en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Honnie's Wife:) skriver:

Ro på damer!!!

Der bliver spurgt pænt, om der er en som vil låne sin kode ud, og man kan jo bare glide lettere hen over indlæget hvis man ikke vil låne den ud!

Jeg har selv lånt min kode ud til 5 andre, og min profil er aldrig blevet spærret!

Min veninde har flere gange selv spurgt mig om ikke jeg ville låne koden, så sent som 14 dage siden ca da hun lige havde købt abbo på 1 måned og kun skulle se  1 enkelt afsnit og derfor syntes abbonementet var spildt hvis det ikke blev brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

SpunkenJo

Argh, men hallo! Det er jo ikke at overskride noget som helst ved at låne koden ud.

JEG har betalt, og så må JEG selvom hvem jeg vil låne ud til.

Kan godt mærke at du prøver at være en reglrytter, held og lykke med det!

Det har da ikke noget med at være regelrytter at gøre, men måske rart at vide for vedkommende der gerne ville låne sit login ud, men måske ikke lige var klar over konsekvenserne af det.

Men nej til at du må bestemme over hvem du låner dit login til. Det er jo personligt. Det står også i deres retningslinier....

- Du låner jo heller ikke naboens buskort vel?

Anmeld

6. april 2011

ZamanogDania

Hvorfor er det når man spørger om noget, så kommer nogle med noget helt andet?

Dem der ikke vil låne hende det, så lad være med svar hende. Hun spørger jo pænt. Inten skaæ du skrive nej jeg låner dig ikke min kode eller også lad være med skrive!!!

Anmeld

6. april 2011

Jesuisunefemme

SpunkenJo skriver:

Moralens vogter ligefrem....

Næ, jeg følger bare den danske lovgivning på området. Det er der vel ikke noget galt i. Eller hvad?

Min udtalelse handler ikke om hvorvidt  du følger diverse regler eller ej, det styre du helt selv, men om din trang til at dømme og lege moralens vogter over for andre.

De fleste mennesker ved jo faktisk godt at det ikke er helt i følge loven at dele koder osv. til diverse betalings sider. Lige som det ikke er at følge loven hvis du går over for rødt (som også bliver nævnt.) Men mange vælger at gøre det alligevel og så er det vel op til dem.

Om du vil det eller ej, er dette ikke en debat om hvorvidt det er i orden og lovligt at dele den før nævnte kode. Men et simpelt spørgsmål om hvorvidt TS må låne din kode hvis du har en. Det tror jeg du har fået fastsat at det må hun ikke.

Så.. lets moove on, and be done with it.

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

SpunkenJo skriver:

Det har da ikke noget med at være regelrytter at gøre, men måske rart at vide for vedkommende der gerne ville låne sit login ud, men måske ikke lige var klar over konsekvenserne af det.

Men nej til at du må bestemme over hvem du låner dit login til. Det er jo personligt. Det står også i deres retningslinier....

- Du låner jo heller ikke naboens buskort vel?

Jeg har læst de betingelser, og er ok med det. Men eftersom jeg har haft lånt ud ti 5 andre, og stadig har fuld adgang, så kan jeg jo se, at der ikke sker noget ved det

Nej jeg låner ikke min nabo's buskort, men ville være fin ide, hvis jeg en dag blev utrolig meget mand og udlæning! Haha..

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Blop'ens Mor skriver:

Min udtalelse handler ikke om hvorvidt  du følger diverse regler eller ej, det styre du helt selv, men om din trang til at dømme og lege moralens vogter over for andre.

De fleste mennesker ved jo faktisk godt at det ikke er helt i følge loven at dele koder osv. til diverse betalings sider. Lige som det ikke er at følge loven hvis du går over for rødt (som også bliver nævnt.) Men mange vælger at gøre det alligevel og så er det vel op til dem.

Om du vil det eller ej, er dette ikke en debat om hvorvidt det er i orden og lovligt at dele den før nævnte kode. Men et simpelt spørgsmål om hvorvidt TS må låne din kode hvis du har en. Det tror jeg du har fået fastsat at det må hun ikke.

Så.. lets moove on, and be done with it.

For min skyld ingen alarm. Jeg informerede blot om det, i forhold til der måske sad en bag skærmen som gerne ville låne sit login ud, men ikke var klar over konsekvenserne.

Hvad man vælger at gøre er jo op til en selv. Der er konsekvenser ved alting, også at gå overfor rødt. Man kan ende i en ambulance eller i lighuset, og det må man jo så have gjort op med sig selv inden man springer ud på kørebanen. Det er en indlysende konsekvens, men det at låne sit login ud fordi man er flink, er jo ikke sikkert man lige er klar over konsekvensen ved.

Så for min skyld ingen alram med at låne ud, men kan sagtens forstå hvorfor priserne på at at logge ind på boligsider, sputnink, nu.tv o.l. er "dyrt", for de får jo slet ikke de penge hjem de er berettiget til

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg har læst de betingelser, og er ok med det. Men eftersom jeg har haft lånt ud ti 5 andre, og stadig har fuld adgang, så kan jeg jo se, at der ikke sker noget ved det

Nej jeg låner ikke min nabo's buskort, men ville være fin ide, hvis jeg en dag blev utrolig meget mand og udlæning! Haha..

Du har måske været heldig, og så er det jo fint nok for dig, men det kan være "den næste" ikke er så heldig

- har du overvejet at anlægge dig et fuldskæg? 

Anmeld

6. april 2011

Mama2980

Hvis ikke du allerede har fået lånt en kode, så skriv til mig Min må du gerne låne !

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

ZamanogDania skriver:

Hvorfor er det når man spørger om noget, så kommer nogle med noget helt andet?

Dem der ikke vil låne hende det, så lad være med svar hende. Hun spørger jo pænt. Inten skaæ du skrive nej jeg låner dig ikke min kode eller også lad være med skrive!!!

Dette er en debatside, så hvorfor må man ikke komme med sit indspark?

- Det har du jo også lige gjort selv, ik? 

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

SpunkenJo skriver:

Du har måske været heldig, og så er det jo fint nok for dig, men det kan være "den næste" ikke er så heldig

- har du overvejet at anlægge dig et fuldskæg? 

Hvorfor skulle den næste ikke også være "heldig"??

Tja jo, et lille fuldskæg kan man vel altid bære Haha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.