en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Jesuisunefemme

SpunkenJo skriver:

For min skyld ingen alarm. Jeg informerede blot om det, i forhold til der måske sad en bag skærmen som gerne ville låne sit login ud, men ikke var klar over konsekvenserne.

Hvad man vælger at gøre er jo op til en selv. Der er konsekvenser ved alting, også at gå overfor rødt. Man kan ende i en ambulance eller i lighuset, og det må man jo så have gjort op med sig selv inden man springer ud på kørebanen. Det er en indlysende konsekvens, men det at låne sit login ud fordi man er flink, er jo ikke sikkert man lige er klar over konsekvensen ved.

Så for min skyld ingen alram med at låne ud, men kan sagtens forstå hvorfor priserne på at at logge ind på boligsider, sputnink, nu.tv o.l. er "dyrt", for de får jo slet ikke de penge hjem de er berettiget til

Jeg synes det er fint at informere.. Da der helt sikkert sidder nogen derude som ikke er bekendt med nutv's regelsæt, men der var rigtig mange der allerede havde sagt at det var ulovligt inden, så må indrømme at det for mig ikke virkede som en venlig information, men nærmere en forarget og dømmende adfærd. (Det skal så siges at jeg med det, selvfølgelig ikke kun mener dig, men også de andre der sprang på TS som var hun såret vildt.)

Hvorvidt de forskellige online tv service's er dyre eller ej, har jeg ingen anelse om, da jeg ikke bruger dem. Men noget siger mig at de nok skal klare sig, for det de får ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Nadia&Daniel

Det "sjovt" - hver gang der er en som ønsker at låne en kode (og spørger på en pæn måde), får altid smidt en masse ting i hovedet. Det er jo lige før man ikke tør spørge om noget mere..

TS: har ikke en kode - men vist jeg havde, måtte du hellere end gerne låne den.. Vil jo ikke være online selv 24-7..

Anmeld

6. april 2011

Brams

SpunkenJo skriver:

Det syns jeg er helt forkert.

I min optik er det at sidestille med tyveri. Du benytter dig jo af en vare du slet ikke har betalt for, og det syns jeg slet ikke er iorden

Fuldstændig enig - lige som de folk der kopierer film og musik

Anmeld

6. april 2011

Magsen

Syns ikke rigtig min måde var/er hverken pæn eller grim.

Skrev det helt nøgternt, men det skrevne ord kan sommetider være svær at tyde betoningen i

det jo det .. men så kan jeg fortælle dig at det meget flabet ud (;

Anmeld

6. april 2011

Brams

Sophie26 skriver:

Kan ikke lade være med at spørge ang. tyveri som en så pænt kalder det - har i aldrig brændt en dvd eller hentet musik fra nettet

Nej nej nej, det er jo fuldstændig det samme som at stjæle det i butikken

Anmeld

6. april 2011

Brams

Honnie's Wife:) skriver:

Argh, men hallo! Det er jo ikke at overskride noget som helst ved at låne koden ud.

JEG har betalt, og så må JEG selvom hvem jeg vil låne ud til.

Kan godt mærke at du prøver at være en reglrytter, held og lykke med det!

Du har betalt for et PERSONLIGT medlemsskab - det betyder at du IKKE må "låne" det ud, sorry men sådan er loven altså

Anmeld

6. april 2011

Josesmor

Jeg har læst de betingelser, og er ok med det. Men eftersom jeg har haft lånt ud ti 5 andre, og stadig har fuld adgang, så kan jeg jo se, at der ikke sker noget ved det

Nej jeg låner ikke min nabo's buskort, men ville være fin ide, hvis jeg en dag blev utrolig meget mand og udlæning! Haha..

Nej jeg låner ikke min nabo's buskort, men ville være fin ide, hvis jeg en dag blev utrolig meget mand og udlæning! Haha..

MUHAHAHA!!!

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Hvorfor skulle den næste ikke også være "heldig"??

Tja jo, et lille fuldskæg kan man vel altid bære Haha...

Fuldskæg klær de fleste kvinder 

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Blop'ens Mor skriver:

Jeg synes det er fint at informere.. Da der helt sikkert sidder nogen derude som ikke er bekendt med nutv's regelsæt, men der var rigtig mange der allerede havde sagt at det var ulovligt inden, så må indrømme at det for mig ikke virkede som en venlig information, men nærmere en forarget og dømmende adfærd. (Det skal så siges at jeg med det, selvfølgelig ikke kun mener dig, men også de andre der sprang på TS som var hun såret vildt.)

Hvorvidt de forskellige online tv service's er dyre eller ej, har jeg ingen anelse om, da jeg ikke bruger dem. Men noget siger mig at de nok skal klare sig, for det de får ind.

Altså jeg kan stadig godt i mit rivate jeg blive en smule forarget, men hvad folk gør må de da selv om 

- De skal nok klare sig for det de får ind, ellers var det durere. Men hvis alle der benyttede sig af det bidrog, ville prisen pr. snude være billigere, og bundlinjen hos nu.tv stadig være samme indtjening, og måske endda mere, fordi flere ville betale...... Blot en tanke 

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Maggieh skriver:

det jo det .. men så kan jeg fortælle dig at det meget flabet ud (;

Det var nu heller ikke meningen at det skulle være andet end en klar besked. - Og så ved jeg naturligvis godt, at en klar, prompte besked kan modtages som flabet. Det kommer jo an på øjnene der ser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.