Read the baby, not the books.
qp skriver:
Hvor fantastisk....
- Jehova åbner dørene for, at fortælle os nogle ting om Jesus død.... Jeg vil egentlig hellere høre om hvordan vi kan gøre vores verden til et bedre sted for os alle inkl. jehovas vidner da jeg mener det er mere relevent for dagen i dag og fremtiden. Men ellers tak for indbydelsen! 
Først vil jeg sige velbekomme 
og selvfølgelig vil det være rart at få det så jorden var et bedre sted at leve! for os alle sammen.
Som Jehovas Vidner mener vi jo at Jesus offer giver os mulighed for at opnå tilgivelse for de synder Adam bragte ind i verden, ved at spise af det forbudte træ, som Gud havde forbudt ham. Den synd lever vi alle med, og det er den vi kan opnå tilgivelse for, ved Jesus død, og det rige vi tror vil skabe paradiset igen kan komme, som lovet i biblen. Og som vi beder om i fadervor: " Vor Fader i himleme, lad dit navn blive helliget. 'Lad dit rige komme. Lad din vilje ske, som i himmelen således også på jorden." Mattæus 6:9,10
Vi tror på at den gud der har skabt os, i kærlighed, kan give os det vi længtes mest efter, et liv med fred, ingen krige, ingen sorg, ingen smerte og ingen død, som der står: "Og han vil tørre hver tåre af deres øjne, og døden skal ikke være mere, heller ikke sorg eller skrig eller smerte skal være mere. Det som var før er forsvundet." Åbenbaringen 21:4
med venlig hilsen Fru. Skovrup
Anmeld