DAs mor skriver:
´Der er da stor forskel!
Den der skriver om abort skriver det da ikke som et "angreb" på de barnløse! Men den tråd der blev oprettet var da klart imod dem der bliver ufrivilligt gravid/ønsker abort!
Gad godt se reaktionerne, hvis jeg oprettede en tråd med overskriftetn "Nogle vil HADE mig...." og så beskrev hvor træt jeg er af at de barnløse altid skal "hetze" os der bliver gravid ved et uheld...
Måske du har ret, men jeg kan stadig ikke se en forskel..
Måden de skriver det på, er da bare en måde, at forklare hvordan det er.. Hvor meget misundelse der måske også ligger bag.. Hvor meget de ærger sig over, det ikke er dem, der stod i den situation at de kunne VÆLGE..
Jeg er da også misundelig på dem der har mange penge som kører i en fed fed bil, og hvis jeg var på en bil hjemmeside ville jeg sgu også skrive hvor meget jeg hadede dem for at de kan købe den bil, som jeg så gerne ville have.. De kan skifte ud som de vil, det kan jeg ikke.. Ergo ville jeg hade dem for det..
Men man hader jo ikke personen, men mere det, at de ikke selv kan få bare et enkelt barn..
Det er hamrende svært at skrive hvad jeg mener her på computeren, og er ikke sikker på jeg får mit budskab ud, men ja, jeg prøver 
Anmeld