Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pia. skriver: åååå Den smukkeste lille pige I 3D hoppede lige op på min computer skærm ... Er bare så glad på jeres vegne... Skønt med en lille prinsesse... Knus og kram fra Pia
åååå Den smukkeste lille pige I 3D hoppede lige op på min computer skærm ... Er bare så glad på jeres vegne...
Skønt med en lille prinsesse...
Knus og kram fra Pia
Århhhhh, hvor er du sød Pia
Det varmer mit hjerte du skriver sådan
Tuuusind tak for din overvældende, fantastiske besked
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Tusind mange tak Nej, det er slet ikke tosset - er SÅ glad Håber I får lov at starte op på PB igen til maj - vil jeg ihvertfald krydse aaalt hvad jeg kan for
Tusind mange tak
Nej, det er slet ikke tosset - er SÅ glad
Håber I får lov at starte op på PB igen til maj - vil jeg ihvertfald krydse aaalt hvad jeg kan for
Ja, jeg kan godt forstå din glæde
Tusind tak for det, det er vildt du kan huske hvornår det er! Vi håber også inderligt at vi kan komme i gang der, eller i det mindste at vi får lov at forsøge på den naturlige måde, det ville være skønt
Maalene skriver: Det forstår jeg virkelig godt søde - synes også det var alle pengene værd i dag - og har endnu ikke hørt om nogen, som har fortrudt en 3D-scanning Århh, i lige måde søde - bliver også bare SÅ glad hver gang jeg ser du har skrevet - du er altid så dejlig optimistisk og bare helt igennem skøn-herlig Uhh, det vil jeg glæde mig til, så vil jeg sidde og heppe aaaalt hvad jeg kan herovre Det skal I helt sikkert nok få styr på smukke, så er det lige før, vi kommer til at følges ad med nummer 2
Det forstår jeg virkelig godt søde - synes også det var alle pengene værd i dag - og har endnu ikke hørt om nogen, som har fortrudt en 3D-scanning
Århh, i lige måde søde - bliver også bare SÅ glad hver gang jeg ser du har skrevet - du er altid så dejlig optimistisk og bare helt igennem skøn-herlig
Uhh, det vil jeg glæde mig til, så vil jeg sidde og heppe aaaalt hvad jeg kan herovre
Det skal I helt sikkert nok få styr på smukke, så er det lige før, vi kommer til at følges ad med nummer 2
Pernille08 skriver: Uh ja Det kunne være lidt fedt hvis vi gjorder det . Jeg drømmer virkelig om at få nr to samtidig med en veninde eller en jeg snakker meget med nej det kunne jeg godt forstille mig . Desværre synes jeg bare ikke pengene var til det i den her omgang jeg ville hellere have min barnevogn
Uh ja Det kunne være lidt fedt hvis vi gjorder det . Jeg drømmer virkelig om at få nr to samtidig med en veninde eller en jeg snakker meget med nej det kunne jeg godt forstille mig . Desværre synes jeg bare ikke pengene var til det i den her omgang jeg ville hellere have min barnevogn
Ja lige præcis Synes det er rigtig dejligt, at man har nogen herinde man kan følges med, men SÅ meget federe, hvis det virkelig var nogen man "kendte" og snakkede rigtig godt med
Ja, det er mange penge for sådan en 3D-scanning, kæresten synes ikke vi skal have det, han synes det er for mange penge, så nu må vi se, hvad kontoerne siger når vi nærmer os
Putomanen skriver: Ja, jeg kan godt forstå din glæde Tusind tak for det, det er vildt du kan huske hvornår det er! Vi håber også inderligt at vi kan komme i gang der, eller i det mindste at vi får lov at forsøge på den naturlige måde, det ville være skønt
Ja, det kan jeg virkelig godt forstå - må være lidt hårdt bare og gå og vente nu - men dejligt der er nogle helligdage midt på måneden, så går det lidt stærkere
tillykke.....
Astasmor skriver: tillykke med den lille fine prinsesse.
tillykke med den lille fine prinsesse.
Bliver spændende hvad der gemmer sig inde i din fine mave
Baby-støv skriver: tillykke.....
Maalene skriver: Tusind mange tak Bliver spændende hvad der gemmer sig inde i din fine mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128