Er det ikke lidt unfair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

C@mill@

Anonym skriver:

Jeg er anonym, da det ikke helt er officielt endnu at jeg gravid, ligesom også det er de færreste, der ved det. Hvis du føler for det, skal jeg nok give mig til kende i en PB. Gør det bare ikke offentligt endnu!

Det er absolut ikke et personligt angreb på dig, men et spørgsmål til ALLE om hvorfor man nogle gange vælger nærmest at "jokke" rundt i andres ulykke. Det er da dybt tragisk, at I kæmper for at blive gravide, mens der er andre, der bliver det næsten ved ingenting. Men hvis det endelig er, kan man så ikke holde den mening for sig selv. For det sårer virkelig dybt ind i sjælen.

Jeg krydser fingre for at I snart sidder med en positiv test i hånden

Nej for så burde den der laver børnene og så ikk vil ha dem alligevel heller ikk skrive os så var der ikk noget Baby.dk...

Synes det er fedt vi ALLE kan være her og tro mig jeg kigger/læser os de tråde med svage 2 streger og svare hva enten de ønsker 2 eller ej....

Vi må bare som sagt alle gå udenom de indlæg der støder os!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er anonym, da det ikke helt er officielt endnu at jeg gravid, ligesom også det er de færreste, der ved det. Hvis du føler for det, skal jeg nok give mig til kende i en PB. Gør det bare ikke offentligt endnu!

Det er absolut ikke et personligt angreb på dig, men et spørgsmål til ALLE om hvorfor man nogle gange vælger nærmest at "jokke" rundt i andres ulykke. Det er da dybt tragisk, at I kæmper for at blive gravide, mens der er andre, der bliver det næsten ved ingenting. Men hvis det endelig er, kan man så ikke holde den mening for sig selv. For det sårer virkelig dybt ind i sjælen.

Jeg krydser fingre for at I snart sidder med en positiv test i hånden

Jeg synes også der er MANGE af de der "det er så uansvarligt at andre får abort når jeg ikke kan blive gravid". De to ting hænger ikke sammen og ingen der har fået en abort har brug for yderligere røffel på den konto.. jeg tror det er hårdt nok i sig selv.
Ville bare lige sige at jeg støtter dig TS og det er ikke alle der har det sådan med abort, det er et helt fair men meget svært valg. Synes også der skal være plads til alle.. synes bare ikke "din side" (og andre der har taget det valg) får så meget taletid som den modsatte fløj. Men det betyder ikke at nogen har mere ret til at kræve sine følelser respekteret.

Anmeld

4. april 2011

Anonym

C@mill@ skriver:

Nej for så burde den der laver børnene og så ikk vil ha dem alligevel heller ikk skrive os så var der ikk noget Baby.dk...

Synes det er fedt vi ALLE kan være her og tro mig jeg kigger/læser os de tråde med svage 2 streger og svare hva enten de ønsker 2 eller ej....

Ja godt skrevet

træk vejret dybt ned i maven og så prøv at sætte jer i hinanden sted.

støt hinanden istedet

Anmeld

4. april 2011

Bare mig..

Laulund87 skriver:

Jamen det er sikkert rigtigt, men hvorfor skal det sammenlignes? Hvad er formålet? Bliver man nemmere gravid ved at abort blev forbudt?

Nej, det gør man da bestemt ikke, men lad dem da få luft.. Lige så vel som de der er blevet gravide menønsker en abort, kan få luft. De kan da heller ikke gøre hverken fra eller til, med hensyn til det barn de nu engang bære på.. Og man har da vel lov til at give sin mening til kende omkring aborter? Går man ind i en debat som den omtalte med barnløse, må man forvente en negativ reaktion på aborter

Det er hårdt sagt, men for mig at se, er der ikke forskel!

Anmeld

4. april 2011

Laulund87

Nicolinesmor170510 skriver:

Nej, det gør man da bestemt ikke, men lad dem da få luft.. Lige så vel som de der er blevet gravide menønsker en abort, kan få luft. De kan da heller ikke gøre hverken fra eller til, med hensyn til det barn de nu engang bære på.. Og man har da vel lov til at give sin mening til kende omkring aborter? Går man ind i en debat som den omtalte med barnløse, må man forvente en negativ reaktion på aborter

Okay vi er ikke enige, men sådan er det.

God aften

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

C@mill@ skriver:

Selvfølgelig skal alle kunne være her. Og det syntes jeg også der er plads til - har endnu ikke opdaget nogle, der direkte har bedt folk om at forsvinde fra siden, fordi man ikke kan tage dem overhovedet. Det ser jeg meget på andre forums. Men man behøves måske ikke altid rakke ned på de folk, der er blevet uønsket gravide.

Jeg siger ikke at du gør det, for det føler jeg som sådan ikke rigtig du gør. Men måske bare et opråd til de folk, som gør det.

Kan godt se sagen fra begge sider af, men bliver stadigvæk meget ked af og påvirket af, at man bliver rakket ned på, på den måde. Jeg kan godt se at du bliver meget påvirket af det, men det hjælper jo ikke dig, at blive sur på os. Du bliver ikke nemmere gravid af den grund.

Men som sagt - jeg håber den snart er der for jer!  

Anmeld

4. april 2011

Anonym

Forstår slet ikke de tråde så jeg er helt enig.

Anmeld

4. april 2011

C@mill@

Nicolinesmor170510 skriver:

Godt skrevet

Anmeld

4. april 2011

C@mill@

Anonym skriver:

Selvfølgelig skal alle kunne være her. Og det syntes jeg også der er plads til - har endnu ikke opdaget nogle, der direkte har bedt folk om at forsvinde fra siden, fordi man ikke kan tage dem overhovedet. Det ser jeg meget på andre forums. Men man behøves måske ikke altid rakke ned på de folk, der er blevet uønsket gravide.

Jeg siger ikke at du gør det, for det føler jeg som sådan ikke rigtig du gør. Men måske bare et opråd til de folk, som gør det.

Kan godt se sagen fra begge sider af, men bliver stadigvæk meget ked af og påvirket af, at man bliver rakket ned på, på den måde. Jeg kan godt se at du bliver meget påvirket af det, men det hjælper jo ikke dig, at blive sur på os. Du bliver ikke nemmere gravid af den grund.

Men som sagt - jeg håber den snart er der for jer!  

Blev heller ikk sur sku bare li af med lortet og ja det var lort og os derfor jeg undskyldte på forhånd

Men nok om det, tak og go aften, mine finger er snart blogget af

Anmeld

4. april 2011

LinLin

Men hvor er forskellen?

Om man skriver som gravid og ikke ønsker et barn, og er ked af det barn de skal fjerne, og så den barnløse der ikke kan blive gravid?

Jeg kan ikke se forskellen på de debatter, jo situationen, men i princippet er det jo det samme..

´Der er da stor forskel!

Den der skriver om abort skriver det da ikke som et "angreb" på de barnløse! Men den tråd der blev oprettet var da klart imod dem der bliver ufrivilligt gravid/ønsker abort!

Gad godt se reaktionerne, hvis jeg oprettede en tråd med overskriftetn "Nogle vil HADE mig...." og så beskrev hvor træt jeg er af at de barnløse altid skal "hetze" dem der bliver gravid ved et uheld...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.