Maalene skriver:
Åhh, det kan jeg virkelig godt forstå søde... Hvad med din kærestes forældre, hvor bor de?
Kan godt forstå det er svært at pleje forholdet, når I ingen tid har til jer selv overhovedet... Når lilleprinsen sover, er der jo 1000 andre ting der skal ordnes, så må virkelig ikke være sjovt, at I slet ikke kan få tid til hinanden
Håber det hele det løser sig søde - det er jeg sikker på I nok skal klare - ville hellere end gerne være barnepige, men bare liiiidt langt 
Ja, det er faktisk rigtigt, mine veninder holdte faktisk også med at komme, da jeg flyttede ind til min kæreste... Ikke fordi jeg blev kærestekedelig (måske lidt), men det med at tage i byen hver weekend gider man bare ikke, når man har en kæreste... Ved ikke om du kan følge mig søde...
Så trist, at "veninderne" falder fra, når man bliver gravid... Min bedste veninde har jeg stadig, men hun bor i København, så det er bare røv 
Hvad med mødregruppen, er det bare nogle, som du slet ikke har noget tilfælles med smukke?
Åhh, hvor kan jeg godt følge dig mht. til ens mor - hun må virkelig også savne både dig og lillemanden 
Ja, er også rigtig glad for jeg "har" dig søde - du har virkelig været en kæmpe støtte - og er så glad for jeg har "mødt" dig 
Som om du er en gammel veninde man kender, som man bare kan snakke med alt om 
Ja, det duer selvfølgelig ikke søde
Hehe...
Min kærestes mor kommer os fra Lolland , hans far kommer fra kalundborg , så der er os rimelig lang til

såå ja man kan godt sige vi er helt alene her inde søde .
Vi har ingen , jo min Mormor og morfar , de bor i Roskilde det er det tætteste , men de er jo "gamle" efterhånden ..

- men dem besøger vi da bestemt af og til søde ..
Jaaa jeg må sku indrømme det er ret svært at pleje det og få tid til hinanden

- det er en lille smule hårdt og det er nok os det som gør at bæret flyder sådan over ind imellem . - og lige præcis når han sover , skynder jeg mig at tage tøj ned lægge det sammen , på plads osv , opvask osv osv . Der er mange ting jeg gerne vil nå inden kæresten kommer hjem så vi bare kan koncentrer os om aftensmad og så være lidt sammen . Men man er sku træt os
Heeeh , hvor er du bare skøn , men jaa det er desværre nok lidt lang for "bare" det
Jeg kan sagtens følge dig , jeg stoppede faktisk med at gå sådan rigtig i byen da jeg blev 18 , hvorfor ved jeg ikk , men jeg har bare kunne finde noget andet som var meget bedre at bruge tid på .. Jeg vil hellere sidde der hjemme og hygge en hel aften og nat end en tur i byen , men den ting delte mig og mine veninder ikk lige den gang

- så stoppede det jo automatisk .
Jaaa det er mega trist , for det er dælme svært at finde nogen nye veninder . jeg har altid været meget genert og ikk bare lige hopper i armene på folk .
Årh ja , så er hun rimelig langt væk kan jeg godt se .
Jaa min bedste veninde ja hun kom ud i alt muligt skidt og ja jeg har stort set ikk kontakt med hende idag , er såå trist over det , vi var såå ens . Bare ikk mere .
Jamen den ene er aldrig dukket op , en er hoppet fra efter 1 gang , og så er der 3 andre tilbage , men når jeg skriver for at aftale noget får jeg ikk svar

så nej jeg er nok ikk ders kop te , selvom jeg nu selv synes jeg er meget lige til , men ja desværre søde .
Ja tror besstemt os hun savner os rigtig meget , hun arbejder desværre meget så har ikk så mange muligheder for selv at komme her ind ..

Jeg har det virkelig os godt med dig smukke , jeg føler vi kan snakke om alt , og at jeg os har kendt dig såååå længe .
Jeg har bare været mig selv hele vejen igennem , og jeg tænker meget på at hjælpe andre som jeg har gjort dig ..

Nej det er jo nemlig det det ikk gør søde