Kønsscanning, vi skal have en lille... :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Uuuundskyld søde

Ja, det var du nemlig... Hehe... Men tror også det var fordi, at vi dengang troede at jeg testede positiv 5 dage før, og så var det at de små drenge var hurtigere

Men blev jo rykket den anden vej i stedet for... Hehe... Så teorien passer jo faktisk meget godt

Manden vil hverken have en Alberte eller en Silje (stædige ræd ), så det bliver nok en lille Josephine

Ja, så passer det jo meget godt - så må i tag drengen næste gang hihi ..

Silje er ellers så flooot et navn hihi ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

IH hvor er det dejligt at gøre søde . Hun er godt nok fin på de billeder .
Jeg drømmer såå meget om at Jeg får en pige næste gang . Synes allefår piger .
JEG vil os have en lille baby . Hvordan hulan kan man allerede være så skruk jeg spøger bare . Elsker min lille dreng over alt . Men en baby til det kunne jeg så godt tænke mig .

Haha - hvor er du sød smukke

Ja, det var bare SÅ fint, at vi også fik hende i 3D

Åhh, kan godt følge dig søde - du ved jo hvor fantastisk det er at få sådan et lille vidunder, som I har fået - så forstår godt du allerede er skruk

I er sgu også helt ekstraordinært fænomenale til at lave fantastiske små babyer

Ja, synes faktisk også der er rigtig mange der får piger for tiden, så når den tid kommer, skal jeg nok krydse aaaalt hvad jeg kan for en lille prinsesse

Anmeld

2. april 2011

Frøken J.

Stoort tillykke og dejlige billeder

Anmeld

2. april 2011

Trine89

Maalene skriver:

Det kan jeg godt forstå

I må være nogle meget tålmodige mennesker Men også dejligt at have det og se frem til

Hehe Tålmodige eller bare en stram økonomi for denne månede  

Manden har lige skiftet job sår derfor at det den gamle arbejds giver ikke givet ham den bonus han plejer at få øv øv. men det siger jo også bare lidt om hvor små sko de egentlig går i.. hehe 

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Ja, så passer det jo meget godt - så må i tag drengen næste gang hihi ..

Silje er ellers så flooot et navn hihi ..

Ja, det må vi se om vi kan time så Hehe...

Ja, synes jeg nemlig også - men medmindre kronprinseparrets pige kommer til at hedde Josephine, så bliver det nok det den lille prinsesse kommer til at hedde

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Secrets skriver:

Stoort tillykke og dejlige billeder

Tuusind mange tak

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Hehe Tålmodige eller bare en stram økonomi for denne månede  

Manden har lige skiftet job sår derfor at det den gamle arbejds giver ikke givet ham den bonus han plejer at få øv øv. men det siger jo også bare lidt om hvor små sko de egentlig går i.. hehe 

Ja, det kan du så have ret i... Træls når man ikke får en ordentlig "afskedigelse", man har jo ikke rigtig noget tilovers for dem så...

Men så har I og vi andre jo også noget og glæde os til i næste måned

Anmeld

2. april 2011

CmarianN

Maalene skriver:

PRINSESSE

Sikke en fantastisk oplevelse vi havde 

Hun fik hurtigt spottet det var en lille prinsesse, og hun sagde, hun lå så fint, at vi næsten lige skulle se hende i 3D også, og alt var bare helt perfekt

Hun sagde det var en rigtig lille model med laaange ben... Så nu er farmand ved at undersøge hvad jagttegn koster  Haha...

Vi er SÅ lykkelige    

TILLYKKE søde 

Fantastisk for jer... Det bliver da bare dejligt!

Håber din graviditet går godt.

Anmeld

2. april 2011

Frejsmor

Iiih tillykke søde!!! Så fik scanningsdamen fra NF jo ret og NU kan du virkelig shoppe lyserødt til den store guldmedalje hehe!!!!

Og hvor er hun altså bare fin, nogle rigtig fine billeder I fik med jer!!

Jeg vil os altså, hehe!!! Må se om jeg ikke kan få overtalt ham faren der..

Knus og kram

Channie

Anmeld

2. april 2011

CamillaValby

Ihh tillykke søde, nu bliver jeg endnu mere nysgerrig Haha. stort tillykke med at det bliver en lille pige det skal nok blive helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.