Jeg hev fat i en mor i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

miinimeal

havde nok gjort det samme  som dig.

ligemeget om barnet var ved at blive kørt over ja så råber man satme ikke af barnet!! om man så er fustreres eller ej så taler man pænt, hvad en i søren ligner det at råbe ad sit barn,. hvad hjælper det? forstår desværre ikke jer andre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Cris

Skouboe skriver:

Du skulle ikke have blandet dig.. jeg var også blevet rasende, hvis jeg var hende.

Det kan godt være du ikke er enig i hendes måde at gøre tingene på, men det giver dig ikke ret til at blande dig.

Som hun sagde: "Opdrag dine egne uger, og lad hende om hendes".

Og du ved hellere ikke, hvor meget mere skete den dag og hendes situation... Måske faktisk havde hun brug for en krammer...

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Cris skriver:

Og du ved hellere ikke, hvor meget mere skete den dag og hendes situation... Måske faktisk havde hun brug for en krammer...

ja eller måske havde hendes søn brug for den krammer?

Anmeld

8. april 2011

MaliksMor

alberts mor<3 skriver:

havde nok gjort det samme  som dig.

ligemeget om barnet var ved at blive kørt over ja så råber man satme ikke af barnet!! om man så er fustreres eller ej så taler man pænt, hvad en i søren ligner det at råbe ad sit barn,. hvad hjælper det? forstår desværre ikke jer andre!!!

så hvis dit barn var ved at blive kørt ned - så ville du heller ikke af panik råbe?

ville du bare sige " lille skattermus, kom over til mor inden du bliver kørt over " agtig.

Anmeld

8. april 2011

Sofia

Skouboe skriver:

Du skulle ikke have blandet dig.. jeg var også blevet rasende, hvis jeg var hende.

Det kan godt være du ikke er enig i hendes måde at gøre tingene på, men det giver dig ikke ret til at blande dig.

Som hun sagde: "Opdrag dine egne uger, og lad hende om hendes".

Enig

Anmeld

8. april 2011

<3

CamillaRH skriver:

så hvis dit barn var ved at blive kørt ned - så ville du heller ikke af panik råbe?

ville du bare sige " lille skattermus, kom over til mor inden du bliver kørt over " agtig.

Selvfølgelig vil alle - nu tillader jeg mig lige at svare - reagere voldsomt, men det handler om at man også på et tidspunkt skal falde ned igen. Nogen kan selv klare det, andre kan godt trænge til hjælp.

Nu ved vi ikke om det var det som skete. TS kom midt i råberiet og derfor mener jeg at det er sælge bjørnen før den er skudt at diskutere om hvor meget fare barnet var i, når vi intet ved.

Det er den realitet som vi skal tage stilling til. Ikke hvad vi tror der var sket ud fra kontekst og personlig erfaring.

Anmeld

8. april 2011

Pia.

Uha - din historie minder mig om da min Mille var to år gammel og vi skulle Ikea - jeg hjalp hende ud af bilen og skulle lukke døren - hun opdager sin far er på vej over efter en vogn og I et nu er hun smuttet ud af min hånd og løb over parkerngspladsen... Jeg gik helt I panik løb efter hende tog hende op og "råbte" højt det må du aldrig gøre imens jeg græd som pisket - var der en anden mor det havde blandet sig imens jeg var SÅ BANGE - så havde hun fanme fået afviet hun skulle stikke snotten tilbage og passe sig selv...

Jeg syntes du gik over stregen ved at blande dig - hun handler i afmagt og hendes barn var måske tæt på at blive kørt over - og hvis hun som mig havde hjertet oppe i halsen, så ved jeg udenmærket hvordan hun har det ... Jeg skældte dog ikke min datter ud mit højt råbende over parkeringspladsen var mere til mig selv...

Puha glemmer det aldrig og er glad for jeg ikke skulle diskutere med en anden mor imens jeg var så bange...

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

hun RÅÅÅBTE virkelig højt og hun hev fat i ham (kunne jeg se på afstand) hun havde sit ansigt helt op i hans hovede og det VAR voldsomt, virkelig. men som mange af jer skriver så kunne jeg jo ikke vide hvad der skete før det? jeg så noget som virkede helt FORKERT og reagerede på det. da hun så sagde det med at han var løbet over vejen og hun hellere ville råbe af ham fremfor at han blev kørt over tænkte jeg at "jamen han sidder og i autostolen nu?" og i har ret i at hun sikkert har været forskrækket og jeg skulle måske have tacklet situationen anderledes men jeg reagerede også impulsivt. da jeg kom ud fra netto stod alle og gloede og jeg var den eneste der sagde noget.

Anmeld

8. april 2011

MaliksMor

Kirle skriver:

Selvfølgelig vil alle - nu tillader jeg mig lige at svare - reagere voldsomt, men det handler om at man også på et tidspunkt skal falde ned igen. Nogen kan selv klare det, andre kan godt trænge til hjælp.

Nu ved vi ikke om det var det som skete. TS kom midt i råberiet og derfor mener jeg at det er sælge bjørnen før den er skudt at diskutere om hvor meget fare barnet var i, når vi intet ved.

Det er den realitet som vi skal tage stilling til. Ikke hvad vi tror der var sket ud fra kontekst og personlig erfaring.

omg

- jeg spurgte fordi hun skriver ligemeget hvad råber man ikke af sit barn .. så det svar kan jeg ikke rigtig bruge til noget.

Anmeld

8. april 2011

<3

CamillaRH skriver:

omg

- jeg spurgte fordi hun skriver ligemeget hvad råber man ikke af sit barn .. så det svar kan jeg ikke rigtig bruge til noget.

Jo ja jeg mener da også at man ikke bør råbe af sit barn fordi det er at slå med ord men derfor kan man godt blive så bange at man kommer til det.

Men derfor skal man jo stadig stoppe på et tidspunkt se mit indlæg fra før.

Og synes faktisk ikke det er pænt at skrive "OMG" og så en smiley der gaber. Det finder jeg faktisk lidt provokerende.Og ikke mindst unødvendigt.

Jeg tager mig tid til at skrive og jo det kan da være du ikke kan lide svaret men derfor bør du da stadig anerkende at jeg respekterer dig nok til at svare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.