SpunkenJo skriver:
For min skyld ingen alarm. Jeg informerede blot om det, i forhold til der måske sad en bag skærmen som gerne ville låne sit login ud, men ikke var klar over konsekvenserne.
Hvad man vælger at gøre er jo op til en selv. Der er konsekvenser ved alting, også at gå overfor rødt. Man kan ende i en ambulance eller i lighuset, og det må man jo så have gjort op med sig selv inden man springer ud på kørebanen. Det er en indlysende konsekvens, men det at låne sit login ud fordi man er flink, er jo ikke sikkert man lige er klar over konsekvensen ved.
Så for min skyld ingen alram med at låne ud, men kan sagtens forstå hvorfor priserne på at at logge ind på boligsider, sputnink, nu.tv o.l. er "dyrt", for de får jo slet ikke de penge hjem de er berettiget til 
Jeg synes det er fint at informere.. Da der helt sikkert sidder nogen derude som ikke er bekendt med nutv's regelsæt, men der var rigtig mange der allerede havde sagt at det var ulovligt inden, så må indrømme at det for mig ikke virkede som en venlig information, men nærmere en forarget og dømmende adfærd. (Det skal så siges at jeg med det, selvfølgelig ikke kun mener dig, men også de andre der sprang på TS som var hun såret vildt.
)
Hvorvidt de forskellige online tv service's er dyre eller ej, har jeg ingen anelse om, da jeg ikke bruger dem. Men noget siger mig at de nok skal klare sig, for det de får ind. 
Anmeld