Louisiana28 skriver:
Ja, det er det jeg skriver - jeg ved godt, at mange føler sig 'forfulgt', dermed også ment, at der er mange der stiller negative spørgsmål. Men det er ikke det jeg gør her! Jeg angriber ikke nogen - jeg skriver igen og igen og igen, at jeg jo ved, at der bliver forvrænget meget på sandheden i denne slags film, som skal forestille at være baseret på en virkelig hændelse, og så er det vel så nemt at skrive - ja, her er sandheden blevet forvrænget meget, og hvor er det trist, at mange får et forkert syn på Islam. Det er nu engang ikke mig, der har lavet filmen, og jeg bliver mindst lige så ked af det over at blive angrebet sådan, som nogen gør over, at jeg overhovedet spørger om noget.
Jeg kan godt huske den tråd om omskæring, og jeg synes også at folk gik over gevind. Det er trist at du har været væk fra siden pga den tråd. Det tror jeg nu heller ikke var hensigten, da TS lavede tråden.
Ja, jeg synes også jeg har fået nogle gode svar, men pludselig bliver der stilt (meget negative) spørgsmål til hvorfor jeg gerne vil hører fra muslimer. Og jeg synes faktisk det siger sig selv, at jeg gerne vil det. For det jeg helt ærligt håbede på var, at nogen ville tage den som en oplagt mulighed for at sige - sådan har vi det ikke, det er ikke normalen for muslimer osv i den dur, som flere også har skrevet, for det kunne måske være en øjenåbner for nogen. Der er et par stykker der har skrevet noget i den stil, og det synes jeg er rigtig godt, for så kan det være, at der sidder nogen derude, som kan få et mere åbent syn på muslimer.
Det sidste du skriver i dit svar, er netop det jeg håbede nogen ville skrive - for det er lige præcis det jeg tænker! Det er egoistiske mennesker der gør den slags!
(Selvom det i filmen faktisk er moderen der stikker af med datteren, og ikke omvendt
).
Kan sagtens se det er mig du hentyder til, jeg prøver på ingen måde at angribe dig eller andre. Jeg ytre bare min frustration over, den måde du spørger ind til muslimske holdninger. Det eneste jeg prøver at fortælle er, at det vel er meningen i sig selv som er vigtigst og ikke religionen for vedkommende. Jeg var nok ikke blevet stødt hvis du bare havde spurgt ind til meninger.
Jeg er personligt selv ret træt af at forsvare min smukke religion pga mennesker der lider af psykopati.