Ikke uden min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

merle2010

nattie skriver:

Hehe dét er jeg helt enig i

er det dig fra de unge mødre?? eller hedder hun natte???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

TroldeMor<3

merle2010 skriver:

er det dig fra de unge mødre?? eller hedder hun natte???

haha det er ihvertfald ikke mig :b

For slet ikke lov til at se det - min kæreste bliver for sur, når det bliver vist :b så ved ikke hvad hun hedder

Anmeld

12. april 2011

tinasmor

Dubai skriver:

Jeg er selv dansk muslim (revertit) og gift med en muslimsk mand.

Hvad er forskel på en konvitet og så det du skriver du er?

Håber det er ok jeg spørger..

Anmeld

12. april 2011

merle2010

nattie skriver:

haha det er ihvertfald ikke mig :b

For slet ikke lov til at se det - min kæreste bliver for sur, når det bliver vist :b så ved ikke hvad hun hedder

nej hun hedder natte hehe.. havde bare lge forvekslet jer.. hun har jo osse barn med en tyrkisk mand der hedder Erhan, så det kunne jo godt være at hun blandede sig i denne debat.. så sorry.. ej de unge mødre er da fantastisk.. så kan man se hverdagen hos nogle andre med små børn og JA min kæreste hader det osse, men jeg ser det på nettet, så der kan han ikke blande sig.. hehe

Anmeld

12. april 2011

mama09

Louisiana28 skriver:

Jeg sidder lige og ser filmen 'Ikke uden min datter', har set den før, for mange år siden, og kom til at tænke på, at jeg egentlig gerne vil hører hvad I piger, som enten er muslimske eller som er sammen med en muslimsk mand - hvad tænker I om den film?

Andre må også gerne svare 

Er gift med en muslim.

Jeg tænker god film!!

Kvinden har jo ikke giftet sig med manden, og fået barn med ham, fordi hun troede han vil blive sådan...

Jeg ved ikke hvad jeg skal svarer, for det kan ske for hvem som helst - muslim eller ej

Jeg stoler på min mand, hvilket hun også gjorde, og ligesom som alle jer andre..

men god film, helt sikkert - elsker den!

Anmeld

12. april 2011

Louisiana

CamillaValby skriver:

Hehe tror det er ti år siden jeg sidst så den. Kan kun huske nogle små ting fra filmen

De fleste har faktisk svaret ud fra, at det er faderen der kidnapper datteren, men faktisk er det moderen der kidnapper datteren, og tager hende med fra Iran til USA.

Anmeld

12. april 2011

TroldeMor<3

merle2010 skriver:

nej hun hedder natte hehe.. havde bare lge forvekslet jer.. hun har jo osse barn med en tyrkisk mand der hedder Erhan, så det kunne jo godt være at hun blandede sig i denne debat.. så sorry.. ej de unge mødre er da fantastisk.. så kan man se hverdagen hos nogle andre med små børn og JA min kæreste hader det osse, men jeg ser det på nettet, så der kan han ikke blande sig.. hehe

Hmm - dét havde jeg slet ikke tænkt på man kan :b det må jeg da begynde på så :b

Haha tak for det

Anmeld

12. april 2011

*A*

Jeg havde for ca. 10 år siden en iransk kæreste... Ham og hans familie (forældre og to søstre) boede i en lile by uden for Århus.

Jeg havde da set filmen, men var på intet tidspunkt i tvivl om at jeg gerne ville være sammen med ham for evigt og gerne føde hans børn. Det blev så ikke til noget, da vi kun var sammen i 10 måneder. Jeg ved at han i dag er gift med en dansker og sammen har de fået en datter. Jeg tror ikke at han nogensinde kidnapper hende og tager tilbage til Iran.

Men filmen er uden tvivl tankevækkende!

Anmeld

12. april 2011

Louisiana

mama09 skriver:

Er gift med en muslim.

Jeg tænker god film!!

Kvinden har jo ikke giftet sig med manden, og fået barn med ham, fordi hun troede han vil blive sådan...

Jeg ved ikke hvad jeg skal svarer, for det kan ske for hvem som helst - muslim eller ej

Jeg stoler på min mand, hvilket hun også gjorde, og ligesom som alle jer andre..

men god film, helt sikkert - elsker den!

Ja, lige netop! I filmen ændre han jo også fuldstændig karakter, efter de har været i Iran i nogle uger, eller hvor længe det nu er. Men uanset hvordan, så regner man bestemt ikke med, at ens ægtefælle ændre sig så voldsomt, og bliver et helt andet menneske. Og ja, det kan ske for hvem som helst!

Anmeld

12. april 2011

tinasmor

Dansker i England skriver:

Grunden til at mange (og jeg siger ikke alle!) danskere kæder bortførelser, vold mod kvinder osv sammen med Islam er vel fordi, Islam er en nem fjende? Man behøver ikke at vide noget om religionen for at have fordomme, og en film som denne, gør ikke noget for at give et bedre syn på Islam. Mine forældre mener f.eks at de ved alt, der er at vide om religionen netop fordi de har set denne film. Sørgeligt men sandt

Jeg tror at det med at kæde kidnapning sammen med muslimske mænd, måske bunder i, at mange af de kidnapninger hvor det er til muslimske lande, er der ingen udleveringsaftale med DK. I 2009 var der ca 81 børn bortført og 73 af dem var bortført til lande som Syrien, Libanon og Somalia, der ikke har tilsluttet sig den konvention. Så det er nok fordi det er dem der man høre meget om fordi det ofte ender med at børnene er der i rigtig mange år. Dem som stikker af til vesteuropæiske lande kommer ofte hurtigere hjem.

Jeg tror nu heller ikke at ts overhoved forbinder islam med bortførsler af børn. Det er i hvertfald ikke sådan jeg har læst det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.