Der er jo ingen der kan "styre" deres børn. Jo du har ret i at det er hendes ansvar at holde barnet fri for fare, men alle børn kan vride sig ud af forældrenes grem, og løbe ud for an en bil ()ÅH må gud forbyde det!).
Jeg synes heller ikke at du burde blande dig. Ingen ved hvad der er sket i løbet af dagen, og ingen ved hvor mange gange der er blevet sagt "Du skal holde mor i hånden"...
Vi har ALLE pligt til at blande os, hvis vi kan se at der er børn der bliver udsat for overgreb, ikke bliver behandlet ordentligt eller lign. Men jeg tror nu ikke at der som sådan var noget at blande sig over. Med fare for at blive blacklistet... Jeg var i den grad kogt over hvis du havde blandet sig i en lign situation, hvor jeg var indblandet. Og havde du blandet dig i en lign situation, hvor jeg ikke var indblandet, var jeg nok også kommet til at blande mig...
Det du var vidne til var jo engentlig nok bare en mors kærlighedserklæring til en dreng, der uden at vide det,, havde været ude for en farlig situation...
Anmeld