Maalene skriver:
Det kan jeg godt se så søde - så er du flyttet langt væk hjemmefra...
Bor ca. en halv times kørsel fra mine forældre - og synes det er sååå langt væk - er bare total mor-far afhængig
Lidt åndsvagt, for det er jo ikke langt væk overhovedet... Hehe...
Tror også det gør meget, at vi ikke er "ældre", hvis man kan sige det sådan... Mange af mine veninder render ihvertfald i byen i hver weekend, og gør jeg altså ikke længere - vi er flyttet 15 km. fra byen, som gør det lidt besværligt, og nu jeg er gravid gør jeg slet ikke...
Og så er man altså hurtigt lukket ude af varmen 
Århh, hvor er du sød smukke
Tror virkelig også vi vil have SÅ meget tilfælles og virkelig ville hygge os - så må vi begge flytte til Fyn og mødes på halvejen - haha 
Jaaaa jeg er meget langt væk hjemmefra . - nogen gange er det da os rigtig hårdt , for nogen gange ville det bare være sååå rart der lige var en der kunne passe lillemand 1-2 timer hvor man lige kunne komme lidt ud enten alene eller sammen med kæresten .
Jeg kan bestemt godt mærke at vi ikk lige har tid til hinanden mere her , for det første fordi vi er så langt fra alt familie og har den lille selv , hvilket er meget normalt selvfølgelig men mange får da os den lille passet 1 time ind imellem og nyder hinanden , den mulighed har vi desværre bare ikk .
Og det har da gjordt vi er lidt langt ude pt hvad vores forhold angår

- men jeg håber vi kan rede det .
Jaaa man mister såååå sindsyg meget , før da jeg boede alene her inde kunne de sagtens komme og besøge mig , men jan nu bor jeg sammen med Morten og vi har en lille en . - der kommer ALDRIG nogen og besøger mig mere eller invitere mig med til noget som helst mere , det er så sørgeligt . Bare fordi man har en lille kan man sagtens tage ud engang imellem . Jeg har aldrig drukket og det ved de , så det vil jo ikk være noget problem med at komme hjem igen eller noget , og jeg vil være frisk og klar til at tage mig af lillemand dagen efter
- Men ja jeg er helt sikkert på et andet stadie i mit liv end mine såkaldte veninder er .
30 mins kørsel kan sagtens være langt når man virkelig er afhængig af mor og far , jeg er godt 2 timer fra min mor , og jeg savner hende virkelig dagligt , heldigvis snakker vi sammen hver eneste dag .
Jeg er virkelig blevet afhængig af min mor efter jeg blev gravid og nu efter jeg os har født . desværre ser jeg hende ikk så tit igen , jeg prøver så vidt det er muligt at se hende 1 gang om måneden ,
BARE det jeg i det mindste kan skrive sååå megt med dig , det varmer så meget inden i mig , det gør mig glad og får mig til at føle jeg har en "veninde" men som jeg bare ikk kan se , og det er langt bedre end slet ingenting .
Jeg kom faktisk til baby i håb om at få nogen at snakke med og ses med , det med at ses er ikk gået så godt men jeg snakker da med en del

nogen bedr end andre .
Heeh jaa , der er ikk andet for smukke , men fyn så er vi endnu længere væk fra mor og far begge to