Men herhjemme er religion ikk noget vi dyrker....

god dag til jer...

Anmeld

13. april 2011

Skovrup

Baby-støv skriver:

tak for invitationen...

Men herhjemme er religion ikk noget vi dyrker....

god dag til jer...

mange tak, og velbekomme.

Glad for du læste invitationen, det er som sagt en højtid vi sætter meget højt, og derfor vil vi gerne dele den specielle dag med så mange som muligt.

håber da bestemt også du får en god dag 

Anmeld

13. april 2011

Mischa

qp skriver:

Hvor fantastisk....  - Jehova åbner dørene for, at fortælle os nogle ting om Jesus død.... Jeg vil egentlig hellere høre om hvordan vi kan gøre vores verden til et bedre sted for os alle inkl. jehovas vidner da jeg mener det er mere relevent for dagen i dag og fremtiden.  Men ellers tak for indbydelsen!

Hvor er det bare godt skrevet!

Anmeld

13. april 2011

Skovrup

Michelle&Michael skriver:

Hvor er det bare godt skrevet!

ja, men hun har jo ret, der er mange ting i verden som vi skal arbejde på at blive bedre, og hvilket bedre sted at starte er der end hos én selv?

Som jeg også sagde som svar til hende, så tror vi på at den gud der har skabt os, i kærlighed, kan give os det vi længtes mest efter, et liv med fred, ingen krige, ingen sorg, ingen smerte og ingen død, som der står: "Og han vil tørre hver tåre af deres øjne, og døden skal ikke være mere, heller ikke sorg eller skrig eller smerte skal være mere. Det som var før er forsvundet." Åbenbaringen 21:4

Anmeld

13. april 2011

Darling<3

Fru. Skovrup skriver:

mange tak, og velbekomme.

Glad for du læste invitationen, det er som sagt en højtid vi sætter meget højt, og derfor vil vi gerne dele den specielle dag med så mange som muligt.

håber da bestemt også du får en god dag 

Hejsa

Jeg har aldrig deltaget i et møde, som sådan, men har været i en slags Kristen friklub, ved ikke lige hvordan jeg ellers skal beskrive det. Der blev der bedt, i alle tænkelige sprog og heel'et(staves) , og det var faktisk meget spændene

Er de det samme i laver??

Og bliver virkelig nød til at spørge dig

Hvad synes du om Ruth Eversen??

Kram S

Anmeld

13. april 2011

Mischa

Fru. Skovrup skriver:

ja, men hun har jo ret, der er mange ting i verden som vi skal arbejde på at blive bedre, og hvilket bedre sted at starte er der end hos én selv?

Som jeg også sagde som svar til hende, så tror vi på at den gud der har skabt os, i kærlighed, kan give os det vi længtes mest efter, et liv med fred, ingen krige, ingen sorg, ingen smerte og ingen død, som der står: "Og han vil tørre hver tåre af deres øjne, og døden skal ikke være mere, heller ikke sorg eller skrig eller smerte skal være mere. Det som var før er forsvundet." Åbenbaringen 21:4

Vi er 6 milliarder i verden. i 2050 siger de at vi over 9 milliarder mennesker.

menneskene ødelægger den jord de bor på. og det eneste de kan tænke på er at overleve selv. mennesket er egoistisk

så hvad siger du? ikke mere død??? selvfølgelig skal vi da dø.

Så hvad skal vi starte med? hjælp mig.. jeg forstår ikke dit budskab. der vil altid være smerte, altid sorg, død osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.