Ikke uden min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Dansker i England

Louisiana28 skriver:

Det er jeg helt bestemt!! Hvor finder jeg den??

Jeg kan ikke huske, hvad den hedder. Så den for nogle år siden. Men jeg vil prøve at finde ud af det. Opdatering følger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

TroldeMor<3

Dansker i England skriver:

Jeg kan ikke huske, hvad den hedder, men jeg så den for nogle år siden, da jeg stadig boede i Danmark.

Ang den måde han behandler konen på i filmen, så er det IKKE Islam. I koranen står der, at den bedste mand er den, der behandler sin hustru bedst.

Okay - må undersøge det så

Anmeld

12. april 2011

TroldeMor<3

nattie skriver:

Og så lige til det sidste du har skrevt - var det så rettet til mig?

For jeg er altså helt enig i det du siger. er som sagt selv sammen med en muslimsk mand.

Anmeld

12. april 2011

Dansker i England

nattie skriver:

Og så lige til det sidste du har skrevt - var det så rettet til mig?

For jeg er altså helt enig i det du siger. er som sagt selv sammen med en muslimsk mand.

Nej, det var ikke rettet mod dig - mere en generel info til dem, der læser med

Anmeld

12. april 2011

TroldeMor<3

Nej, det var ikke rettet mod dig - mere en generel info til dem, der læser med

Hehe godt nok

Anmeld

12. april 2011

Hulubulu86

Jeg kan ikke huske, hvad den hedder. Så den for nogle år siden. Men jeg vil prøve at finde ud af det. Opdatering følger

Den hedder noget saa let som Without my daughter

Anmeld

12. april 2011

Hulubulu86

Jeg har det helt som dig her. Havde faktisk netop ikke besvaret denne debat da den aerligt talt gjorde mig sur.

Jeg er selv dansk muslim (revertit) og gift med en muslimsk mand.

Jeg kan paa ingen maader se hvorfor det kidnappe sine boern (eller blot denne film) skal kaedes sammen med islam.

Jeg saa for noget tid siden en liste over de boern der var blevet kidnappet af en foraelder de sidste par aar, og saa vidt jeg husker var der langt flere danske foraeldre der var stukket af med deres boern end udlaendinge (og jeg snakker ikke om muslimer her, men kort og godt udlaendinge).

Jeg er bare traet af at hver gang der er en person af anden etnisk oprindelse end dansk der goer noget, saa er det islam der faar skylden (og saa er det ligemeget om personen i virkeligheden er kristen)

Anmeld

12. april 2011

Dansker i England

nattie skriver:

Der er en, der hedder "without my daughter" som er en dokumentar, der kom ud nogle år efter. Men det er ikke den, jeg har set. Den fortæller dog også faderens side af historien.

Anmeld

12. april 2011

Dansker i England

Louisiana28 skriver:

Det er jeg helt bestemt!! Hvor finder jeg den??

Der er en dokumentar, der hedder "without my daughter", der kom ud nogle år efter filmen. Det er ikke den, jeg har set, men den skulle også fortælle faderens side af historien.

Anmeld

12. april 2011

Dansker i England

Dubai skriver:

Den hedder noget saa let som Without my daughter

Ja, det fandt jeg også ud af  men det er ikke den, jeg har set. Der er kommet en nyere ud også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.