Er det ikke lidt unfair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Anonym

Nicolinesmor170510 skriver:

Altså barnløse der læser om aborter? Eller hvad tænker du på?

Jep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Bare mig..

DAs mor skriver:

Har bare set et par gange (kan ikke komme med et konkret eks.) at der enten er kommenteret med et "hvem der bare havde valget"-agtigt indlæg eller der er oprettet en "anti"-tråd til et "Øv jeg er blevet gravid-indlæg"

Men igen, så forstår jeg godt, at de bliver rigtig frustreret over, at det ikke er dem der stod i den situation at kunne vælge...

I bund og grund er jeg ikke glad for de der "modreaktioner" som der tit kommer når der lige har været et følsomt enme fra en som skal ud med hendes problematik, men en tråd som den omtalte kan på ingen måde støde mig.. - Nej jeg har ikke fået en abort, men generalt har jeg en holdning til aborter der gør at jeg, forhåbentligt, aldrig får en.. Men stadigvæk er jeg helt med på, at andre kan blive nødt til det...

Anmeld

4. april 2011

Bare mig..

Anonym skriver:

Jep

Okay.. det er vi enige om.. Men som hun også skriver i sin tråd, så går hun også udenom de debatter.. Men alligevel bliver hun da frustreret når hun ser overskrifter omkring aborter, og det er så lige kommet med i hendes tråd om hendes tanker..

Anmeld

4. april 2011

Bare mig..

DAs mor skriver:

GOd nat

Lige over

Anmeld

4. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Det havde jeg også - men ikke destomindre er jeg altså gravid i dag. Og det kan der ikke laves om på

Ikke TS.

Det KAN ikke lade sig gøre at blive gravid på P-piller OG kondom, hvis begge dele bruges, som de skal. "Og det kan der ikke laves om på". Jeg synes, at det er fint, at du har taget konsekvensen og får barnet, men jeg synes ikke, at det er i orden, at du giver udtryk for at være super-fertil, når din situation blot bunder i, at du/I ikke kan overholde præventions-spillereglerne.

Tænk endnu engang på de piger, der skal vente på en længe ønsket graviditet - du behøver ikke at gnide salt i såret ved at komme med en fejlagtig påstand om dobbeltprævention, der er skudt igennem.

(P.S. Jeg har aldrig selv ventet på en graviditet, så jeg føler mig ikke ramt af din fertilitet, ønsker blot, at du er ærlig).

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ikke TS.

Det KAN ikke lade sig gøre at blive gravid på P-piller OG kondom, hvis begge dele bruges, som de skal. "Og det kan der ikke laves om på". Jeg synes, at det er fint, at du har taget konsekvensen og får barnet, men jeg synes ikke, at det er i orden, at du giver udtryk for at være super-fertil, når din situation blot bunder i, at du/I ikke kan overholde præventions-spillereglerne.

Tænk endnu engang på de piger, der skal vente på en længe ønsket graviditet - du behøver ikke at gnide salt i såret ved at komme med en fejlagtig påstand om dobbeltprævention, der er skudt igennem.

(P.S. Jeg har aldrig selv ventet på en graviditet, så jeg føler mig ikke ramt af din fertilitet, ønsker blot, at du er ærlig).

Jeg er 100 % ærlig omkring det her - lige det punkt ville jeg ALDRIG lyve om. Og jo, det kan rent faktisk godt lade sig gøre. Hvilket min læge også har bekræftet!

Jeg har altid taget mine p-piller på klokkeslet og aldrig glemt en, og brugte også kondom der. Men alligevel er det sket. Forstår ikke hvorfor man skal beskylde andre for at lyve om sådanne ting. Det er godt lavt!

Anmeld

4. april 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Ikke TS.

Selvfølgelig kan man da det!!

P-piller er ikke 100% sikre og et kondom kan springe..

Måske du skulle få styr på facts'ene, og ikke beskylde andre for at lyve

Anmeld

4. april 2011

Anonym

Laulund87 skriver:

Selvfølgelig kan man da det!!

P-piller er ikke 100% sikre og et kondom kan springe..

Måske du skulle få styr på facts'ene, og ikke beskylde andre for at lyve

- og det har hun så prøvet TO gange? Hmmm?

P-piller er 99,9% sikre, hvis de tages efter foreskrifterne, og hvis kondomer bruges, som de skal, er der en meget høj beskyttelsesgrad - måske vi skulle regne på sandsynligheden for, at det er sket for dem TO gange?? - og så tilmed lige nøjagtigt på ægløsningstidspunktet? Nej vel?

Jeg synes nu, at facts'ene og almindelig sandsynlighedsregning taler i mit favør

Anmeld

4. april 2011

Laulund87

Anonym skriver:

P-piller er 99,9% sikre, hvis de tages efter foreskrifterne, og hvis kondomer bruges, som de skal, er der en meget høj beskyttelsesgrad - måske vi skulle regne på sandsynligheden for, at det er sket for dem TO gange?? - og så tilmed lige nøjagtigt på ægløsningstidspunktet? Nej vel?

Jeg synes nu, at facts'ene og almindelig sandsynlighedsregning taler i mit favør

Det KAN lade sig gøre, selvom sandsynligheden er lille.

Jeg synes bare det er dårlig stil, at sidde og sige at hun lyver..

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg siger ikke det er sket TO gange med begge dele! Jeg siger at det er sket én gang!

Virkelig dårlig stil at sidde og beskylde andre for at lyve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.