Kofoed33 skriver:
Går du ikke lidt ovr stregen der ?!?!?!?!
Sådan synes jeg ikke man kan være bekendt at svare!!!!
Som Laulund87 siger, få styr på dine facs.
Synes du skal trække vejret en x gang og lige falde lidt ned. Hun pravler jo ikke med hendes nemme måde og blive gravid på, hvis hun gjorde det, havde hun nok haft en overskrift der hedder "Gravid på p-pille og gummi igen, øv bøv" eller lign. Hun orientere om, hvilken baggrund hun har og det er ikke okay, at folk såden hakker på hende så. Lige såvel som det ikke er ok, at folk hakker på alle andre.
Men hvis hun "blære" sig med sin høje fersilitet, så er der sgu mange der gør det. Det i blandt mig. Jeg er skide slolt over jeg venter tvillinger og synes ikke folk kan være bekendte og udtrykke over for mig, at de ikke synes det er okay, at jeg for to naturligt når de ikke kan få nogen. Og jeg vil ALDRIG gide salt i såret hos dem og sige haha, se hvad jeg har kunne.
Så håber lige du tænker dig om en x gang før du næste gang bare flækker en kriger uden grund.
Jeg synes faktisk, at det er lidt træls, at du er ved at piske en stemning op - prøv at læse mit indlæg igen med helt afslappede øjne, mit indlæg er ikke skrevet i den tone, du lægger op til - det er en konstatering af en sandsynlighedsregning og ikke noget følelsesmæssigt i, at TS har 2 uheldige graviditeter bag sig (eller hvordan man nu skal betegne det).
Nu kan jeg så se, at TS sidenhen har skrevet, at det ikke er sket 2 gange, men kun én i kombinationen p-piller og kondom, og hvis man kun bruger den ene præventionsform, så er sandsynligheden naturligvis større for, at det går galt, men så er det nok nærmere, fordi hun ikke har været opmærksom på, at hendes krop ikke har optaget hormonerne korrekt.
Jeg synes i øvrigt, at det er rigtig dejligt, at du er stolt over at vente tvillinger, tillykke med det, men det har ikke noget med fertilitet at gøre, så det argument holder ikke her.
Jeg ændrer ikke holdning til min overbevisning (da den er fagligt funderet og grundlaget er en del af min uddannelse), men vil gerne give TS en undskyldning for at have trådt på hendes følelser.
- og skal vi så vende tilbage til topic, man skal passe på med at lave kommentarer om en kort pasus, det kan udvikle sig.