Caroline86 skriver:
jeg er gammeldaws på det punkt 
Vi skal ikke forloves før vi skal giftes... dvs. vi holder os til den gamle tradition om at man ikke er forlovet i mere end maks ét år...
Jeg forstår ikke den de fetish (undskyld) men at skulle forloves hvis ikke det er planen (lige nu) at blive gift... hvorfor så forlove sig? Jeg er godt med på at ringene er et symbol på kærligheden osv, men jeg synes bare at der burde være så meget andet der symboliserer det... for mig er ægteskabet helligt - og det er forlovelsen også når nu den er den DEL af ægteskabet...
Jeg er nok bare gammeldags, men jeg synes det er "sløset" at så mange vælger at forlove sig "bare for at gøre det"
det tager en del af seriøsiteten af det for os der VIRKELIG mener det når vi bliver forlovet...
Håber ikke jeg støder nogen, det er ikke min intention!
Hvis I gerne vil have ring på hinanden så køb et sæt "kærlighedsringe"... princippet er det samme, I fjerner bare selve forlovelsen og den tradition der følger med den 

Knus Caroline
Er enig. 
Men altså hvis du ikke gider høre folks meninger positive som negative, hvorfor laver du så en tråd om det i et åbent debat forum? Udover det syntes jeg også du lyder som om du selv syntes det er en hel fin idé, og du har det lidt svært med folk der syntes det er plat/at gå mod traditionerne?! Så kan jeg bare ikke forstå hvorfor du vælger at spørge baby.dk. Det er ikke for at rakke ned på dit indlæg, eller skabe dårlig stemning
Syntes det er en fin debat. Men hvis man kun vil høre meninger der er 'for' dit emne, så er det måske en dum ide at stille det op som et spørgsmål, om hvad folk syntes om det. 
Anmeld