En invitation til jer alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

MaybeBaby

Jeg havde også besøg i dag med samme invitation, men sagde pænt nej tak. Jeg synes dog HELT klart at ham der Jesus er en fin fyr og er selv kristen og hurraaaaa for næstekærligheden, men så hopper kæden også af for mig.

Hvad er da mere næstekærligt end at med sit legeme at gøre andre raske, give andre livskvalitet osv. Jeg har som organ- og bloddonr svært ved at forholde mig til netop den del af JV. Den kristne og næstekærlige del af mig synes jo, at man skal gøre hvad der er menneskeligt muligt for sine medmennesker - også selv i døden.

Men ellers stor high five  til Jesus og alle religioner, der spreder kærlighed til alle folk - og tak for invitaionen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Barbamama

Ej seriøst.... Jeg synes måske det er lidt malplaceret at lægge herind.

Anmeld

13. april 2011

Louisiana

michella80 skriver:

Hvorfor synes du det? Hvis jeg må spørge

Anmeld

13. april 2011

MorEllen

Takk for invitasjonen Jeg vælger så at feire at Jesus stod opp fra de døde tredje dagen! Hadde påskeberetningen, eller Mindehøjtiden til ære for Jesus død som I siger,  sluttet med Jesu lidelse og død langfredag, ville den ikke hatt overlevelseskraft til å nå oss i dag. Da ville ikke påsken vært det mysterium som fortsatt gir mennesker liv og håp.

Jesu dødsdag er ikke hans siste dag. Ifølge evangeliene stod han opp fra de døde tre dager etterpå. Det forandret alt. Det er min (og mange mange andres) oppfattelse

Det er vel en kendt sag at vi ikke kan blive enige om hvordan det der står i Bibelen skal tolkes, men jeg ville bare liiige skyde ind mitt syn her
Synes ikke det er malplaceret med en sådan tråd her! Ønsker dig en god høytid

Anmeld

13. april 2011

qp

michella80 skriver:

Jeg synes sgu det er i orden

Anmeld

13. april 2011

MorEllen

michella80 skriver:

Emnet hedder jo Ordet er frit

Anmeld

13. april 2011

LotteGabriella

DLM skriver:

tak for invitationen

Selv om jeg er nysgerrig efter at vide hvad din religion handler om, og hvorfor i praktiserer den (hvorfor nogen i det hele taget praktiserer religion) må jeg nok takke nej religion er bare ikke lige mig synes det er utrolig spændende at debatere om hvorfor folk tror.

Anmeld

13. april 2011

metski83

michella80 skriver:

Enig

Anmeld

14. april 2011

Barbamama

Ellen-mor skriver:

Emnet hedder jo Ordet er frit

Ja det kan du da have ret i

Anmeld

14. april 2011

Barbamama

Louisiana28 skriver:

Hvorfor synes du det? Hvis jeg må spørge

Det må du gerne. Det er fordi jeg synes det er sådan lidt at prøve at pådutte andre en religion. Men jeg er i forvejen provokeret over at møde JV i bybilledet og ved min hoveddør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.