en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

SpunkenJo

Shibby skriver:

For en sjællen gangs skyld er jeg 100% enig med spunken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

VIPpigen

Honnie's Wife:) skriver:

Ro på damer!!!

Der bliver spurgt pænt, om der er en som vil låne sin kode ud, og man kan jo bare glide lettere hen over indlæget hvis man ikke vil låne den ud!

Jeg har selv lånt min kode ud til 5 andre, og min profil er aldrig blevet spærret!

Anmeld

6. april 2011

Sphynxlover

Kan ikke lade være med at spørge ang. tyveri som en så pænt kalder det - har i aldrig brændt en dvd eller hentet musik fra nettet

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Hvorfor skal pessimisterne altid skinne igennem, på den negative måde???!!!!!

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Sophie26 skriver:

Kan ikke lade være med at spørge ang. tyveri som en så pænt kalder det - har i aldrig brændt en dvd eller hentet musik fra nettet

Det tror jeg ikke de har, de lyder som nogle meget hellige damer Haha..

Anmeld

6. april 2011

Bshizzle

Der er virkelig nogle der går i for små sko....
Er alle "modstandere" virkelig så HELLIG at de aldrig har gjort noget de ikke måtte..?

Hvis jeg havde en kode.. så havde jeg med glædet lånt den ud..
.. Ligesom jeg tit kan finde på at gå overfor rødt lys  

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Bshizzle skriver:

Er alle "modstandere" virkelig så HELLIG at de aldrig har gjort noget de ikke måtte..?

Neeeej, fy sgu! Man må jo ikke gå over for rødt, iiiiiih, du burde skamme dig Haha...

Jeg er glad for at jeg har "råd" til store sko

Anmeld

6. april 2011

DLM

Bshizzle skriver:

puha rødt lys skam dig din lovbryder

Anmeld

6. april 2011

Troldepussen

DLM skriver:

hvis jeg har betalt for det, har jeg ikke noget problem med at låne kontoen til f.eks min lillebror. det er jo mig der har betalt er det så ikke lige meget hvem jeg låner til eller betaler for?

MISBRUG
Dit abonnement er strengt personligt og må benyttes, af dig, på maksimalt tre forskellige computere. Du må ikke dele dit brugernavn og password med andre. Du må kun benytte indhold fra nutv.dk til privat visning. Det er forbudt at kopiere og distribuere indhold fra nutv.dk. Hvis nutv.dk konstaterer eller har væsentlig bestyrket mistanke om, at en bruger kopierer indhold fra nutv.dk, kan vi uden varsel afskære brugers adgang til at benytte nutv.dk, ligesom SBS TV A/S forbeholder sig at iværksætte retsforfølgning mod brugere, der krænker nutv.dk eller andres ophavsrettigheder.

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Troldepussen skriver:

MISBRUG
Dit abonnement er strengt personligt og må benyttes, af dig, på maksimalt tre forskellige computere. Du må ikke dele dit brugernavn og password med andre. Du må kun benytte indhold fra nutv.dk til privat visning. Det er forbudt at kopiere og distribuere indhold fra nutv.dk. Hvis nutv.dk konstaterer eller har væsentlig bestyrket mistanke om, at en bruger kopierer indhold fra nutv.dk, kan vi uden varsel afskære brugers adgang til at benytte nutv.dk, ligesom SBS TV A/S forbeholder sig at iværksætte retsforfølgning mod brugere, der krænker nutv.dk eller andres ophavsrettigheder.

Så kan der vidst ikke være tvivl om hvordan det skal bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.