en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

SpunkenJo

DLM skriver:

hvis jeg har betalt for det, har jeg ikke noget problem med at låne kontoen til f.eks min lillebror. det er jo mig der har betalt er det så ikke lige meget hvem jeg låner til eller betaler for?

Det skal jeg jo ikke gøre mig til dommer over, men min private mening er at det er nas, snyd og i min optik at sidestille med tyveri.

Det er jo en grund til man skal betale, og der er en grund til man har sat prisen som man har. Hvis flere af dem som lånte login betalte, var prisen måske også lavere...... Blot en tanke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

SpunkenJo

Valkyrien skriver:

Ej come on! Jeg har et abonnement til nutv.dk sammen med en veninde, som vi deles om. Det er da absolut ikke tyveri?!

Jeg betaler en måned - og hun betaler en anden måned. Det går jo bare lige op så..

Det er det da. Den måned din veninde betaler og du bruger det, benytter du dig af en vare du slet ikke har betalt for.

Og det er tyveri.....

Og er sikker på der også står noget i nu.tv's retningslinier om det.

Anmeld

6. april 2011

Shibby

For en sjællen gangs skyld er jeg 100% enig med spunken

Anmeld

6. april 2011

signe.

Ligesom på sputnik, kan man risikere at det retsmæssige ejer af kodeordet bliver ringet op, om at der er en anden end ejeren inde på ens profil.. og de har ofte så lukket profilen emd det samme.. lidt træls hvis man lige har købt måske ½ år abbonnement og det så bliver lukket..

Anmeld

6. april 2011

Jesuisunefemme

Jeg tror bare jeg vil gøre det der var meningen med den her tråd.

"Hej.. Nej, jeg har ikke en kode du kan låne."

(Det er sgu sjovt som alle altid skal gøre sig til dommer. Hvorfor ikke bare svare på spørgsmålet, eller lade være?! Hvem har udnævnt DIG til moralens vogter?)

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Ro på damer!!!

Der bliver spurgt pænt, om der er en som vil låne sin kode ud, og man kan jo bare glide lettere hen over indlæget hvis man ikke vil låne den ud!

Jeg har selv lånt min kode ud til 5 andre, og min profil er aldrig blevet spærret!

Anmeld

6. april 2011

Jesuisunefemme

Honnie's Wife:) skriver:

Ro på damer!!!

Der bliver spurgt pænt, om der er en som vil låne sin kode ud, og man kan jo bare glide lettere hen over indlæget hvis man ikke vil låne den ud!

Jeg har selv lånt min kode ud til 5 andre, og min profil er aldrig blevet spærret!

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Blop'ens Mor skriver:

Er glad for at du er enig

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

anetteb skriver:

som overskriften siger
har lyst til at terpe de unge mødre

Har skrevet et brev til dig

Anmeld

6. april 2011

Sophia'smor

Honnie's Wife:) skriver:

Ro på damer!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.