en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

SpunkenJo

Honnie's Wife:) skriver:

Tror faktisk at det ville være smukt på dig, helt uden at have set et billed af dig...

Måske skulle vi "gro" sammen??

Hvorfor egentlig ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

PsychedeliC

Nadia&Daniel skriver:

Ja

Nogle gange skal folk bare feje for ejen dør først.. folk må virkelig gøre alt rigtigt siden de kan gå op i om andre låner en kode

Arhm.. det er jo små ting.. hvordan kan man gå op i det. Jeg er sgu ligeglad, vi andre bliver jo ikke snydt for noget ved at hun låner en kode

Anmeld

6. april 2011

ZamanogDania

SpunkenJo skriver:

Dette er en debatside, så hvorfor må man ikke komme med sit indspark?

- Det har du jo også lige gjort selv, ik? 

Næh jeg har ikkr gjord noget indspark. Jeg fortæller bare at når en person spørger om noget så skal man holde sig til det og ikke begynde at skifte emne. Det gør du tit.

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

Folk køre/går over for rødt hver dag, folk springer over i køer, folk tager en kuglepen med hjem fra jobbet, folk kopier cd/dvd, folk logger på andres netværk, og folk låner Jeres log-ind ud..

Ergo, alt dette sker hver dag, det gør det ikke lovligt, men vi kan ikke gør noget ved det..

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

PsychedeliC skriver:

Nogle gange skal folk bare feje for ejen dør først.. folk må virkelig gøre alt rigtigt siden de kan gå op i om andre låner en kode

Arhm.. det er jo små ting.. hvordan kan man gå op i det. Jeg er sgu ligeglad, vi andre bliver jo ikke snydt for noget ved at hun låner en kode

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Loa skriver:

Ej det var da så bare OVERHOVEDET ikke det samme.....

Uanset hvad dig og alle andre mener, hvis der står på nu.tv at man ikke må låne medlemskabet ud, så er det vel da for pokker det der gælder......

Ligesom du ikke må brænde film og sælge dem videre, altså, bare fordi man ikke er enig i det, gør det sgu da ikke okay at pisse på reglerne.....

At brænde dvd'er er reguleret i samme lov som den med at låne ud af sit login (hvis jeg har læst loven korrekt)

Det er derfor netop ikke det samme som at låne en kjole, og er derfor helt enig med dig

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Fantastisk holdning til det samfund du lever i. Hvis du mener "loven din bare r**"...... Ja, jeg er målløs

Hvordan kan man have det sådan med det samfund vi lever i og alle bør værne om?

Christ, jeg er da fuldstændig ligeglad med "loven" ang NUTV's rettigheder!!!

Er altså ikke sådan en der stjæler i butikkerne, eller røver en bank her og der!!!

Anmeld

6. april 2011

Ryberg

der findes så meget lovgivning og uskrevne regelsæt at man snart ikke engang må slå en prut offentligt uden at man får en spade lige i hovedet....

Jeg synes at det er FLOT af dem der gerne vil hjælpe andre, som gerne vil dele af de ting de har uanset hvad det er... og havde jeg haft et nutv abonnement ville jeg også gerne have delt det med TS...

Det er jo "KLART" at der står sådan i deres regler, det står næsten alle steder... alting er personligt, men derfor deler folk sku alligevel ting imellem selvom de ikke "må".... synes kun det er dejligt at der findes mennesker med ekstra plads i deres hjerter....

Anmeld

6. april 2011

CamillaSoefelt

Valkyrien skriver:

Ej come on! Jeg har et abonnement til nutv.dk sammen med en veninde, som vi deles om. Det er da absolut ikke tyveri?!

Jeg betaler en måned - og hun betaler en anden måned. Det går jo bare lige op så..

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

Honnie's Wife:) skriver:

Christ, jeg er da fuldstændig med "loven" ang NUTV's rettigheder!!!

Er altså ikke sådan en der stjæler i butikkerne, eller røver en bank her og der!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.