Forlovelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Jeg tror bestemt ikke på at det står skrevet nogle steder på papir at man SKAL gifte sig... 

Ups læste det ikke som et spørgsmål, så troede du mente det sådan

Det må det da ikke gøre, for vi fik da ikke at vide at vi gjorde noget "forbudt"

Vi forlovede os da vi havde lyst, og så giftede vi os da vi havde lyst Jeg ville føle det som et pres at vi skulle gifte os indenfor et år, men det er jo bare mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Laura.

Anonym skriver:

Synes det er utroligt at folk hidser sig op og blir sure over at det er noget man har lyst til selvom måske giftemål ik ligger lige om hjørnet... 

Hvad vil du bruge folks mening til herinde når du alligevel er sikker på, det er det rigtige for jer ?

Er selv en som holder til de gl. traditioner. Utrolig mange par i dag - unge som voksne -  bliver ringforlovet, blot som symbol på deres kærlighed.. Hvis I har planer for et bryllup i den nærmere fremtid, jamen så fred være med det.. det er jo jeres valg..

Dette er ikke for at række til på dig.. det er blot min mening, som du jo efterspørger.

Anmeld

7. april 2011

Lou87

Anonym skriver:

Tak... vi har snakket om det ska bare lige ha ham helt med på den... 

1: Jeg forstår ikke den oprette debat ?
Hvis du alligevel på forhånd synes det er ok osv og du kun modsiger de folk der mener det modsatte - så har du jo alligevel tænk dig at gøre det.. så hvorfor spørgsmålet ?

2: Denne her kommentar forstår jeg så slet ikke ?
Skal bare lige ha ham med på den.... det er da overhovedet ikke noget man skal "ha sin partner med på" - det skal han da ha lyst til pga sin egen lyst og ikke din.

Så udfra det du skriver (og nu spørg du jo til råds) så vil jeg mene det er for tidligt - hvis han heller ikk er "oprigtigt" klar..
Pas på med og gør det så tidligt hvis han så kun gør det pga nyforelskelsen. (jeg taler af erfaring!)
Du må jo selv bestemme hva du/i vil..
Men der er jeg nok lidt mere gammeldags som nogle af de andre herinde at når jeg og kæresten skal forloves, så er det når han er nede på knæ for at fri og det så bliver inden for 1 år.
Ringforlovelse inden da ser jeg bare som om det ikke er "nok" med man er kærester.. Men at man "skal" vise det på en ring som man alligevel ikk følger reglerne for?

Uanset hvad - så held og lykke...
Lyder jo som om du har fundet den rette og det da dejligt!

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Ups læste det ikke som et spørgsmål, så troede du mente det sådan

Det må det da ikke gøre, for vi fik da ikke at vide at vi gjorde noget "forbudt"

Vi forlovede os da vi havde lyst, og så giftede vi os da vi havde lyst Jeg ville føle det som et pres at vi skulle gifte os indenfor et år, men det er jo bare mig

Her sker det når det sker... 

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Her sker det når det sker... 

Anmeld

7. april 2011

Dorthe1986

Laulund87 skriver:

Gør det det?

Vi var forlovet i 5 år før vi giftede os Dybt forkert åbenbart

Kan nu heller ikke se hvorfor det er så forkert..... fx mine forældre er kun forlovede og det har de været i snart 26 år og tror ikke de har planer om at gifte sig

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

Dorthe1986 skriver:

Kan nu heller ikke se hvorfor det er så forkert..... fx mine forældre er kun forlovede og det har de været i snart 26 år og tror ikke de har planer om at gifte sig

Nej heller ikke mig, men sådan er vi så forskellige

Hehe ja de har da overskredet det ene år pænt meget

Anmeld

7. april 2011

Dorthe1986

Laulund87 skriver:

Nej heller ikke mig, men sådan er vi så forskellige

Hehe ja de har da overskredet det ene år pænt meget

Ja det må man sige

Men det er også fordi der er et lille økonomisk aspekt i det.... Min far er førtidspensionist pga en ulykke da han var 17, og hvis han gifter sig med min mor mister han mere end 2000 kroner om måneden... og det er meget når man som par ikke har så mange penge... så selvom penge helst ikke skal have en betydning, ja så har det, det deværre her...

Anmeld

7. april 2011

de-wett

Anonym skriver:

Er det for tidligt at blive ringeforlovet efter 6 mdr sammen hvis man har det rigtig godt sammen ... det er ikke på henblik med giftemål endnu... 

jeg blev forlovet allerede 3 måneder efter vi fandt sammen. (vi kendte hinanden i forvejen).

Nu her lidt over 1 år efter vi begyndte og fandt ud a jeg var gravid. har vi den dejligste datter + vi er lige blevet gift.

Så nej syntes ikke det er for tidlig hvis man er sikker på det er det man vil

Anmeld

7. april 2011

Fru'Rugaard

Jeg har været forlovet 3 gange- første gang var jeg 15 år, og vi blev det efter et par måneder tror jeg- og det holdte i 14 måneder- anden gang var jeg 17- også efter en måned, og det holdte i 5 måneder ca- tredje gang var jeg 18- og vi blev det også efter et par måneder, og ham er jeg stadig sammen med, efter 2 år, og skal giftes når pengene er til det, også har vi jo lille Maja sammen på 1 år så lidt "grådig"/ivrig har jeg måske nok været
Jeg syntes helt bestemt at i skal forlove jer, hvis det er det som i har løst til og hvis det er det som i føler at der er det rigtige.
Held og Lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.