en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Darling<3

Brams skriver:

Du har betalt for et PERSONLIGT medlemsskab - det betyder at du IKKE må "låne" det ud, sorry men sådan er loven altså

Arj, tak for info!!

Det er mine penge der er blevet brugt til at betale med, så jeg låner min kode ud, til alle dem jeg vil!

Loven min bare r*v!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Darling<3

SpunkenJo skriver:

Fuldskæg klær de fleste kvinder 

Ja, der er ikke noget så smukt som en kvinde med fuldskæg Haha...

Gik i skole med en pige som havde sindsygt meget skæg i hovedet, kors hvor ser det bare vammelt ud

Anmeld

6. april 2011

mika.F

SpunkenJo skriver:

Det skal jeg jo ikke gøre mig til dommer over, men min private mening er at det er nas, snyd og i min optik at sidestille med tyveri.

Det er jo en grund til man skal betale, og der er en grund til man har sat prisen som man har. Hvis flere af dem som lånte login betalte, var prisen måske også lavere...... Blot en tanke.

nu ved jeg ikke hva der ellers er blevet skrevet i resten af tråden.. men når jeg læser hva jeg har læst indtilvidere tænker jeg bare at det er da ligesom hvis du foreksempel har købt en kjole og en veninde så låner den af dig fordi hun ikke på daværende tidspunkt har råd til selv at købe en.... 

bare en tanke..

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

mika.F skriver:

nu ved jeg ikke hva der ellers er blevet skrevet i resten af tråden.. men når jeg læser hva jeg har læst indtilvidere tænker jeg bare at det er da ligesom hvis du foreksempel har købt en kjole og en veninde så låner den af dig fordi hun ikke på daværende tidspunkt har råd til selv at købe en.... 

bare en tanke..

Nemlig, men det er åbenbart et større problem for nogle herinde at forstå

Men de kunne heltsikkert heller ikke finde på at låne tøj ud, sæt nu at det ikke kom tilbage igen

Anmeld

6. april 2011

PsychedeliC

Åhh nej.. endnu en der bliver "overfaldet"

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

PsychedeliC skriver:

Åhh nej.. endnu en der bliver "overfaldet"

Ja

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Honnie's Wife:) skriver:

Ja, der er ikke noget så smukt som en kvinde med fuldskæg Haha...

Gik i skole med en pige som havde sindsygt meget skæg i hovedet, kors hvor ser det bare vammelt ud

Nogen kan bære det, andre kan ikke

Anmeld

6. april 2011

Loa

mika.F skriver:

bare en tanke..

Ej det var da så bare OVERHOVEDET ikke det samme.....

Uanset hvad dig og alle andre mener, hvis der står på nu.tv at man ikke må låne medlemskabet ud, så er det vel da for pokker det der gælder......

Ligesom du ikke må brænde film og sælge dem videre, altså, bare fordi man ikke er enig i det, gør det sgu da ikke okay at pisse på reglerne.....

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

SpunkenJo skriver:

Nogen kan bære det, andre kan ikke

Tror faktisk at det ville være smukt på dig, helt uden at have set et billed af dig...

Måske skulle vi "gro" sammen??

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Honnie's Wife:) skriver:

Arj, tak for info!!

Det er mine penge der er blevet brugt til at betale med, så jeg låner min kode ud, til alle dem jeg vil!

Loven min bare r*v!

Fantastisk holdning til det samfund du lever i. Hvis du mener "loven din bare r**"...... Ja, jeg er målløs

Hvordan kan man have det sådan med det samfund vi lever i og alle bør værne om?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.