Ville du putte dit barn i en gåsele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

hc=k

SanneBoe skriver:

Ork ja, det var også bare af ren nysgerrighed jeg spørger - hvad folk end måtte og hvorfor styre de helt selv

Ej du må altså også undskylde at det kom til at "lyde" så surt

Jeg tror sgu jeg er lidt homonella og jeg undskylder rigtig mange gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Hvem?

hc=k skriver:

Ej du må altså også undskylde at det kom til at "lyde" så surt

Jeg tror sgu jeg er lidt homonella og jeg undskylder rigtig mange gange

Ha ha, det gør skam ikke spor

Anmeld

1. april 2011

Lone Jakobsen

har atid sagt nej, men efter at jeg er begyndt at passe min egen søn hjemme, er jeg begyndt at overveje det. min søn er meget hurtig, og frygter at han kunne smutte ud foran en bil. men vi øver meget i at holde ved, og selv om han lige nu protestere voldsomt. så håber jeg han lære det.

Anmeld

1. april 2011

roenlund

MHK skriver:

Ja, det kunne jeg godt finde på.

Det har aldrig været aktuelt men hvis jeg fx. skulle ud og flyve og var alene med ham i en stor lufthavn, kunne jeg godt finde på det.

Jeg krummer tæer når folk siger at det handler om opdragelse hvor vidt børn hører efter. Mit barn er skam velopdraget men når det kommer til at høre efter, er han som de fleste 3årige.

Jeg synes overhovedet ikke at man kan sammenligne en gåsele med en hundesele og for mig er mit barns sikkerhed vigtigere end alt andet.

så enig har en bekendt som jævnligt rejser med sine tre børn til england. der mener jeg at det er en god ide da hun ellers ikke kan holde øje med dem alle og bagage hvis en pludselig skal ud og se verden på egen hånd

Anmeld

1. april 2011

JulieE

MHK skriver:

Ja, det kunne jeg godt finde på.

Det har aldrig været aktuelt men hvis jeg fx. skulle ud og flyve og var alene med ham i en stor lufthavn, kunne jeg godt finde på det.

Jeg krummer tæer når folk siger at det handler om opdragelse hvor vidt børn hører efter. Mit barn er skam velopdraget men når det kommer til at høre efter, er han som de fleste 3årige.

Jeg synes overhovedet ikke at man kan sammenligne en gåsele med en hundesele og for mig er mit barns sikkerhed vigtigere end alt andet.

Jeg har nbrugt den til begge mine. ikke i trafikken for skal de lære -og har lært- at gå ordenligt og følge dem den voksne. Derimod i naturen, f.eks på stranden, hvor de har fået frihed til at kunne undersøge sten strandskaller osv og jeg har stadig været sikker på de ikke stak ud vandet

Anmeld

1. april 2011

Lullaby

Med Izabella nej men må indrømme, at med Yazmin har tanken strejfet mig op til flere gange. Hun er bare sådan en impulsiv type som ser en ting hun gerne vil have og vupti så er hun efter den - også selvom det er på vejen. Selvom hun er 3 så tør jeg ikke gå med hende, hun er stadig i klapvogn. Jeg er så hunderæd for, at hun bare smutter.

Anmeld

1. april 2011

<3

Når man bor på en tæt befærdiget gade inden i hovedstaden så var vi indstillet på på forhånd at hvis vores søn løb fra os jamen så kom han i sele. Ikke fordi vi går ind for det menneskesyn men fordi vi ikke ville miste ham.

Længere er den ikke!

Heldigvis er vi ikke nået dertil også selvom der var lidt løben fra os på et tidspunkt.

Nu må vi se hvordan det bliver med den næste.

Men jeg VIL aldrig sætte mit barns liv lavere end praktiske omstændigheder. Ikke her hvor vi bor

Anmeld

1. april 2011

Clisolka

Jeg har overvejet at købe en til Isabella når hun kommer til at gå... Vi har en ret trafikeret vej - og sø lige i nærheden...

Anmeld

1. april 2011

LenaJohansen

Fru Nielsen skriver:

Nej aldrig nogensinde.....

Mine børn holder ved barnevognen, eller vores hånd. Vil de ikke det, jamen så går vi hjem....

At putte mine børn i gå sele, ligger meget langt væk fra hvordan jeg er som person.... Jeg ville ikke selv bryde mig om at skulle gå med sele, så hvorfor proppe mine børn i en. De er mennesker IKKE dyr....

Ku ikk ha skrevet det meget bedre selv

Anmeld

1. april 2011

Mi

Har stemt andet, for det er ikke sådan at jeg ikke kunne have undværet den.

Da vores tvillinger var små forlangte vi, at når vores "unge pige i huset" gik med dem ad befærdede veje eller ved havnen, så skulle de have dem på. Ellers har vi ikke brugt dem. Men der er tilfælde hvor jeg syntes at de giver den ekstra sikkerhed som der kan være brug for. De må dog ikke blive en erstatning for alm påpasselighed.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.