MaybeBaby skriver:
Jeg har tid til MD d. 28 i denne måned. Vildt at tænke på at jeg om små 4 uger er halvvejs! Så på den ene side er det gået VILDT stærkt, men igen hvor er der lææææænge til d. 28 
Jeg har faktisk ikke den helt vilde fornemmelse. Eller det har jeg måske nok, men tror den er farvet af, at vi i min familie tilsyneladende kun laver piger
Og da kæresten vildt gerne vil have en dreng (Ja, bare engang, han bliver nu også glad for en pige) ja, så holder jeg alle muligheder åbne! 
Men kan da lige opdatere mht mine lændesmerter. Er gået ned på 20 timer om ugen, og kan nu faktisk gå tur med hunden, efter jeg er kommet hjem fra arbejde. NU kan jeg godt se, at det var fjollet at trække det så længe med lægen osv. men man er vel typisk kvinde og tænker: Det går nok - det skal bare gåes væk
Men nu har jeg overskud som aldrig før og nyyyyyder min graviditet og ret så store mave!
16+2 i dag!
Åhh ja, det er altså vildt at tænke på
Synes godt nok tiden er gået stærk, når man tænker over det...
Altså dagene sneeegler sig afsted (især på arbejde
), men på fredag har jeg gennemført 40 % af graviditeten, og er faktisk næsten halvvejs
SKØNT at tiden går så stærkt 
Ja, der er også stort overtal af piger i min familie, men min søster fik en dreng alligevel
Kærestens familie er faktisk 50/50, men er så lykkelig for en lille pige, havde jeg virkelig også været for en dreng, men tror bare jeg allerede har indstillet hjernen på en pige, og så kan det ikke være anderledes 
Tror også gerne min kæreste ville have haft en dreng, han sagde ihvertfald at jeg ikke måtte misforstå ham, men at han troede, at de fleste mænd gerne vil have en dreng, mens de fleste piger nok gerne vil have en pige
Og det er måske rigtig nok... Jeg er lykkelig, så længe h*n er sund og rask - så er kønnet underordnet 
Åhh, hvor dejligt at høre, så var det uden tvivl den rigtige beslutning du tog... Dejligt at høre, det går den rigtige vej 
Nu skal du snart smide mavebillede ind, så vi kan se din store, flotte mave