Kønsscanning, vi skal have en lille... :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Jaaa både og søde .

Jeg flyttede til Albertslund i sommeren 2009 da jeg startede udd der , men har desværre ikk været heldig at møde nogen at snakke med , dem fra mit arbejde er heller ikk nogen som jeg bruger tid med - men bare nogen jeg snakker med hvis nu jeg lige kommer forbi fields ..
Nu er vi flyttet til Herlev , fordi vi ikke måtte bo der hvor ved boede efter vi fik den lille Noah

Såå ja jeg er sindsyg meget alene - det er simpelthen sådan nogen triste dage ind imellem .

Årh jaaa , kan sagtens forstå dig , det er lidt trist , men i har FANDME et lækkert hus , så lige nogen billeder du har lagt ind for noget tid siden

Åhh, på den måde

Synes også bare man "mister" mange venner, når man er færdig med skole, for så tager nogle til Århus og læser, andre til Kbh osv., så man kan ikke lige stikke hovederne sammen på samme måde længere

Puhh, det må ikke være sjovt søde Har du heller ikke nogle søstre tæt på? En skam vi bor så langt fra hinanden

Ja, er også rigtig rigtig glad for vores hus, men åhh... Det ligger bare det HELT forkerte sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Åhh, på den måde

Synes også bare man "mister" mange venner, når man er færdig med skole, for så tager nogle til Århus og læser, andre til Kbh osv., så man kan ikke lige stikke hovederne sammen på samme måde længere

Puhh, det må ikke være sjovt søde Har du heller ikke nogle søstre tæt på? En skam vi bor så langt fra hinanden

Ja, er også rigtig rigtig glad for vores hus, men åhh... Det ligger bare det HELT forkerte sted

Lige præcis man mister SÅÅÅ sindsyg mange når man er færdig . Jeg gik på skole på Lolland , og nu bor jeg så i KBH .
Så ja jeg har mistet meget og resten mistede jeg så da jeg blev gravid - det er så sørgeligt synes jeg .

Jeg har INTET her , jeg er mutters alene , hele min fam bor på Lolland , jeg er her faktisk kun fordi min læreplads ligger her og så er der meget bedre arbejdsmuligheder her inde end på Lolland .. - så tilbage til Lolland kommer jeg ALDRIG , men nogen veninder savner jeg fandme .

Jaaa det er virkelig trist at vi bor så langt fra hinanden , jeg ville vikrelig havde nydt dit selskab . - du virkelig SÅÅÅ meget som en pige "for" mig , altså en som jeg vil kunne snakke sååååå godt med .

Jaaa forstår jeg os godt , men i det mindste har du ikk såå langt til fam og venner har du vel Smukke ??

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Lige præcis man mister SÅÅÅ sindsyg mange når man er færdig . Jeg gik på skole på Lolland , og nu bor jeg så i KBH .
Så ja jeg har mistet meget og resten mistede jeg så da jeg blev gravid - det er så sørgeligt synes jeg .

Jeg har INTET her , jeg er mutters alene , hele min fam bor på Lolland , jeg er her faktisk kun fordi min læreplads ligger her og så er der meget bedre arbejdsmuligheder her inde end på Lolland .. - så tilbage til Lolland kommer jeg ALDRIG , men nogen veninder savner jeg fandme .

Jaaa det er virkelig trist at vi bor så langt fra hinanden , jeg ville vikrelig havde nydt dit selskab . - du virkelig SÅÅÅ meget som en pige "for" mig , altså en som jeg vil kunne snakke sååååå godt med .

Jaaa forstår jeg os godt , men i det mindste har du ikk såå langt til fam og venner har du vel Smukke ??

Det kan jeg godt se så søde - så er du flyttet langt væk hjemmefra...

Bor ca. en halv times kørsel fra mine forældre - og synes det er sååå langt væk - er bare total mor-far afhængig Lidt åndsvagt, for det er jo ikke langt væk overhovedet... Hehe...

Tror også det gør meget, at vi ikke er "ældre", hvis man kan sige det sådan... Mange af mine veninder render ihvertfald i byen i hver weekend, og gør jeg altså ikke længere - vi er flyttet 15 km. fra byen, som gør det lidt besværligt, og nu jeg er gravid gør jeg slet ikke...

Og så er man altså hurtigt lukket ude af varmen

Århh, hvor er du sød smukke Tror virkelig også vi vil have SÅ meget tilfælles og virkelig ville hygge os - så må vi begge flytte til Fyn og mødes på halvejen - haha

Anmeld

3. april 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Det kan jeg godt se så søde - så er du flyttet langt væk hjemmefra...

Bor ca. en halv times kørsel fra mine forældre - og synes det er sååå langt væk - er bare total mor-far afhængig Lidt åndsvagt, for det er jo ikke langt væk overhovedet... Hehe...

Tror også det gør meget, at vi ikke er "ældre", hvis man kan sige det sådan... Mange af mine veninder render ihvertfald i byen i hver weekend, og gør jeg altså ikke længere - vi er flyttet 15 km. fra byen, som gør det lidt besværligt, og nu jeg er gravid gør jeg slet ikke...

Og så er man altså hurtigt lukket ude af varmen

Århh, hvor er du sød smukke Tror virkelig også vi vil have SÅ meget tilfælles og virkelig ville hygge os - så må vi begge flytte til Fyn og mødes på halvejen - haha

Jaaaa jeg er meget langt væk hjemmefra . - nogen gange er det da os rigtig hårdt , for nogen gange ville det bare være sååå rart der lige var en der kunne passe lillemand 1-2 timer hvor man lige kunne komme lidt ud enten alene eller sammen med kæresten .
Jeg kan bestemt godt mærke at vi ikk lige har tid til hinanden mere her , for det første fordi vi er så langt fra alt familie og har den lille selv , hvilket er meget normalt selvfølgelig men mange får da os den lille passet 1 time ind imellem og nyder hinanden , den mulighed har vi desværre bare ikk .
Og det har da gjordt vi er lidt langt ude pt hvad vores forhold angår - men jeg håber vi kan rede det .

Jaaa man mister såååå sindsyg meget , før da jeg boede alene her inde kunne de sagtens komme og besøge mig , men jan nu bor jeg sammen med Morten og vi har en lille en . - der kommer ALDRIG nogen og besøger mig mere eller invitere mig med til noget som helst mere , det er så sørgeligt . Bare fordi man har en lille kan man sagtens tage ud engang imellem . Jeg har aldrig drukket og det ved de , så det vil jo ikk være noget problem med at komme hjem igen eller noget , og jeg vil være frisk og klar til at tage mig af lillemand dagen efter
- Men ja jeg er helt sikkert på et andet stadie i mit liv end mine såkaldte veninder er .

30 mins kørsel kan sagtens være langt når man virkelig er afhængig af mor og far , jeg er godt 2 timer fra min mor , og jeg savner hende virkelig dagligt , heldigvis snakker vi sammen hver eneste dag .

Jeg er virkelig blevet afhængig af min mor efter jeg blev gravid og nu efter jeg os har født . desværre ser jeg hende ikk så tit igen , jeg prøver så vidt det er muligt at se hende 1 gang om måneden ,

BARE det jeg i det mindste kan skrive sååå megt med dig , det varmer så meget inden i mig , det gør mig glad og får mig til at føle jeg har en "veninde" men som jeg bare ikk kan se , og det er langt bedre end slet ingenting .
Jeg kom faktisk til baby i håb om at få nogen at snakke med og ses med , det med at ses er ikk gået så godt men jeg snakker da med en del nogen bedr end andre .

Heeh jaa , der er ikk andet for smukke , men fyn så er vi endnu længere væk fra mor og far begge to

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Jaaaa jeg er meget langt væk hjemmefra . - nogen gange er det da os rigtig hårdt , for nogen gange ville det bare være sååå rart der lige var en der kunne passe lillemand 1-2 timer hvor man lige kunne komme lidt ud enten alene eller sammen med kæresten .
Jeg kan bestemt godt mærke at vi ikk lige har tid til hinanden mere her , for det første fordi vi er så langt fra alt familie og har den lille selv , hvilket er meget normalt selvfølgelig men mange får da os den lille passet 1 time ind imellem og nyder hinanden , den mulighed har vi desværre bare ikk .
Og det har da gjordt vi er lidt langt ude pt hvad vores forhold angår - men jeg håber vi kan rede det .

Jaaa man mister såååå sindsyg meget , før da jeg boede alene her inde kunne de sagtens komme og besøge mig , men jan nu bor jeg sammen med Morten og vi har en lille en . - der kommer ALDRIG nogen og besøger mig mere eller invitere mig med til noget som helst mere , det er så sørgeligt . Bare fordi man har en lille kan man sagtens tage ud engang imellem . Jeg har aldrig drukket og det ved de , så det vil jo ikk være noget problem med at komme hjem igen eller noget , og jeg vil være frisk og klar til at tage mig af lillemand dagen efter
- Men ja jeg er helt sikkert på et andet stadie i mit liv end mine såkaldte veninder er .

30 mins kørsel kan sagtens være langt når man virkelig er afhængig af mor og far , jeg er godt 2 timer fra min mor , og jeg savner hende virkelig dagligt , heldigvis snakker vi sammen hver eneste dag .

Jeg er virkelig blevet afhængig af min mor efter jeg blev gravid og nu efter jeg os har født . desværre ser jeg hende ikk så tit igen , jeg prøver så vidt det er muligt at se hende 1 gang om måneden ,

BARE det jeg i det mindste kan skrive sååå megt med dig , det varmer så meget inden i mig , det gør mig glad og får mig til at føle jeg har en "veninde" men som jeg bare ikk kan se , og det er langt bedre end slet ingenting .
Jeg kom faktisk til baby i håb om at få nogen at snakke med og ses med , det med at ses er ikk gået så godt men jeg snakker da med en del nogen bedr end andre .

Heeh jaa , der er ikk andet for smukke , men fyn så er vi endnu længere væk fra mor og far begge to

Åhh, det kan jeg virkelig godt forstå søde... Hvad med din kærestes forældre, hvor bor de?

Kan godt forstå det er svært at pleje forholdet, når I ingen tid har til jer selv overhovedet... Når lilleprinsen sover, er der jo 1000 andre ting der skal ordnes, så må virkelig ikke være sjovt, at I slet ikke kan få tid til hinanden Håber det hele det løser sig søde - det er jeg sikker på I nok skal klare - ville hellere end gerne være barnepige, men bare liiiidt langt

Ja, det er faktisk rigtigt, mine veninder holdte faktisk også med at komme, da jeg flyttede ind til min kæreste... Ikke fordi jeg blev kærestekedelig (måske lidt), men det med at tage i byen hver weekend gider man bare ikke, når man har en kæreste... Ved ikke om du kan følge mig søde...

Så trist, at "veninderne" falder fra, når man bliver gravid... Min bedste veninde har jeg stadig, men hun bor i København, så det er bare røv

Hvad med mødregruppen, er det bare nogle, som du slet ikke har noget tilfælles med smukke?

Åhh, hvor kan jeg godt følge dig mht. til ens mor - hun må virkelig også savne både dig og lillemanden

Ja, er også rigtig glad for jeg "har" dig søde - du har virkelig været en kæmpe støtte - og er så glad for jeg har "mødt" dig

Som om du er en gammel veninde man kender, som man bare kan snakke med alt om 

Ja, det duer selvfølgelig ikke søde Hehe...

Anmeld

3. april 2011

Mira0911

Maalene skriver:

PRINSESSE

Sikke en fantastisk oplevelse vi havde 

Hun fik hurtigt spottet det var en lille prinsesse, og hun sagde, hun lå så fint, at vi næsten lige skulle se hende i 3D også, og alt var bare helt perfekt

Hun sagde det var en rigtig lille model med laaange ben... Så nu er farmand ved at undersøge hvad jagttegn koster  Haha...

Vi er SÅ lykkelige    

Tillykke....  

Anmeld

3. april 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Tillykke....  

Tusind tak - og i lige måde

Anmeld

3. april 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Tusind tak - og i lige måde

Mange tak skal du have... 

Der kommer mange piger til verden i år - Allerede af dem der skal have piger... 

Anmeld

3. april 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Mange tak skal du have... 

Der kommer mange piger til verden i år - Allerede af dem der skal have piger... 

Ja, det er helt vild alle dem som skal have små prinsesser

Det er vidst pigernes år i år

Anmeld

3. april 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Ja, det er helt vild alle dem som skal have små prinsesser

Det er vidst pigernes år i år

Ja mon ikke.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.