Hvad er det slemme i at regne børnefamilieydelsen med i budgettet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Tanja1234

Jeg har svært ved at se en situation hvor det ikke er muligt..

Der er forhåbentligt ingen der fx er arbejdsløse for evigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

dorthemus

Jeg synes godt nok der sidder mange hellige damer herinde

Det ku jo også være at der sker uforudsete ting i sit liv...ting man ikke er herre over.

Anmeld

12. april 2011

skønneunger

Tanja1234 skriver:

en førtidspensionist evt.

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Tanja1234 skriver:

En førtidspensionist....feks..jeg kan forestille mig masse af eksempler....og ingen af dem jeg har kendskab til er mindre egnet som mor end alle andre...fordelen ved dem der går hjemme, er at de giver deres børn en opvækst med en meget synlig mor som har tid til at være der for dem...tiden tror jeg faktisk vægter højere for børn end penge og hvad der kan gøres med dem..

Anmeld

12. april 2011

Tanja1234

skønneunger skriver:

en førtidspensionist evt.

Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer over førtidspensionen, men beløbet er nu engang samfundsmæssigt bestemt og som førtidspensionist lever man altså ikke under fattigdomsgrænsen - så med den rigtige prioritering burde det, i teorien, kunne lade sig gøre.

Og jeg må hellere skynde mig at sige at jeg intet ved om beløbsstørrelser mv. - Snakker rent teoretisk her...

Anmeld

12. april 2011

Bavianis

Vi har ikke valgt at få børn pga pengene (har aldrig hørt om nogen, hvor det var grunden? ), men de næste par år sidder vi lidt stramt i det, så pengene falder på et meget tørt sted!

Men fik vi dem ikke, så var der jo bare ikke de penge at rutte med, og så var den jo ikke længere. Meeen - glæder mig da til at få lidt til lidt ekstra til den lille. Flyverdragter og pasning er dyrt!

Anmeld

12. april 2011

Tanja1234

Eva. skriver:

En førtidspensionist....feks..jeg kan forestille mig masse af eksempler....og ingen af dem jeg har kendskab til er mindre egnet som mor end alle andre...fordelen ved dem der går hjemme, er at de giver deres børn en opvækst med en meget synlig mor som har tid til at være der for dem...tiden tror jeg faktisk vægter højere for børn end penge og hvad der kan gøres med dem..

Men er det samfundets ansvar at de får penge til at få børn?

Anmeld

12. april 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Brystforstørretyver.... høhø...sorry, jeg er plat...

Børnefamilieydelse....

Du så dum   Det da babse frugt youghurt

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Tanja1234 skriver:

Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer over førtidspensionen, men beløbet er nu engang samfundsmæssigt bestemt og som førtidspensionist lever man altså ikke under fattigdomsgrænsen - så med den rigtige prioritering burde det, i teorien, kunne lade sig gøre.

Og jeg må hellere skynde mig at sige at jeg intet ved om beløbsstørrelser mv. - Snakker rent teoretisk her...

Du ved ikke hvad du taler om men taler rent teoretisk...den må du altså forklare...?

Hvordan kan du udtale dig om noget du ikke ved....ej, hvor er det umuligt at have en saglig debat så..

199.000kr er det en førtidspensionist som er enlig skal leve for og det er i de fleste tilfælde altid, resten af livet...det synes jeg ikke er noget voldsomt beløb..så er der dem der sidder midt mellem ingenting på kh, de har endnu mindre og der kan gå mange år før man er blevet afklaret og får sin dom...

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Du så dum   Det da babse frugt youghurt

Åhh for pokker da...dumme Eva..er det den med meloner i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.