Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Ja, det kan du så have ret i... Træls når man ikke får en ordentlig "afskedigelse", man har jo ikke rigtig noget tilovers for dem så... Men så har I og vi andre jo også noget og glæde os til i næste måned
Ja, det kan du så have ret i... Træls når man ikke får en ordentlig "afskedigelse", man har jo ikke rigtig noget tilovers for dem så...
Men så har I og vi andre jo også noget og glæde os til i næste måned
jah især fordi Chefen han Tror min Kæreste vil komme tilbage dertil efter prøve tiden hos det nye sted er over. Men det er da som om at dette her hvertfald ikke taler for at han skulle komme tilbage. hehe.. men ej vi har nu også HELE tiden sagt at han skal blive det nye sted, Dels fordi de sætter mere pris på hans talent og så også fordi de giver MEGET bedre løn.
Men jah Så har vi da noget at se frem til hehe..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Haha - hvor er du sød smukke Ja, det var bare SÅ fint, at vi også fik hende i 3D Åhh, kan godt følge dig søde - du ved jo hvor fantastisk det er at få sådan et lille vidunder, som I har fået - så forstår godt du allerede er skruk I er sgu også helt ekstraordinært fænomenale til at lave fantastiske små babyer Ja, synes faktisk også der er rigtig mange der får piger for tiden, så når den tid kommer, skal jeg nok krydse aaaalt hvad jeg kan for en lille prinsesse
Haha - hvor er du sød smukke
Ja, det var bare SÅ fint, at vi også fik hende i 3D
Åhh, kan godt følge dig søde - du ved jo hvor fantastisk det er at få sådan et lille vidunder, som I har fået - så forstår godt du allerede er skruk
I er sgu også helt ekstraordinært fænomenale til at lave fantastiske små babyer
Ja, synes faktisk også der er rigtig mange der får piger for tiden, så når den tid kommer, skal jeg nok krydse aaaalt hvad jeg kan for en lille prinsesse
CmarianN skriver: TILLYKKE søde Fantastisk for jer... Det bliver da bare dejligt! Håber din graviditet går godt.
TILLYKKE søde
Fantastisk for jer... Det bliver da bare dejligt!
Håber din graviditet går godt.
Hov - også her søde
Tusind mange tak - og det kan du lige tro, at den gør...
Er så taknemmelig for det hele - så nu skal vi bare have solen til at skinne over jer
SkrukNu skriver: Iiih tillykke søde!!! Så fik scanningsdamen fra NF jo ret og NU kan du virkelig shoppe lyserødt til den store guldmedalje hehe!!!! Og hvor er hun altså bare fin, nogle rigtig fine billeder I fik med jer!! Jeg vil os altså, hehe!!! Må se om jeg ikke kan få overtalt ham faren der.. Knus og kram Channie
Iiih tillykke søde!!! Så fik scanningsdamen fra NF jo ret og NU kan du virkelig shoppe lyserødt til den store guldmedalje hehe!!!!
Og hvor er hun altså bare fin, nogle rigtig fine billeder I fik med jer!!
Jeg vil os altså, hehe!!! Må se om jeg ikke kan få overtalt ham faren der..
Knus og kram
Channie
Tuuusind tak søde
Ja, det gjorde hun nemlig, så det må vi hellere fortælle hende næste gang
Ja, det var bare SÅ fine billeder altså - er SÅ glad for dem
Ja, det er du altså nødt til - 450 kr. bruger man hurtigt på noget andet - og det kan KUN anbefales - det var værd en krone værd
CamillaValby skriver: Ihh tillykke søde, nu bliver jeg endnu mere nysgerrig Haha. stort tillykke med at det bliver en lille pige det skal nok blive helt fantastisk
Ihh tillykke søde, nu bliver jeg endnu mere nysgerrig Haha. stort tillykke med at det bliver en lille pige det skal nok blive helt fantastisk
Tuusind tak søde
Åhh ja, det kan jeg altså SÅ godt forstå - især når andre får det og vide... Hehe... Men hvis I venter, bliver det jo også bare ENDNU mere spændende til fødslen
Maalene skriver: Tuuusind tak søde Ja, det gjorde hun nemlig, så det må vi hellere fortælle hende næste gang Ja, det var bare SÅ fine billeder altså - er SÅ glad for dem Ja, det er du altså nødt til - 450 kr. bruger man hurtigt på noget andet - og det kan KUN anbefales - det var værd en krone værd
Hehe ja det må I hellere lige huske hvis I støder på hende igen..
Kan jeg godt nok godt forstå søde, kan bare slet heller ikke vente til jeg skal have nogle flere billeder af den lille i maven og til at finde ud af om det er en lille prins eller prinsesse jo..
Neej det jo lige det, de penge er givet godt ud og var sikkert blevet brugt på noget andet(mere eller mindre ligegyldigt) alligevel jo.. Så må vi lige undvære den tur ud at spise i stedet for..
Trine89 skriver: jah især fordi Chefen han Tror min Kæreste vil komme tilbage dertil efter prøve tiden hos det nye sted er over. Men det er da som om at dette her hvertfald ikke taler for at han skulle komme tilbage. hehe.. men ej vi har nu også HELE tiden sagt at han skal blive det nye sted, Dels fordi de sætter mere pris på hans talent og så også fordi de giver MEGET bedre løn. Men jah Så har vi da noget at se frem til hehe..
Ej, helt ærligt... Så er han da heller ikke for smart ham chefen
Men det finder han jo nok ud af... Hehe...
Lyder da også helt klart til, han har fået sig en god og bedre arbejdsplads nu - dejligt
Maalene skriver: Ej, helt ærligt... Så er han da heller ikke for smart ham chefen Men det finder han jo nok ud af... Hehe... Lyder da også helt klart til, han har fået sig en god og bedre arbejdsplads nu - dejligt
neeej det er nu ikke ret smart set fra han egen side.. hihi.. men hva det er rart nok at vide at man har truffet den rette beslutning med at skifte job hehe..
men jah Tror også det er et meget bedre sted han er kommet hen. han var også HELT bombet da han kom hjem i går efter den først dag.. Han havde MEGA hovedpine, så måtte ligge han i seng kl 19.20 og så en time sener fik jeg ham til at spise et halvt miniflutes, og så sov han eller igen og frem til kl halv ti i formiddags.
Pernille08 skriver: Det kunne jeg virkelig godt forstille mig DEt VAR smukke . Mit ønske er os næste gang af få lavede en køns scanning . Eller en 3d . du Er simpelthen bare så sød , jeg bliver så inderligt glad hver gang du siger sådan om vores lille dreng . IH hvor er du herlig , så fortæller jeg dig som den første når pb går igang igen engang , lige nu skal vi i hvertfald lige have styr på lidt småting her i forholdet . OG Jeg færdig udd så om en 2 års tid har vi aftalt Hvis alt er godt her selvfølgelig
Det kunne jeg virkelig godt forstille mig DEt VAR smukke . Mit ønske er os næste gang af få lavede en køns scanning . Eller en 3d . du Er simpelthen bare så sød , jeg bliver så inderligt glad hver gang du siger sådan om vores lille dreng . IH hvor er du herlig , så fortæller jeg dig som den første når pb går igang igen engang , lige nu skal vi i hvertfald lige have styr på lidt småting her i forholdet . OG Jeg færdig udd så om en 2 års tid har vi aftalt Hvis alt er godt her selvfølgelig
Det forstår jeg virkelig godt søde - synes også det var alle pengene værd i dag - og har endnu ikke hørt om nogen, som har fortrudt en 3D-scanning
Århh, i lige måde søde - bliver også bare SÅ glad hver gang jeg ser du har skrevet - du er altid så dejlig optimistisk og bare helt igennem skøn-herlig
Uhh, det vil jeg glæde mig til, så vil jeg sidde og heppe aaaalt hvad jeg kan herovre
Det skal I helt sikkert nok få styr på smukke, så er det lige før, vi kommer til at følges ad med nummer 2
Mange gange tillykke med det!!! En lille prinsesse er ikke værst Og jeg kan bestemt godt forstå din kæreste, men heldigvis er der nok nogle år til før, at han skal jagte unge drenge væk fra ejendommen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128