Ville du putte dit barn i en gåsele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gåsele eller ej?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.658 visninger
91 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Hvem?

Inspireret af en debat med en veninde, blev jeg nysgerrig om hvor mange der egentlig overvejer eller bruger de der gåseler?

Jeg er selv "modstander" af dem - jeg er en af dem der kun propper hunden i en sele....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

9510

Nej jeg ville aldrig stoppe min søn i sådan en, har altid været modstander af at ungerne skal i en gå sele,

Anmeld

1. april 2011

DLM

men der er jo nogle tilfælde, hvor der kan være nødvendigt når de ikke vil holde i barnevognen f.eks. kan huske min mor gjorde det ved min lillebror da hun var dagplejemor, fordi han ikke ville holde fast og blev ved med at gå forud. så kom han i sådan en sele og blev så sur over det, at han aldrig slap barnevognen igen når de var ude at gå. eller viste han jo den kom på igen.

Anmeld

1. april 2011

smokin

nej!

Anmeld

1. april 2011

4kløver

Troede de seler var uddøde min mor havde en som hun brugte på min søster.jeg har ikke selv brugt dem på mine store børn men tror at jeg godt kunne på xenya for giver slip og løber men hun er ikke så stor endnu så hun kan let fanges igen

Anmeld

1. april 2011

saxa

Nej aldrig

Anmeld

1. april 2011

maria87

aldrig....

Anmeld

1. april 2011

Fru Nielsen

Nej aldrig nogensinde.....

Mine børn holder ved barnevognen, eller vores hånd. Vil de ikke det, jamen så går vi hjem....

At putte mine børn i gå sele, ligger meget langt væk fra hvordan jeg er som person.... Jeg ville ikke selv bryde mig om at skulle gå med sele, så hvorfor proppe mine børn i en. De er mennesker IKKE dyr....

Anmeld

1. april 2011

Troldepussen

ja. dvs jeg har overvejet det, for jeg kan ikke styre ungerne når jeg går med dem alene.

Anmeld

1. april 2011

Thereseh

Skulle jeg på strøget eller et andet crowdet sted, ville jeg nok overveje det. De gange jeg har været i London og New York, har jeg set mange bruge dem. Virker som om det er mere normalt end at lade være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.