Jeg ville helt bestemt putte min søn i en gå-sele og jeg skal have købt en næste gang jeg ser en.
Jeg synes det er bedre at have et barn i en gå sele end det er at få et barn kørt ned eller at barnet ender i en sø.
Min søn er rigtig god til at holde ved klapvognen, men det tager ikke mange sekunder for et barn med en pludselig indskydelse at løbe væk.
Jeg kan ikke forstå hvad der er SÅ galt i at give et barn sådan en sele på.
Man bestemmer jo selv, men så skal man også lade andre bestemme uden at blive sur over det.
Jeg er helt enig. Min datter er idag 4 år og går selvfølgelig ikk i sådan en mere.
Men jeg samligner det bestemt heller ikk med noget i lig med en hundesnor. Min pige gik i en hver dag, ved siden af barnevognen hos sin dagplejemor. De var alle rigtig gode til at holde ved vognen, men med 3-4 børn gående og en i vognen, så er det da kun som en ekstra sikkerhed, at en ikk pludselig kan gi slip og kom ud på vejen, fordi mormor måske lige kom på den anden side..
Jeg havde os en hjemme vi brugte når vi skulle steder hen med mange mennesker og sager rundt omkring. Jeg synes jo da kun i de situationer at min pige fik mere frihed ti selv om kom ned og gå og være med til at kigge. Hvor andre der, måske lader barnet side i vognen for at holde styr på og vide hvor den lille hele tiden er. 
Anmeld