Blop'ens Mor skriver:
Min udtalelse handler ikke om hvorvidt du følger diverse regler eller ej, det styre du helt selv, men om din trang til at dømme og lege moralens vogter over for andre.
De fleste mennesker ved jo faktisk godt at det ikke er helt i følge loven at dele koder osv. til diverse betalings sider. Lige som det ikke er at følge loven hvis du går over for rødt (som også bliver nævnt.) Men mange vælger at gøre det alligevel og så er det vel op til dem.
Om du vil det eller ej, er dette ikke en debat om hvorvidt det er i orden og lovligt at dele den før nævnte kode. Men et simpelt spørgsmål om hvorvidt TS må låne din kode hvis du har en. Det tror jeg du har fået fastsat at det må hun ikke. 
Så.. lets moove on, and be done with it.
For min skyld ingen alarm. Jeg informerede blot om det, i forhold til der måske sad en bag skærmen som gerne ville låne sit login ud, men ikke var klar over konsekvenserne.
Hvad man vælger at gøre er jo op til en selv. Der er konsekvenser ved alting, også at gå overfor rødt. Man kan ende i en ambulance eller i lighuset, og det må man jo så have gjort op med sig selv inden man springer ud på kørebanen. Det er en indlysende konsekvens, men det at låne sit login ud fordi man er flink, er jo ikke sikkert man lige er klar over konsekvensen ved.
Så for min skyld ingen alram med at låne ud, men kan sagtens forstå hvorfor priserne på at at logge ind på boligsider, sputnink, nu.tv o.l. er "dyrt", for de får jo slet ikke de penge hjem de er berettiget til 
Anmeld