Er det ikke lidt unfair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Bare mig..

Anonym skriver:

Og det burde så også være svaret den anden vej rundt ikk?

Altså barnløse der læser om aborter? Eller hvad tænker du på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

LinLin

Anonym skriver:

Og det burde så også være svaret den anden vej rundt ikk?

JO!

Anmeld

4. april 2011

Sabsy

Har ikke læst hele tråden..Men jeg vil da sige, det er synd for dem der prøver og ikke kan, dem føler jeg virkelig med.. Men jeg synes også at det er tilladt at få en abort, hellere indse man ikke kan overkomme et barn end bare at springe ud i det også ikke kan tage ansvar.. Men det er bare min mening

Anmeld

4. april 2011

Bare mig..

Jeg forstår da også deres misundelse! Synes bare det er lidt for tit det bliver vendt til at det er dem man skal have ondt af! Andre mennesker kan have andre problemer som er lige så svære... 

Og jeg går i øvrigt  normalt uden om debatter jeg ved jeg bliver stødt over - men indimellem er det altså for meget!

Men vi er også på en side, hvor der er rigtig mange problematikker, og der er bare mange barnløse herinde, så derfor kommer de tråde rigtig tit..Og så må man forstå deres synspunkt eller lade vær.. Som sagt forstår jeg godt deres problematik, og deres tanker omkring aborter.. Det er da klart at de som oftest nok er imod aborter..

Jeg kan slet slet ikke forstå, at man synes, at en tråd som den omtalte, er for meget..

Det er en ganske almindelig kvinde, som lufter sine tanker omkring hendes situation..

Anmeld

4. april 2011

Bare mig..

DAs mor skriver:

Jeg forstår da også deres misundelse! Synes bare det er lidt for tit det bliver vendt til at det er dem man skal have ondt af! Andre mennesker kan have andre problemer som er lige så svære... 

Og jeg går i øvrigt  normalt uden om debatter jeg ved jeg bliver stødt over - men indimellem er det altså for meget!

Det er da klart, at det er dem man skal have ondt af, når det er det den enkelte debat handler om.. Handlede den om aborter, som også rigtig tit er herinde, jamen så har man da også ondt af, at den person skal igennem det hun nu skal...

Jeg har lige ondt af dem, uanset hvilken situation de står i.. stort set..

Anmeld

4. april 2011

LinLin

Nicolinesmor170510 skriver:

Men vi er også på en side, hvor der er rigtig mange problematikker, og der er bare mange barnløse herinde, så derfor kommer de tråde rigtig tit..Og så må man forstå deres synspunkt eller lade vær.. Som sagt forstår jeg godt deres problematik, og deres tanker omkring aborter.. Det er da klart at de som oftest nok er imod aborter..

Jeg kan slet slet ikke forstå, at man synes, at en tråd som den omtalte, er for meget..

Det er en ganske almindelig kvinde, som lufter sine tanker omkring hendes situation..

Det var nok bare "dråben"  Synes helt sikkert c@mill@ holder en pæn tone - synes bare det er træls det så tit kommer op...

Anmeld

4. april 2011

grinny

Debatter som omhandler folk der er sure, kede af det eller uforstående overfor folk der vælger en abort - tror jeg man skal tage med et gram salt.

Der er ALDRIG nogen herinde der har skrevet af dem der vælger abort er dumme, derimod er der bare nogen der nogle gange har brug for at lukke lidt luft ud - og skal det ikke være i orden? 

Dette er en side hvor man gerne må uden folk skal tage det personligt! 

Kæresten og jeg har også prøvet i 14 måneder og når jeg hører om nogen der vælger en abort eller om nogen der bare lige ved et engangsknald kan blive gravid, ja så kan det sgu godt gøre ondt! Og nej, det er ikke fordi folk ikke må få en abort fordi jeg vil meget hellere have at man får en abort i stedet for at få et barn man måske ikke kan passe på som så ryger rundt i systemet, men derfor vil jeg have lov til at sidde med en øv-følelse!

Det gør lige så ondt at læse en debat om en der har fået en abort som det er for dem der har fået aborten at læse en debat om det modsatte.

Så gå udenom de indlæg når de er der Det gør jeg! 

Anmeld

4. april 2011

LinLin

Det er da klart, at det er dem man skal have ondt af, når det er det den enkelte debat handler om.. Handlede den om aborter, som også rigtig tit er herinde, jamen så har man da også ondt af, at den person skal igennem det hun nu skal...

Jeg har lige ondt af dem, uanset hvilken situation de står i.. stort set..

Har bare set et par gange (kan ikke komme med et konkret eks.) at der enten er kommenteret med et "hvem der bare havde valget"-agtigt indlæg eller der er oprettet en "anti"-tråd til et "Øv jeg er blevet gravid-indlæg"

Anmeld

4. april 2011

Bare mig..

DAs mor skriver:

Det var nok bare "dråben"  Synes helt sikkert c@mill@ holder en pæn tone - synes bare det er træls det så tit kommer op...

Og den med aborter kommer rigtig tit..

Men i bund og grund tror jeg egentlig alligevel vi er lidt enige.. Hmm ja jeg ved ikke..

Men lad os lukke den her, og glæde os over vi er forskellige

Anmeld

4. april 2011

LinLin

Og den med aborter kommer rigtig tit..

Men i bund og grund tror jeg egentlig alligevel vi er lidt enige.. Hmm ja jeg ved ikke..

Men lad os lukke den her, og glæde os over vi er forskellige

GOd nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.