Forlovelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.774 visninger
92 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Anonym trådstarter

Er det for tidligt at blive ringeforlovet efter 6 mdr sammen hvis man har det rigtig godt sammen ... det er ikke på henblik med giftemål endnu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Holbæktrunten

Hvis ikke i har planer om at gifte jer - hvorfor så forlove Sig?

Når man bliver forlovet, lover man jo hinanden at man vil gifte sig i fremtiden...

Personligt synes jeg at det er rigtig ærgeligt at der er så mange (ofte unge) mennesker, der vælger at "ring"forlove sig... Kald mig bare konservativ, men synes bare det er vigtigt at værne om traditionerne :0)

Anmeld

7. april 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

Er det for tidligt at blive ringeforlovet efter 6 mdr sammen hvis man har det rigtig godt sammen ... det er ikke på henblik med giftemål endnu... 

VI blev forlovet efter 4 måneder så jeg kan jo ikke synes at 6 måneder er for tidligt

Til oktober har vi været forlovet i tre år og skal ikke giftes endnu Det skal vi selvfølgelig på et tidspunkt, men vi skal lige have pengene til brylluppet og så skal jeg lige have manden ned på knæ

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Når man bliver forlovet, lover man jo hinanden at man vil gifte sig i fremtiden...

Personligt synes jeg at det er rigtig ærgeligt at der er så mange (ofte unge) mennesker, der vælger at "ring"forlove sig... Kald mig bare konservativ, men synes bare det er vigtigt at værne om traditionerne :0)

Hvis du læser har jeg skrevet at vi ikke har planer om at blive gift endnu... Men på sigt.

Anmeld

7. april 2011

Loa

Jeg syntes også først man burde forlove sig, når man ved at man vil gifte sig, som oftest inden for et års tid.....

Jeg syntes også tit man ser de unge forlove sig, fordi det signalere at man er "optaget" og mere seriøs..... (Ved ikke hvad motivationen bag det er, men det er det der er mit indtryk....)

Anmeld

7. april 2011

Lunae

Holbæktrunten skriver:

Anmeld

7. april 2011

ZamanogDania

Hun skriver, de skal ikke giftes endnu. Dvs. de har planer om at blive gift, bare ikke nu. Så jeg synes det er fint hvid I skal forloves nu. Bare man er sikkert på det er ham du vil være sammen med resten af dit liv

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

ZamanogDania skriver:

Hun skriver, de skal ikke giftes endnu. Dvs. de har planer om at blive gift, bare ikke nu. Så jeg synes det er fint hvid I skal forloves nu. Bare man er sikkert på det er ham du vil være sammen med resten af dit liv

Det er jeg sikker på... selvom det måske er tidligt at sige, men med det vi har været igennem på de 6 mdr er jeg sikker

Anmeld

7. april 2011

Mor-til-asta-09

Jeg er af den opfattelse at når man lader sig ringforlovet, så skal man giftes indenfor 1 år. Så jeg synes det er total fjollet at blive ringforlovet bare for sjov  er mig virkelig en gåde

Anmeld

7. april 2011

ZamanogDania

Anonym skriver:

Det er jeg sikker på... selvom det måske er tidligt at sige, men med det vi har været igennem på de 6 mdr er jeg sikker

Jamen så go for it(y)
Det er ikke tidligt. I skal gør det der føles rigtig. Og hvis I synes forlovelsen er rigtig så gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.