Ej det der med at man ikke skal blande sig er simpelthen en måde konfliktsky mennesker undgår at stå i en ubehagelig situation.. man ville sgu da også sige noget til en mand/kvinde der opdragede sin hund med at hive hårdt i den eller slå den med snoren hvis den ikke gik ordenligt.. eller bare slå med hånden...
man skal sgu ikke have fat i sine børn og råbe ad dem. og det syntes jeg kun er I ORDEN at du sagde noget til hende...!! hvis man så får et par på lamen så er det jo bare fordi at personen man siger tingene til ikke kan tåle at de er blevet busted i at gøre noget forkert..
ligesom den video med moren der giver sit adoptivbarn hot sauce fordi at det har løjet om at få en advasel fra skolen. og et koldt bad fordi at han havde fået det til at begynde med.. havde i ikke også sagt noget til hende hvis i havde set eller hørt det..
det havde jeg.. INGEN BØRN fortjæner at blive råbt sådan af..
og som TS siger.. så er det nemlig MORENS ansvar at holde sit barn i hånden så det ikke bliver kørt over, så kunne hun sgu skælde sig selv ud.. et barn forstår jo ikke altid lige hvad det er der er sket i sådan en situation (jeg har selv prøvet det og har været barnet der har fået sådan en ordenlig skældud tur og endda smæk for at komme til at lytte efter mine store søskende da vi skulle have i på strandvejen i esbjerg at der var højvandet og jeg løb LIGE ind i en grøn skoda. jeg kunne hve været blevet kørt over... men i stedet for at min mor trøstede mig for jeg blev jo enormt forskrækket, så fik jeg smæk og skældud..!!! det er ikke en sjov følelse man får af den behandling fra en som man elsker ubetinget.. det kan mærke et barn for livet at der hvor man allermest har brug for trøst i sådan en situation hvor man bliver SÅ bange som jeg blev og som den lille dreng også sikkert var blevet, at mor så bare skælder ud i stedet for at trøste og sige at det var HENDES fejl at hun ikke passede bedre på mig/ham.
så vil man sgu ikke som barn komme til sin mor igen hvis man var ked af noget... eller var blevet bange for noget, af frygt for at blive skældt ud... og når ts siger at barnet sad i en autostol så var barnet ikke særlig gammel kan jeg regne ud...
jeg ville hvertfald ikke være bange for at sige min mening til nogen der stod i fuld offentlighed og RÅBTE af sit barn... NEVER EVER ville jeg vende hovedet den anden vej og bare "lade hende opdrge sit barn" det der er ikke opdragelse. det er sgu lige på grænsen til børnemishandling.!
Anmeld