Kønsscanning, vi skal have en lille... :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Hehe ja det må I hellere lige huske hvis I støder på hende igen..

Kan jeg godt nok godt forstå søde, kan bare slet heller ikke vente til jeg skal have nogle flere billeder af den lille i maven og til at finde ud af om det er en lille prins eller prinsesse jo..

Neej det jo lige det, de penge er givet godt ud og var sikkert blevet brugt på noget andet(mere eller mindre ligegyldigt) alligevel jo.. Så må vi lige undvære den tur ud at spise i stedet for..

Nej, det kan jeg virkelig godt forstå søde - det er også et HELT andet forhold man har til hende derinde, nu når man ved hun er en hun GLÆD DIG

Ja, det bruger man hurtigt på en ny kjole, en middag eller et eller andet - så hellere bruge dem på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Maalene

Trine89 skriver:

neeej det er nu ikke ret smart set fra han egen side.. hihi.. men hva det er rart nok at vide at man har truffet den rette beslutning med at skifte job hehe.. 

men jah Tror også det er et meget bedre sted han er kommet hen. han var også HELT bombet da han kom hjem i går efter den først dag.. Han havde MEGA hovedpine, så måtte ligge han i seng kl 19.20 og så en time sener fik jeg ham til at spise et halvt miniflutes, og så sov han eller igen og frem til kl halv ti i formiddags. 

Ja, lige præcis... Rart at blive bekræftet i, at det er det rigtige valg man har truffet

Haha - arme mand, så har han dælme lavet noget i går Godt han er startet på nyt job inden den lille er kommet til verden, ellers var han da først gået kold

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Mange gange tillykke med det!!! En lille prinsesse er ikke værst  Og jeg kan bestemt godt forstå din kæreste, men heldigvis er der nok nogle år til før, at han skal jagte unge drenge væk fra ejendommen

Tusind mange tak

Nej, det er slet ikke tosset - er SÅ glad

Håber I får lov at starte op på PB igen til maj - vil jeg ihvertfald krydse aaalt hvad jeg kan for       

Anmeld

2. april 2011

Trine89

Ja, lige præcis... Rart at blive bekræftet i, at det er det rigtige valg man har truffet

Haha - arme mand, så har han dælme lavet noget i går Godt han er startet på nyt job inden den lille er kommet til verden, ellers var han da først gået kold

Præcis det er altid dejligt  

jah han har da lavet en del og så har der jo også bare være SÅÅ mange nye informationer og indtryk han har skulle fordøje.. hehe..

Så jah jeg er også glad for han er startet der nu, også sår'n på den økonomiske side når man tænker på at vi jo kommer til at skulle bruge en masse penge, her den kommende tid.. 

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Præcis det er altid dejligt  

jah han har da lavet en del og så har der jo også bare være SÅÅ mange nye informationer og indtryk han har skulle fordøje.. hehe..

Så jah jeg er også glad for han er startet der nu, også sår'n på den økonomiske side når man tænker på at vi jo kommer til at skulle bruge en masse penge, her den kommende tid.. 

Ja, det må være dejligt at lære en masse nyt, selvom det uden tvivl også kræver lidt hjernegymnastik

Ja, det kan man dælme hurtigt få brugt meget af...

Vi var i Ønskebørn bagefter, og der stod sidste års model af EmmalJunge Big Star Supreme, som sidste år stod til 8.300, men fordi det var sidste års model og et restlager han skulle af med, så kunne vi købe den til 5.500 - så selvom det er "tidligt" at købe barnevogn, så var der ikke så meget at diskutere der

Anmeld

2. april 2011

annec

Ej mange gange tillykke søde!

Det er SÅ godt for jer.

Vi venter selv spændt på md scanningen på mandag

Anmeld

2. april 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Hov - også her søde

Tusind mange tak - og det kan du lige tro, at den gør...

Er så taknemmelig for det hele - så nu skal vi bare have solen til at skinne over jer

Er glad for det hele går så godt og I bare rigtig kan nyde det 

Anmeld

2. april 2011

merichs

Tillykke med prinsessen

Anmeld

2. april 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, det må være dejligt at lære en masse nyt, selvom det uden tvivl også kræver lidt hjernegymnastik

Ja, det kan man dælme hurtigt få brugt meget af...

Vi var i Ønskebørn bagefter, og der stod sidste års model af EmmalJunge Big Star Supreme, som sidste år stod til 8.300, men fordi det var sidste års model og et restlager han skulle af med, så kunne vi købe den til 5.500 - så selvom det er "tidligt" at købe barnevogn, så var der ikke så meget at diskutere der

Helt sikkert. kan godt huske da jeg startede på jobbet.. der var jeg også meget træt efter en dag hvor man bare har fået et HAV af informationer. puuha da. 

Uhhh Det var dælme da også billigt
Kan godt forstå i tog den hehe.. jeg er stadig nogen gange lidt i tvivl om hva jeg vil have..
Og lige nhar jeg fundet en BILLIG Barnevogn som ser rigtig fin ud og alt muligt. Kender dog ikke så meget til den så det skal jo lige undersøges.. 

Anmeld

2. april 2011

Maalene

annec skriver:

Ej mange gange tillykke søde!

Det er SÅ godt for jer.

Vi venter selv spændt på md scanningen på mandag

Tuuusind tak søde

Neeej, hvor spændende

Skal I så have kønnet og vide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.