Forlovelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Loa

sne190810 skriver:

Er enig.

Men altså hvis du ikke gider høre folks meninger positive som negative, hvorfor laver du så en tråd om det i et åbent debat forum? Udover det syntes jeg også du lyder som om du selv syntes det er en hel fin idé, og du har det lidt svært med folk der syntes det er plat/at gå mod traditionerne?! Så kan jeg bare ikke forstå hvorfor du vælger at spørge baby.dk. Det er ikke for at rakke ned på dit indlæg, eller skabe dårlig stemning  Syntes det er en fin debat. Men hvis man kun vil høre meninger der er 'for' dit emne, så er det måske en dum ide at stille det op som et spørgsmål, om hvad folk syntes om det.

Enig... .Forstår slet ikke hvorfor hun spørger.... Hun kunne jo bare skrive "hør hvad vi skal" og så kun få positive reaktioner, da det tydeligvis kun er det hun er interesseret i....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Anonym trådstarter

Hvis i nu læser ALLE mine svar har jeg skrevet at jeg godt ved jeg os ka få negative svar MEN ikke ka forstå hvorfor folk hidser sig op over det...

Og NEJ har intet imod dem der vælger det pga traditionen og nu ska det siges at jeg ikke er helt ung er 28 og kæresten 36 så betragter os ik som unge... 

Men ville bare høre hvad folk synes men det var ikke min hensigt at træde nogen over tæerne... Og JO jeg elsker traditioner men alligvel følger jeg ikke dem alle... feks min jul er ikke rød, hvid og grøn det er vel os mod traditionerne og forkert...

Hvis vi gør det er det fordi vi elsker hinaden og har lyst til at ha et symbol på vores kærlighed  og IKKE bare kæreste ringe eller knæk halskæder... 

Tak for svar ... både posetive og negative og ka se jeg ikke er den eneste der synes det ikke er forkert... 

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Enig... .Forstår slet ikke hvorfor hun spørger.... Hun kunne jo bare skrive "hør hvad vi skal" og så kun få positive reaktioner, da det tydeligvis kun er det hun er interesseret i....

prøv dog at læse mine svar... har ikke forventet kun at få posetive reaktioner men det er sku da ik noget at hidse sig op over... 

Anmeld

7. april 2011

Mikkel's mor <3

jeansmummie skriver:

Helt fint alle har sin meninger meen meen hvorfor så fordomsfuld og kalde DEM de unge??? Der er også mange ÆLDRE der forlover sig uden for traditionen, og det suden er dk et fritland man gør som man har lyst, hvor mange holdet traditioner fra punkt til prikke? Ikke engang vores samfund! Julepynten var lilla sort og hvid de fleste steder sidste år! Er julen så også forkert?

helt enig.
utroligt at det åbenbart kun er unge der forlover sig uden for traditionen..

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Nej og det er jo ikke fordi i slet ikke vil giftes, det er bare ikke endnu Det er nemlig det samme her Og som andre skriver - det med at blive gift inden for et år efter forlovelsen er jo blot en tradition og ikke noget man "skal".. Og hvis du synes det er rigtigt, jamen så skal i da bare gøre det

har du set mit svar til alle...???

Anmeld

7. april 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

har du set mit svar til alle...???

var den henvendt til mig? Jeg har nemlig læst alle dine svar og er jo enig med dig

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

MEN står det på papir at man SKAL gifte sig, når man forlover sig? 

Anmeld

7. april 2011

Loa

Anonym skriver:

prøv dog at læse mine svar... har ikke forventet kun at få posetive reaktioner men det er sku da ik noget at hidse sig op over... 

Jeg hidser mig bestemt heller ikke op, men når man spørger om folks mening, kan man jo ikke forvente at få andet end en blandet landhandel......

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

MEN står det på papir at man SKAL gifte sig, når man forlover sig? 

Gør det det?

Vi var forlovet i 5 år før vi giftede os Dybt forkert åbenbart

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Gør det det?

Vi var forlovet i 5 år før vi giftede os Dybt forkert åbenbart

Jeg tror bestemt ikke på at det står skrevet nogle steder på papir at man SKAL gifte sig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.