Kønsscanning, vi skal have en lille... :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Er glad for det hele går så godt og I bare rigtig kan nyde det 

Tusind tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Maalene

merichs skriver:

Tillykke med prinsessen

Tuuuuusind mange tak

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Helt sikkert. kan godt huske da jeg startede på jobbet.. der var jeg også meget træt efter en dag hvor man bare har fået et HAV af informationer. puuha da. 

Uhhh Det var dælme da også billigt
Kan godt forstå i tog den hehe.. jeg er stadig nogen gange lidt i tvivl om hva jeg vil have..
Og lige nhar jeg fundet en BILLIG Barnevogn som ser rigtig fin ud og alt muligt. Kender dog ikke så meget til den så det skal jo lige undersøges.. 

Ja, de første dage på sådan et nyt job trækker tænder ud - på den gode måde

Ja, den stod bare og sagde vores navne altså

Synes du skal tage ned i en butik og snakke med en som har forstand på det... Gjorde vi nemlig i dag, og havde forelsket mig i en heeeelt anden barnevogn, men der var bare SÅ mange bedre og federe detaljer ved Emmaljungen, som gjorde vi tog den...

Men som ekspedienten også sagde, så kostede Emmaljungen 500 mere end den vi havde kigget på, og i forhold til hvad man fik mere for prisen, så var der reelt set ikke noget valg...

Hvorimod hvis den vi kiggede på kostede 5.000, og vi så skulle vælge mellem den og en emmaljunge til 8.300, så var der jo nogle flere overvejelser man skulle have med

Håber det gav mening

Anmeld

2. april 2011

annec

Maalene skriver:

Tuuusind tak søde

Neeej, hvor spændende

Skal I så have kønnet og vide?

Ja og kan slet ikke vente med at få det at vide

Anmeld

2. april 2011

Trine89

Maalene skriver:

Synes du skal tage ned i en butik og snakke med en som har forstand på det... Gjorde vi nemlig i dag, og havde forelsket mig i en heeeelt anden barnevogn, men der var bare SÅ mange bedre og federe detaljer ved Emmaljungen, som gjorde vi tog den...

Men som ekspedienten også sagde, så kostede Emmaljungen 500 mere end den vi havde kigget på, og i forhold til hvad man fik mere for prisen, så var der reelt set ikke noget valg...

Hvorimod hvis den vi kiggede på kostede 5.000, og vi så skulle vælge mellem den og en emmaljunge til 8.300, så var der jo nogle flere overvejelser man skulle have med

Håber det gav mening

Der er altid Så mange ting man skal forholde sig med det barnevogns køb.. 

Vi skal også have i mente at når vi er oppe ved Familien i nordjylland er det alt så nogle små biler vi bliver hentet i når vi stiger af toget.
min Far fx. han kører pt. rundt en i en lille 3 døres Golf :s så vi skal også huske lidt på den Barnevogen skal kunne være der Plus at vi også skal kunne være i bilen :s hehe.. så vi skal have en barnevogn som ikke fylder så meget.. :s så det er ikke en Emmaljungen vi skal have fordi den fylder for meget :s og PIV PIV for det. for de er bare såå fine de vogne..  

Anmeld

2. april 2011

Trine89

Maalene skriver:

Håber det gav mening

Vi skal også have i mente at når vi er oppe ved Familien i nordjylland er det alt så nogle små biler vi bliver hentet i når vi stiger af toget.
min Far fx. han kører pt. rundt en i en lille 3 døres Golf :s så vi skal også huske lidt på den Barnevogen skal kunne være der Plus at vi også skal kunne være i bilen :s hehe.. så vi skal have en barnevogn som ikke fylder så meget.. :s så det er ikke en Emmaljungen vi skal have fordi den fylder for meget :s og PIV PIV for det. for de er bare såå fine de vogne..  

Anmeld

2. april 2011

Maalene

annec skriver:

Ja og kan slet ikke vente med at få det at vide

Glææææder mig til en update

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Det kan jeg godt se... Øv øv - men så er det heldigt man kan få SÅ mange andre lækre vogne

Anmeld

2. april 2011

Trine89

Maalene skriver:

Det kan jeg godt se... Øv øv - men så er det heldigt man kan få SÅ mange andre lækre vogne

jamen det er jo lige det hehe.. Det er jo dejligt nok  

Anmeld

2. april 2011

Pia.

Maalene skriver:

PRINSESSE

Sikke en fantastisk oplevelse vi havde 

Hun fik hurtigt spottet det var en lille prinsesse, og hun sagde, hun lå så fint, at vi næsten lige skulle se hende i 3D også, og alt var bare helt perfekt

Hun sagde det var en rigtig lille model med laaange ben... Så nu er farmand ved at undersøge hvad jagttegn koster  Haha...

Vi er SÅ lykkelige    

åååå Den smukkeste lille pige I 3D hoppede lige op på min computer skærm ... Er bare så glad på jeres vegne...

Skønt med en lille prinsesse...

Knus og kram fra Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.