Kønsscanning, vi skal have en lille... :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Maalene

Astasmor skriver:

jeps. kan vi få afvide den 23 maj.

Det skal nok gå stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Det skal nok gå stærkt

jeps

Anmeld

3. april 2011

-Milla-

Tillykke med

Anmeld

3. april 2011

-Milla-

Tillykke med den lille prinsesse.

Anmeld

3. april 2011

Maalene

-Milla- skriver:

Tillykke med den lille prinsesse.

Tusind mange tak

Anmeld

3. april 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Ja lige præcis Synes det er rigtig dejligt, at man har nogen herinde man kan følges med, men SÅ meget federe, hvis det virkelig var nogen man "kendte" og snakkede rigtig godt med

Ja, det er mange penge for sådan en 3D-scanning, kæresten synes ikke vi skal have det, han synes det er for mange penge, så nu må vi se, hvad kontoerne siger når vi nærmer os

DEt giver jeg dig helt ret i . Jeg kender ikke rigtig nogen der har født omkring mig . Alle sammen først nu eller først i august september oktober . Så er min lille søn jo allerede næsten 1 år og ja Jeg har ikke været så heldig med mødergruppe desværre .

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

DEt giver jeg dig helt ret i . Jeg kender ikke rigtig nogen der har født omkring mig . Alle sammen først nu eller først i august september oktober . Så er min lille søn jo allerede næsten 1 år og ja Jeg har ikke været så heldig med mødergruppe desværre .

Ja, det er det samme her - mange af dem jeg kender har født lige i starten af året eller slutningen af sidste år...

Så må vi time det bedre med nummer 2

Åhh, hvor træls med mødregruppe - kender flere som har været uheldige - og det er bare SÅ ærgerligt, for det kunne jo være en kanon god støtte og man kunne få masser af timer til at gå med dem...

Anmeld

3. april 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Ja, det er det samme her - mange af dem jeg kender har født lige i starten af året eller slutningen af sidste år...

Så må vi time det bedre med nummer 2

Åhh, hvor træls med mødregruppe - kender flere som har været uheldige - og det er bare SÅ ærgerligt, for det kunne jo være en kanon god støtte og man kunne få masser af timer til at gå med dem...

Jaaa det må vi virkelig gøre søde

Jaaa jeg havde virkelig håbet på at jeg kunne få en masse timer til at gå med dem .
Jeg er jo desværre så meget alene - fordi jeg ikk kender en eneste her

Men ja jeg må bare hygge mig med min søn i stedet

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Jaaa det må vi virkelig gøre søde

Jaaa jeg havde virkelig håbet på at jeg kunne få en masse timer til at gå med dem .
Jeg er jo desværre så meget alene - fordi jeg ikk kender en eneste her

Men ja jeg må bare hygge mig med min søn i stedet

Åhh, du er måske tilflytter eller hvordan søde?

Bor også i en by, hvor alt min kærestes familie bor samt alle hans venner... Vi var ude og gå tur i dag, og han mødte SEKS!! han kendte, og jeg mødte ikke en eneste

Synes det er så trist, for er ikke lige en der springer i armene på folk jeg ikke kender, skal ligesom kende dem før jeg åbner op, og han har bare SÅ nemt ved at møde nye mennesker

Men har fået lov til at flytte ud hvor mine forældre bor, næste gang vi skal flytte Der kender han også nogle stykker ude, så det kunne jo være helt perfekt... Hehe...

Anmeld

3. april 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Åhh, du er måske tilflytter eller hvordan søde?

Bor også i en by, hvor alt min kærestes familie bor samt alle hans venner... Vi var ude og gå tur i dag, og han mødte SEKS!! han kendte, og jeg mødte ikke en eneste

Synes det er så trist, for er ikke lige en der springer i armene på folk jeg ikke kender, skal ligesom kende dem før jeg åbner op, og han har bare SÅ nemt ved at møde nye mennesker

Men har fået lov til at flytte ud hvor mine forældre bor, næste gang vi skal flytte Der kender han også nogle stykker ude, så det kunne jo være helt perfekt... Hehe...

Jaaa både og søde .

Jeg flyttede til Albertslund i sommeren 2009 da jeg startede udd der , men har desværre ikk været heldig at møde nogen at snakke med , dem fra mit arbejde er heller ikk nogen som jeg bruger tid med - men bare nogen jeg snakker med hvis nu jeg lige kommer forbi fields ..
Nu er vi flyttet til Herlev , fordi vi ikke måtte bo der hvor ved boede efter vi fik den lille Noah

Såå ja jeg er sindsyg meget alene - det er simpelthen sådan nogen triste dage ind imellem .

Årh jaaa , kan sagtens forstå dig , det er lidt trist , men i har FANDME et lækkert hus , så lige nogen billeder du har lagt ind for noget tid siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.