En invitation til jer alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Thereseh skriver:

Tak for indbydelsen, jeg har dog ikke mulighed for at deltage. Jeg er heller ikke kristen eller vidne, men er åben over for alle religioner.

Håber I får en god dag, og respekt for at du lavede dette indlæg 

Velbekomme!

glad for du læste den  og det er da super lækkert du er åben over for alle religioner sådan ellers, det er altså også den måde man kommer længst, at man er åben 

knus Skovrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Skovrup

pussepige skriver:

Sådan er det så også her..

al respekt for det, tak fordi du kiggede på den fine indbydelse  

Anmeld

12. april 2011

Skovrup

ønskebebsi skriver:

..

som sagt, ærlighed er jeg glad for  al ære og respekt til det 

Anmeld

12. april 2011

Skovrup

Silvermist skriver:

Tak for invitationen, men det er ikke noget for mig.

velbekomme!

Du skulle jo have chancen for at få invitationen, hvis ikke den kom ind af døren 

god dag til dig 

Anmeld

12. april 2011

Anneiris

Bshizzle skriver:

Ellers tak..
Her hjemme er "JV" ikke et godt emne.. ( sorry min pinlig ærlighed ). 

.. & det er det heller ikke hjemme ved os!

Anmeld

13. april 2011

Skovrup

qp skriver:

Hvor fantastisk....  - Jehova åbner dørene for, at fortælle os nogle ting om Jesus død.... Jeg vil egentlig hellere høre om hvordan vi kan gøre vores verden til et bedre sted for os alle inkl. jehovas vidner da jeg mener det er mere relevent for dagen i dag og fremtiden.  Men ellers tak for indbydelsen!

Først vil jeg sige velbekomme 

og selvfølgelig vil det være rart at få det så jorden var et bedre sted at leve! for os alle sammen.

Som Jehovas Vidner mener vi jo at Jesus offer giver os mulighed for at opnå tilgivelse for de synder Adam bragte ind i verden, ved at spise af det forbudte træ, som Gud havde forbudt ham. Den synd lever vi alle med, og det er den vi kan opnå tilgivelse for, ved Jesus død, og det rige vi tror vil skabe paradiset igen kan komme, som lovet i biblen. Og som vi beder om i fadervor: " Vor Fader i himleme, lad dit navn blive helliget. 'Lad dit rige komme. Lad din vilje ske, som i himmelen således også på jorden." Mattæus 6:9,10

Vi tror på at den gud der har skabt os, i kærlighed, kan give os det vi længtes mest efter, et liv med fred, ingen krige, ingen sorg, ingen smerte og ingen død, som der står: "Og han vil tørre hver tåre af deres øjne, og døden skal ikke være mere, heller ikke sorg eller skrig eller smerte skal være mere. Det som var før er forsvundet." Åbenbaringen 21:4

med venlig hilsen Fru. Skovrup

Anmeld

13. april 2011

Mig med maven

Tak for invitationen. Men jeg kommer ikke.

Ikke fordi jeg er 100% lukket for andre religioner end min ejen, men fordi jeg ligenu hvilker rigtig godt i "min" religion.

Men det var da spændende at kigge lidt ind i din.

Anmeld

13. april 2011

DLM

tak for invitationen

Selv om jeg er nysgerrig efter at vide hvad din religion handler om, og hvorfor i praktiserer den (hvorfor nogen i det hele taget praktiserer religion) må jeg nok takke nej religion er bare ikke lige mig synes det er utrolig spændende at debatere om hvorfor folk tror.

Anmeld

13. april 2011

Mig med maven

DLM skriver:

tak for invitationen

Selv om jeg er nysgerrig efter at vide hvad din religion handler om, og hvorfor i praktiserer den (hvorfor nogen i det hele taget praktiserer religion) må jeg nok takke nej religion er bare ikke lige mig synes det er utrolig spændende at debatere om hvorfor folk tror.

Anmeld

13. april 2011

Skovrup

Mig med maven skriver:

Tak for invitationen. Men jeg kommer ikke.

Ikke fordi jeg er 100% lukket for andre religioner end min ejen, men fordi jeg ligenu hvilker rigtig godt i "min" religion.

Men det var da spændende at kigge lidt ind i din.

Velbekomme, jeg er glad for du tog dig tid til at kigge på den 

Du er altid velkommen til at tage et kig ind i én af vores rigssale, som altid er åbne for offentligheden.

god dag til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.