Louisiana28 skriver:
Ja, fordi jeg udenfor baby.dk ikke har snakket med en muslim om lige netop den film og det den handler om.
Det virker som om du føler dig stødt over, at jeg stiller spørgsmålet - hvad synes I om denne film. Hvilket jeg finder underligt. Og nej, jeg spørger ikke om alle muslimske mænd banker deres koner og kidnapper deres børn. Jeg spørger om jeres mening til filmen, og om den rammer noget der har med virkeligheden at gøre.
Jeg har ikke på noget tidspunkt skrevet, at det betyder noget, om man er jøde, muslim, kristen eller noget andet, men det har betydning for filmen. Og det har betydning for filmen hvor de kommer fra.
Okey, jeg må være skide dårlig til at formulere mig, eller også forstår jeg ikke hvad du skriver.
Vil du være så venlige at forklare mig situationen i filmen, og hvordan du finder vigtigheden i det at være muslim i filmen?
Hvis han ikke havde været muslim, havde han så ikke tæsket sin kone og kidnappet datteren?
Ja, jeg føler mig faktisk lidt stødt, er vildt træt af, at Islam og muslimer stort set kun bliver hængt op på negative handlinger og hændelser.
Det jeg prøver at forklare dig er, hvorfor skulle en muslim have en anderledes holdning til filmen, blot fordi man er muslim og deler religion med en af hovedpersonerne. Forstår du hvad jeg mener.
Anmeld