Kønsscanning, vi skal have en lille... :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Maalene

Pia. skriver:

åååå Den smukkeste lille pige I 3D hoppede lige op på min computer skærm ... Er bare så glad på jeres vegne...

Skønt med en lille prinsesse...

Knus og kram fra Pia

Århhhhh, hvor er du sød Pia

Det varmer mit hjerte du skriver sådan

Tuuusind tak for din overvældende, fantastiske besked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Nej, det er slet ikke tosset - er SÅ glad

Håber I får lov at starte op på PB igen til maj - vil jeg ihvertfald krydse aaalt hvad jeg kan for       

Ja, jeg kan godt forstå din glæde

Tusind tak for det, det er vildt du kan huske hvornår det er! Vi håber også inderligt at vi kan komme i gang der, eller i det mindste at vi får lov at forsøge på den naturlige måde, det ville være skønt

Anmeld

3. april 2011

NinaNymannMadsen

tillykke med den lille fine prinsesse.

Anmeld

3. april 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Det forstår jeg virkelig godt søde - synes også det var alle pengene værd i dag - og har endnu ikke hørt om nogen, som har fortrudt en 3D-scanning

Århh, i lige måde søde - bliver også bare SÅ glad hver gang jeg ser du har skrevet - du er altid så dejlig optimistisk og bare helt igennem skøn-herlig

Uhh, det vil jeg glæde mig til, så vil jeg sidde og heppe aaaalt hvad jeg kan herovre    

Det skal I helt sikkert nok få styr på smukke, så er det lige før, vi kommer til at følges ad med nummer 2

Uh ja Det kunne være lidt fedt hvis vi gjorder det . Jeg drømmer virkelig om at få nr to samtidig med en veninde eller en jeg snakker meget med nej det kunne jeg godt forstille mig . Desværre synes jeg bare ikke pengene var til det i den her omgang jeg ville hellere have min barnevogn

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Uh ja Det kunne være lidt fedt hvis vi gjorder det . Jeg drømmer virkelig om at få nr to samtidig med en veninde eller en jeg snakker meget med nej det kunne jeg godt forstille mig . Desværre synes jeg bare ikke pengene var til det i den her omgang jeg ville hellere have min barnevogn

Ja lige præcis Synes det er rigtig dejligt, at man har nogen herinde man kan følges med, men SÅ meget federe, hvis det virkelig var nogen man "kendte" og snakkede rigtig godt med

Ja, det er mange penge for sådan en 3D-scanning, kæresten synes ikke vi skal have det, han synes det er for mange penge, så nu må vi se, hvad kontoerne siger når vi nærmer os

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Ja, jeg kan godt forstå din glæde

Tusind tak for det, det er vildt du kan huske hvornår det er! Vi håber også inderligt at vi kan komme i gang der, eller i det mindste at vi får lov at forsøge på den naturlige måde, det ville være skønt

Ja, det kan jeg virkelig godt forstå - må være lidt hårdt bare og gå og vente nu - men dejligt der er nogle helligdage midt på måneden, så går det lidt stærkere

Anmeld

3. april 2011

twinny

tillykke.....

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Astasmor skriver:

tillykke med den lille fine prinsesse.

Tusind mange tak

Bliver spændende hvad der gemmer sig inde i din fine mave

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

tillykke.....

Tusind mange tak

Anmeld

3. april 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Bliver spændende hvad der gemmer sig inde i din fine mave

jeps. kan vi få afvide den 23 maj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.