en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

..

CiSo skriver:

Puha, der er godt nok nogle der har en smule ondt i røven!!!

Godt jeg ikke går i så små sko! Jeg kunne sagtens finde på at låne mit abonnement ud til nogle, hvis jeg havde et.. Fatter ikke folk de pudser glorien så meget! 

Nå, det var bare min mening. God dag. 

Nej, der er bare nogen der ved hvad der er rigtigt og hvad der er forkert, nogen der har en god moral

Rikke - som ikke stjæler, hverken i supermarkeder, eller ved at "låne" andres koder eller ved at kopiere film eller musik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

CiSo

Macrolf skriver:

Nej, der er bare nogen der ved hvad der er rigtigt og hvad der er forkert, nogen der har en god moral

Rikke - som ikke stjæler, hverken i supermarkeder, eller ved at "låne" andres koder eller ved at kopiere film eller musik

Ja, så er der jo fælles meninger omkring hvad rigtig og forkert er.. 

Aldrig i mit liv, om jeg ville stjæle fra et supermarked og går heller ikke overfor rødt.  

Anmeld

8. april 2011

..

CiSo skriver:

Ja, så er der jo fælles meninger omkring hvad rigtig og forkert er.. 

Aldrig i mit liv, om jeg ville stjæle fra et supermarked og går heller ikke overfor rødt.  

Det er jo egentlig ikke så svært at finde ud af hvad der er rigtigt og forkert - man kan jo bare læse reglerne, når man fx køber sit personlige log-on til nutv

- men er da glad for at læse at der er nogen regler og love du overholder.

Anmeld

8. april 2011

Wimmie

Jeg orker ikke at springe ind i rigtig/forkert-debatten ang. udlån af koder (umiddelbart lader det til at de der mener det er forkert får flere høvl, end de der overtræder reglerne)

Men vil bare lige sige at jeg synes det er enormt pinligt at voksne kvinder, mødre, kommende mødre og dermed forbilleder for deres børn kan sidde og sige "Loven min bare r*v"

Jeg synes det er skræmmende og jeg håber virkelig ikke at det er den holdning I videregiver til jeres børn

Anmeld

8. april 2011

CiSo

Macrolf skriver:

Det er jo egentlig ikke så svært at finde ud af hvad der er rigtigt og forkert - man kan jo bare læse reglerne, når man fx køber sit personlige log-on til nutv

- men er da glad for at læse at der er nogen regler og love du overholder.

Jeg er slet ikke enig.. Jeg overholder alle love.. Men sådan er vi jo alle af forskellige meninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.